K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Lukket emne
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-11-2016, 10:34   #1
hansenheidi
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-05 2012
Indlæg: 91
Styrke: 12
hansenheidi er ny på vejen
De nye Borgelige ...???

Nogle derinde der kan gennem skue ,,De nye Borgerlige,,, der i nuet samler underskrifter for at blive berettige til at stille op til folketingvalg,
Har læst deres parti program men kan ikke gennemskue hvordan frentiden vil blive for folk på kh ftp flexjob


hvad er jeres mening ?
__________________
De værste overgreb imod mennesker er begået med loven i ryggen og af Folk der sagde jeg passer bare min Job.
hansenheidi er ikke logget ind  
Gammel 18-11-2016, 10:49   #2
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
De siger, at de ikke vil revolutionere, men evolutionere. Altså skære bid for bid.
Overordnet har de stort set samme udlændinge politik som DF, og så vil de spare 150 Milliarder indenfor det off.
Jeg tror slet ikke de har gennemregnet noget som helst, og de er slet ikke nået til flex og pension.
I min verden er de hadske , populistiske og uvidende. Desværre er der mange der falder for retorikken. Kender folk, der synes at KH modtagere får for lidt, men stemmer alligevel på det yderste højre, for man kan da bare smide alle fremmede ud, så har vi paradis på jord.
vasen er ikke logget ind  
Gammel 18-11-2016, 11:50   #3
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
Citat:
Ledige vil få op til 19.000 kroner mindre til rådighed om året. Det konsekvensen af Nye Borgerliges plan om nulvækst på overførselsindkomster.
http://www.avisen.dk/vermunds-vilde-...em_415317.aspx

De vil gennemføre nulvækst, så "værdien" af overførslerne forringes...

Risa er ikke logget ind  
Gammel 18-11-2016, 14:40   #4
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Er man på en eller anden form for overførselsindkomst ja så kan jeg ikke forstille mig at nogen ønsker at stemme på dem.

Hvis man tager DF og LA og lægger disse to partier sammen....og gør dem to gange værre ja så har man nye borgerlige.

De rigeste skal have skattelettelser og der skal skæres i det offentlige forbrug....endda med hele 150 milliarder...

Dette kan ikke andet end at gå ud over alt lige fra overførselsindkomster, skoler, børnehaver, ældrepleje osv osv osv osv
__________________
Webmaster er ikke logget ind  
Gammel 19-11-2016, 11:17   #5
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Er man på en eller anden form for overførselsindkomst ja så kan jeg ikke forstille mig at nogen ønsker at stemme på dem.

Hvis man tager DF og LA og lægger disse to partier sammen....og gør dem to gange værre ja så har man nye borgerlige.

De rigeste skal have skattelettelser og der skal skæres i det offentlige forbrug....endda med hele 150 milliarder...

Dette kan ikke andet end at gå ud over alt lige fra overførselsindkomster, skoler, børnehaver, ældrepleje osv osv osv osv
Jeg kender 2 der vil stemme på dem. De har begge førtidspension fra den gamle ordning, som vil sige at de slet ikke ville være i nærheden af en pension i dag. Jeg kender dem godt og ved hvad de overkommer og det er ikke lidt. Så vidt jeg ved er der mange på overførselsindkomst, der har stemt DF ved sidste valg.
vasen er ikke logget ind  
Gammel 19-11-2016, 15:19   #6
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ja det viser jo med al tydelighed @Vasen at folk ikke ved meget om politik...
__________________
Webmaster er ikke logget ind  
Gammel 30-11-2016, 16:23   #7
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Vil lige gøre opmærksom på at jeg har slettet to indlæg fra en bruger som bryder med vores regler herinde...

Der skal ikke debatteres muslimer, indvandre, flygtninge, racister herinde osv osv...

Dette indlæg vil blive slettet snarest...ville bare lige gøre opmærksom på reglerne herinde http://www.k10.dk/showthread.php?t=22

Der er rigtig mange steder hvor man kan debattere ovenstående...så er man til det...så find disse steder...det skal bare ikke ske herinde.--
__________________
Webmaster er ikke logget ind  
Gammel 30-11-2016, 20:28   #8
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Vil lige gøre opmærksom på at jeg har slettet to indlæg fra en bruger som bryder med vores regler herinde...

Der skal ikke debatteres muslimer, indvandre, flygtninge, racister herinde osv osv...

Dette indlæg vil blive slettet snarest...ville bare lige gøre opmærksom på reglerne herinde http://www.k10.dk/showthread.php?t=22

Der er rigtig mange steder hvor man kan debattere ovenstående...så er man til det...så find disse steder...det skal bare ikke ske herinde.--
Fint, jeg har også nok i diverse politikere og ditto danskere som giver udlændinge skylden for alle nedskæringer. Det er i min verden meget unuanceret. Selvfølgelig kan man finde eksempler på udlændinge der har snydt, men det kan man gudhjælpemig også på danskere. Uanset, så gør disse snydetampe det svært for alle andre.
Jeg husker tydeligt at for ca,. 20 år siden blev en DSB station lukket, fordi der havde været hærværk. Det betød at alle andre skulle stå i al salgs vejr ude og vente på en bus. De få der ødelægger for de mange. ÆV
vasen er ikke logget ind  
Gammel 01-12-2016, 00:38   #9
majs
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 31-12 2006
Indlæg: 268
Styrke: 18
majs er rigtig godt på vej
Det er som det det gamle ordsprog:
Man må lide, før det bliver godt!
Men hvo intet vover; intet vinder ;-)

Derfor vil jeg anbefale, at man i stedet støtter Dansk Samling, med vælgererklæringer:
For det første fordi Nye Borgerlige allerede har vælgererklæringer nok
Og fordi jeg føler Dansk Samling tættere på menig mand, end NB som der, lige som LA, er fokuseret på "mere til de rige".

Man finder Dansk Samling her:
http://dksamling.dk/

og jeg kan kun anbefale, at man læser med, i f.eks. blogs fra Jyllandsposten ( jalving og urskov m.fl.) og Den Korte Avis ( som i øvrigt er rig på kildeangivelser, modsat de mange medier, der forsøger at stikke folk blår i øjnene med overskrifter, til fordel for egne interesser.

Vi kan, hvis vi vil, få anstændige folk med på tinge, som måske nok er mere til højre for DF, men som dog ikke kun går overklassens erinde, om mere til de rigeste, hvilket jeg finder vigtigt.

Dansk Samling vil kunne få stemmer fra borgerlige/liberale, hvor DF får dem fra venstre/midterfløjen og til sammen, vil netop de to kunne bringe Danmark tilbage, til velfærdssamfunds oprindelse og gensidige forsikring.

Sidst redigeret af majs; 01-12-2016 kl. 01:05.
majs er ikke logget ind  
Gammel 01-12-2016, 15:17   #10
hansenheidi
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-05 2012
Indlæg: 91
Styrke: 12
hansenheidi er ny på vejen
føles ikke godt hvad mener i ?

Først glædelig jul til jer.
når jeg læser feks deres social føles det ikke ok hvad mener i ?

Citat:
Oprindeligt indsendt af majs Se meddelelser
Det er som det det gamle ordsprog:
Man må lide, før det bliver godt!
Men hvo intet vover; intet vinder ;-)

Derfor vil jeg anbefale, at man i stedet støtter Dansk Samling, med vælgererklæringer:
For det første fordi Nye Borgerlige allerede har vælgererklæringer nok
Og fordi jeg føler Dansk Samling tættere på menig mand, end NB som der, lige som LA, er fokuseret på "mere til de rige".

Man finder Dansk Samling her:
http://dksamling.dk/

og jeg kan kun anbefale, at man læser med, i f.eks. blogs fra Jyllandsposten ( jalving og urskov m.fl.) og Den Korte Avis ( som i øvrigt er rig på kildeangivelser, modsat de mange medier, der forsøger at stikke folk blår i øjnene med overskrifter, til fordel for egne interesser.

Vi kan, hvis vi vil, få anstændige folk med på tinge, som måske nok er mere til højre for DF, men som dog ikke kun går overklassens erinde, om mere til de rigeste, hvilket jeg finder vigtigt.

Dansk Samling vil kunne få stemmer fra borgerlige/liberale, hvor DF får dem fra venstre/midterfløjen og til sammen, vil netop de to kunne bringe Danmark tilbage, til velfærdssamfunds oprindelse og gensidige forsikring.
__________________
De værste overgreb imod mennesker er begået med loven i ryggen og af Folk der sagde jeg passer bare min Job.
hansenheidi er ikke logget ind  
Lukket emne

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:57.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension