K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-04-2015, 06:54   #21
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
ydelserne er sat ned. indirekte . det er bare ikke trådt i kraft endnu.

det sker fra 2016 når ftp ikke stiger som den plejer hvert år . Foreløbig 5 år som jeg har forestået . Det vedtog de i forbindelse med reformerne .

Tror det var det La Cuere mente med den er sat ned .


stribe ftp
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2015, 08:10   #22
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jaaaeeee, og da min hjemmestrikkede teori er, at DF vælgerne - en del af dem - er folk på overførselsindkomst, så bliver det jo spændende at se om rød blok skulle få en lille fremgang på dén konto!

Såfremt, DF vælgerne kan tænke fremadrettet og et øjeblik glemme, at sort snak, meget vel kan blive den riffel hvormed de får skudt det halve af egen fod...

Gad i hvert fald godt være flue på væggen, når Kristian Thulesen Dahl og Lars Løkke tørner sammen om DAs udmelding
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2015, 09:24   #23
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Gad i hvert fald godt være flue på væggen, når Kristian Thulesen Dahl og Lars Løkke tørner sammen om DAs udmelding
Lille Lars kender fidusen... en grænsebom og så nakke et par muslimer, så er alt til salg hos DF... sidste gang var det Akasserne det gik ud over... og jeg tror at så længe Løkke bare holder fingrene fra folkepensionisterne er der dømt udsalg..... af alt...

Men DF skal jo ikke have skylden for det hele... De Radigale er meget værre og siger det jo direkte...

Os der er førtidspensionister og andre på overførsel har ikke mange venner tilbage i folketinget

Jeg har halvandet år til folkepensionen, så får jeg flere venner i folketinget... trods alt





....
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2015, 09:31   #24
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
JA, det har du sgu nok ret i! En grænsebom er vigtige end vælgernes fattigdom, og så længe ældrecheck'en består, så er låget skruet af snapseflasken.....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2015, 10:22   #25
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
JA, det har du sgu nok ret i! En grænsebom er vigtige end vælgernes fattigdom, og så længe ældrecheck'en består, så er låget skruet af snapseflasken.....

Nemmerlig... De sidder bare og hygger sig med at skubbe lidt til hinanden i den begyndende valgkamp

Imens er Lille lars ved at dække op med fadbamser ved forhandlingsbordet... ikke så meget til forhandling... mere til fadbamser... for prisen Thulesen skal have for at støtte Løkkes statsministerpost og reformer er allerede aftalt på forhånd...men det er der jo ingen af dem der siger højt, for det kunne jo koste vælgere

Jeg har egentligt ikke noget imod at der bliver strammet op på muslimske indvandrere og flygtninge... selv grænsebommen kan jeg leve med...
Men jeg synes dæleme det er en uforskammet lav pris for at sælge den svageste del af befolkningen... tænk at man har arbejdet hele sit liv og desværre blev førtidspensionist få år før folkepensionen og så sammen med alle de andre blive solgt for en grænsebom... men sådan er det jo med politik, vi er jo bare bare små ubetydelige brikker i det store spil

http://politik.tv2.dk/2015-04-08-pol...angribe-loekke



...
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2015, 10:56   #26
Daysi
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-04 2013
Indlæg: 40
Styrke: 12
Daysi er ny på vejen
Hvad kommer der til at ske i fremtiden?
Det muligt flere politiker siger at det ikke er hvad de vil, men hvad vil de så?

De vil lave reformer siger de, men hvordan? Og hvad indebære de?

Dejligt er det at se flere der har regnet ud at DF sælger os for muslimer, derfor frygter jeg også DF succes.
Jeg er gået lidt i panik, jeg tænker min psyke plejer at være stærk men det her har sgu tippet mig lidt.

Jeg vil begynde at opdrage min søn til at han skal forsørge mig når han bliver voksen, jeg håber ikke det er forsent.
Og hvis det er, er der mange tilmeldte her på k10, vi bliver samlet i små ejendomme og skal tage vare på hindanen. Jeg ser de små rum med køjesenge de har i Kina for mig der ender vi om få år.

Så kan Joakim b Olsen komme forbi, og holde tale om hvor godt vi har det. Og Tulle kan komme forbi og fortælle, at det var bedst for Danmark og danskerne at der blev strammet op på udlændinge Politiken.

Helle kan vi ikke lave stole gymnastik med, regner med vi har vinket farvel hun skal jo ligesom videre i teksten der er noget der trækker i EU.
Daysi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2015, 11:54   #27
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
jeg stemmer absolut ikke DF..

men som sønderjyde der bor tæt ¨på grænsen kunne jeg nu godt se det fornuftige i en grænse bom. eller nr plade skanner eller noget 3.

jeg kører tit gennem bestemte lande i eu og der holder de ikke på grænsen - nej men lige over , på p pladser og tankstationer langs motorvejen der kommer over grænsen. i dk er det yderst sjældent der er politi dernede - det uanset om det er hverdag - weekend eller nat . det er jeg nok ikke tilhænger af . en form for kontrol burde der ha været .

men tror slet ikke det her forslag med 4000 kr mindre bliver til noget , det bliver meget svært at finde et flertal . det er kun et forslag . tænk på alle de forslag der bliver snakket om .

gider ikke have dårlig nerver før jeg ser noget konkret på bordet og så må man tage det derfra .
måske bare mig der er underlig .

stribe ftp
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2015, 12:05   #28
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Næ, jeg pisker nu heller ikke en stemning op over DA forslaget, endnu!

Jeg har heller ikke problemer med en grænsebom, eftersom hjemmerøverier, røverier mm er eksploderet, fordi det er så let at krydse grænserne. Alt for mange tyvekoster, frosvinder også lyn hurtigt ned over grænsen, og det er næsten umuligt at fange de involverede gerningsmænd.

Men det er med tristhed og skuffelse, jeg er kommet frem til dén konklusion.

Men kunne så ikke DRØMME OM at stemme DF (og få Løkke ind), for at få bommen

Så hellere blive røvet af nogle øst-fiduser, end af selveste regeringen
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2015, 12:26   #29
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Men kunne så ikke DRØMME OM at stemme DF (og få Løkke ind), for at få bommen
Det har vi jo også prøvet en gang før... da de snuppede Akassen og sygedagpengene fra folk.... en megadyr grænsebom som blev betalt der...men den blev aldrig sat op ved grænsen... tror Pia fik den i afskedsgave til sin kolonihave



....
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2015, 16:41   #30
sommersen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-07 2014
Indlæg: 174
Styrke: 10
sommersen er ny på vejen
Hold nu op hvor blev jeg vred og ked af at læse alt det fra DA-jeg kan mærke uroen,trang til selvskade og gemme mig væk under dynen i en døs af piller, føler mit langvarige terapiforløb langsomt bliver ødelagt,ikke kun pga deres udtalelser i går men stemningen over for alle som ikke kan og tonen bliver nok bare være når valgkampen rigtigt går i gang-dvs ikke en støre arbejdsevne fra mig.Deres snak og Venstre også i den sidste tid er jo som gift,kan ikke holde til det.

Nu prøver jeg lige at skrive noget jeg har tænkt over flere gange,kan os der er i systemet uanset om det er psykisk eller fysisk eller hvad grunden er ,på en elller anden måde organisrere sig og have en dygtig person-lige som politikkere har spindoktore -der kan tale vores sag i medierne og skyde det ned som fx DA sagde,der var flere ting som var løgn men tv avisens journalist er jo ikke ordenligt forberedt og går til dem.

Jeg har ikke et stort overskud og det har de fleste i systemet ikke derfor vil en rask der kender lovene jo være fin at have i debatten-en vores stemme-

Sidst redigeret af sommersen; 08-04-2015 kl. 16:43.
sommersen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension