K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-06-2015, 10:35   #11
Akvamarin
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 2.104
Styrke: 15
Akvamarin er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af annech Se meddelelser
det drejer sig kun om justering af mit timetal. jeg har de 18.timer nu. og skal så måske ned på de 14.timer. skal jeg forstå det så sådan at jeg så bare kommer ned på de 14.timer og så arbejdsgiver så stadig" skal betale 2/3 dele af 18.timer selv om jeg kun er der 14.timer eller er det 2/3 dele af de 14.timer. jeg er jo i samme job ??
Men har arbejdspladsen dig ikke gratis? Betaler kommunen ikke hele din løn? Det synes jeg du tidligere har sagt.
Akvamarin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-06-2015, 18:23   #12
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Akvamarin Se meddelelser
Men har arbejdspladsen dig ikke gratis? Betaler kommunen ikke hele din løn? Det synes jeg du tidligere har sagt.
jo. de betaler hele min løn. Jobkonsulenten har haft kontaktet mig og det er desværre" sådan at den pulje ordning jeg er i,er nedlagt fra januar 2013.
Så det betyder at når jeg skal have et nyt job er det på nye regler. øv..
men hende fra min fagforening vil arbejde på om hun kan få mig overført så det stadig er i puljeordningen jeg bliver. jeg havde nemlig møde med hende idag. plus min fagforenings dame også var med mig på møde i dag på mit arbejde,og hun kunne dælme" sætte min leder i håndjern,hvis man kan kalde det,det. for hun fik trykket på nogle knapper som min leder ikke havde regnet med. faktisk blev min leder konfronteret med den om,hvorfor hun ansætter nye folk hvis der ikke er nok arbejde til dem. For så modsiger hun jo sig selv. og SÅ" blev min leder tosset for det kunne hun jo ikke forsvare. så det er fedt,for mit vedkommende.
for nu er min leder slet" ikke i tvivl om at hun er kommet under lup. og ikke mindst også af jobkonsulenten oveni.
så nu holder både min fagforening og jobkonsulent øje med min leder.
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-06-2015, 18:47   #13
gisne
Har ikke tid til andet end K10
 
gisnes avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2012
Lokation: Horsens Komune
Indlæg: 2.113
Styrke: 15
gisne er ved at flytte ind på K10gisne er ved at flytte ind på K10
Super godt at de fik krammet på din leder, så kan det være at hun opfører sig bedre fremadrettet.
__________________
Er på K10 pga fysisk arbejdsskade i ryg/skulder. Indstillet af rehabiliteringsteam til førtidspension uden ressourceforløb. Tilkendt førtidspension med virkning pr. 1. april 2014.
gisne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-06-2015, 19:18   #14
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af gisne Se meddelelser
Super godt at de fik krammet på din leder, så kan det være at hun opfører sig bedre fremadrettet.
Det håber jeg,for nu siger det jo næsten sig selv at hun er under lup.
og så sagde hende fra fagforeningen også til min leder at hun gerne ville have hun sendte et referat af det hele til hende pr. mail. men hvor må det også være u"fedt for en leder og blive mindet om,hvorfor hun ansætter folk når hun fratager mig opgaver som jeg har lavet gennem flere år. og ligepludselig hun kalder dem såkaldt" pædagogisk arbejde. specielt" også når hun argumenterer med at der er mangel på arbejde. ( hun modsiger jo sig selv. ) og det er nok det sidste man burde gøre over for en person som kommer fra en fagforening. så er man jo virkelig dum.

hvad mener du om det hele ??? nu har du Gisne" og Aquamarin jo virkelig" været der ved min side med allerede fra starten af så i kender mig jo efter hånden.
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-06-2015, 19:27   #15
Akvamarin
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 2.104
Styrke: 15
Akvamarin er ny på vejen
Det er godt at høre at du fik så god støtte fra fagforeningen.

Hvordan så? Bliver du ved at være sygemeldt en tid eller starter du lige så stille op igen? Eller hvad blev planen?
Akvamarin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-06-2015, 19:28   #16
gisne
Har ikke tid til andet end K10
 
gisnes avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2012
Lokation: Horsens Komune
Indlæg: 2.113
Styrke: 15
gisne er ved at flytte ind på K10gisne er ved at flytte ind på K10
Jeg synes det er super at BUPL er kommet på banen, de kan være rigtig gode at have til hjælp.

Men det lyder også som om du vil få det bedre på en anden arbjedsplads, men opfører hun sig ordentlig nu BUPL er kommet på banen, vil det give dog ro og fred til at finde et nyt fleksjob.

Det lyder heldigvis også som om du har en god jobkonsulent, hvilket er heldigt med alle de gyserhistorier man læser om ifht. Jobkonsulenter herinde.

P.s nu ved jeg ikke om det er relevant for dig, men da du er i BUPL tænkte jeg på at du måske også har pensionen i PBU. Ved du at når man tilkendes fleks, udløser det 125.000kr skattefrit fra PBU?
__________________
Er på K10 pga fysisk arbejdsskade i ryg/skulder. Indstillet af rehabiliteringsteam til førtidspension uden ressourceforløb. Tilkendt førtidspension med virkning pr. 1. april 2014.
gisne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-06-2015, 19:57   #17
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Akvamarin Se meddelelser
Det er godt at høre at du fik så god støtte fra fagforeningen.

Hvordan så? Bliver du ved at være sygemeldt en tid eller starter du lige så stille op igen? Eller hvad blev planen?
jeg skal starte stille og roligt op fra på Mandag af.
jeg skal så kun møde ind 2.timer om dagen ud af de 4.dage om ugen jeg har. og så 3.timer om dagen fra den efterfølgende uge. Og så går jeg på sommerferie uge 28. til 30. og starter så op i Mandag i uge 31. Vi skal så have et møde igen i slutningen af September hvor jobkonsulenten er med.
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-06-2015, 20:16   #18
Akvamarin
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 2.104
Styrke: 15
Akvamarin er ny på vejen
Det lyder som en god plan. Pas nu godt på dig selv Anne-Christine
Akvamarin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-06-2015, 20:38   #19
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Akvamarin Se meddelelser
Det lyder som en god plan. Pas nu godt på dig selv Anne-Christine
Skal jeg nok og i lige måde. Endnu engang tak for alt den støtte i har givet mig. Den betyder meget for mig. men i skal nok høre om hvordan det kommer til at gå det næste stykke tid.

få nu en dejlig aften,for nu vil jeg sætte mig i min sofa med benene oppe på sofabordet og se en eller anden dårlig serie

knus Anne-christine.
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:11.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension