K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-02-2009, 12:28   #11
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Ja det tror jeg er korrekt da det jo er samme ting bare lavet om til fleksjobordningen under Nyrup.

Dermed er der kun en form for pension nu og fleksjobordningen for folk med nedsat arbejdsevne .
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-03-2009, 20:48   #12
Pussi83
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Tilmeldingsdato: 26-01 2008
Lokation: Østjylland
Alder: 41
Indlæg: 89
Styrke: 17
Pussi83 er ny på vejen
Nå så er der nyt i min sag. Desværre ikke godt nyt. Min sygedagpengesag er sendt til beskæftigelsesankenævnet og jeg har i dag fået brev fra netop beskæftigelsesankenævnet, med afslag på fleksjob.

Det er godt nok hårdt lige nu og svært at komme videre.

Hvor er det bare håbløst...
Pussi83 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-03-2009, 16:49   #13
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Angry

hvis jeg var dig ville jeg søge pension igen og igen og igen...det er jo vanvid...hvis du ikke kan klare få det ene eller det andet så må de sgi give dig pension. Denne frase er da snedig.

Citat:
I begrundelsen for sygedagpengestoppet skriver Jobcentret, at jeg ikke kan revalideres til et mere skånsomt job, min arbejdsevne er for god til fleksjob (har fået afslag) og jeg er ikke berettiget til førtidspension.
hvorfor du ikke kan revalideres er mig en gåde ?

du er for god til fleks ? Jamen så må en revalidering være på sin plads...og jeg garanterer for at du ikke kan få kontanthjælp ikke sandt...det er virkeligt godt udspekuleret...

Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-03-2009, 19:17   #14
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
For H...... da også !!!!!

Du skal altså liiige ha' en -mmer, Pussi83, for hvor gør det mig ondt for dig ... Og samtidig bliver jeg så #&¤%£#¤$!!! rasende, for hvad med den plan, der efter loven skal foreligge?!!!

Sig mig er, du gift eller 'straffet' på anden måde, så de bare kan hægte dig af systemet?

Nå, men, hvis jeg var dig, ville jeg omgående anmode om en tid hos sagsbehandleren, for de anerkender jo at du er syg, og så ville jeg sq kræve et svar på hvad f..... de så har tænkt sig?!!

For ellers ville jeg gøre som Stella foreslog og søge pension!!
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-03-2009, 18:17   #15
Pussi83
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Tilmeldingsdato: 26-01 2008
Lokation: Østjylland
Alder: 41
Indlæg: 89
Styrke: 17
Pussi83 er ny på vejen
Længe siden jeg sidst har kigget herind.

Men nu har jeg modtaget afslag på fleksjob ved beskæftigelsesankenævnet. De mener, jeg er for god til fleksjob, da jeg under min delvise sygemelding arbejdede 27½ timer om ugen - det var også mere end nok for mig, men jeg er jo den pligtopfyldende type, som kæmper mere end godt er. Og det bøder jeg for nu.

Beskæftigelsesankenævnet skriver også, at jeg ikke kan godkendes til fleks før end alt andet er afprøvet. Men Jobcentret vil ikke afprøve mere - eller noget i det hele taget. Jeg er kun revalideret fra butiksassistent til kontorassistent.

Jeg har aldrig lavet noget kriminelt, er ikke gift.

Men pension!!! Jeg er 25 (snart 26) år - har ikke lyst til pension, jeg har bare brug for en hverdag, hvor der også er plads til min sygdom = nedsat arbejdstid og ikke stressende arb.opgaver.
Pussi83 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-03-2009, 18:52   #16
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
jamen er du ikke i fagforeningen og kan få dagpenge ? ellers kan du få kontanthjælp når du ikke er gift...

Sikke noget skidt...

Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-03-2009, 18:55   #17
Pussi83
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Tilmeldingsdato: 26-01 2008
Lokation: Østjylland
Alder: 41
Indlæg: 89
Styrke: 17
Pussi83 er ny på vejen
Jeg er i arbejde. Jeg er ansat som kontorassistent på fuldtid.
Pussi83 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-03-2009, 19:10   #18
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Nå...jamen det er da fint... er lidt forvirret fordi du skriver havnet i nowhere...så jeg troede du var uden nogen hjælp overhovedet.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-03-2009, 19:20   #19
Hannepanne
Hvor skulle jeg ellers være
 
Hannepannes avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-03 2009
Indlæg: 117
Styrke: 16
Hannepanne er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Pussi83 Se meddelelser
Jeg er i arbejde. Jeg er ansat som kontorassistent på fuldtid.
hej Pussie
Skal man forstå det sådan, at du lige nu passer dit fuldtidsarbejde?

KH Hanne
Hannepanne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-03-2009, 19:37   #20
Pussi83
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Tilmeldingsdato: 26-01 2008
Lokation: Østjylland
Alder: 41
Indlæg: 89
Styrke: 17
Pussi83 er ny på vejen
Jeg føler at jeg er havnet i "nowhere" fordi systemet ikke mener de kan gøre mere for mig, men jeg er for god til fleks. Der er altså ingen alternativer...

Ja, jeg arbejder på fuldtid, dog med mange sygedage og INGEN kræfter og energi efter arbejdstid.
Pussi83 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan man "frasige" sig den "økonomiske del" af en FP, for at få psykisk "ro på" ? EB3 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 01-09-2013 11:43
Flere pladser ledig for FP fra "hele" Århus på "Bydelsreporter" kursus. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 31-08-2012 15:16
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25
Virksomheder "overvejer" at ansætte flere, "hvis"... zuza Fremtiden for fleksjob og førtidspension 0 06-03-2008 14:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension