K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-04-2010, 14:21   #31
nilla
Skal snart betale husleje på K10
 
nillas avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2005
Indlæg: 907
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
nilla er ny på vejen
Jeg glemte at skrive at hun brokkede sig over at jeg ikke kom forbi hver gang jeg var syg. Men jeg sagde til hende at jeg var opdraget til ikke at besøge lægen i tide og utide og vira kunne de jo ikke gøre noget ved. Det godtog hun

og en ting mere. Hun sagde at hun ikke umiddelbart troede jeg havde Sclerose, fordi jeg er så fysisk stærk. Fibromyalgi, der havde jeg ikke ondt på alle punkterne sagde hun og iøvrigt mente hun at det bare var noget man kaldte det når man ikke kunne komme med en rigtig diagnose.

Næh jeg havde bare et uheldigt skelet, konstaterede hun
nilla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-04-2010, 12:59   #32
Andersine85
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2010
Indlæg: 1.200
Blog Indlæg: 36
Styrke: 16
Andersine85 er ny på vejen
"uheldigt skelet" ?!?

Det er en af de bedre jeg har hørt!
Men hvad, i det mindste er det ikke sclerose! Men håber da at "nogen" snart kan give dig et ordentligt svar!
__________________
Er uddannet socialrådgiver, har arbejdet 3 år med sygedagpenge, men er lige skiftet til kontanthjælp match 2 og 3 og er altså, derfor, på den anden side at skrivebordet end de fleste herinde

Min lille hverdagsblog: http://www.k10.dk/blog.php?u=4874
Andersine85 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-04-2010, 16:16   #33
Ruby
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2009
Indlæg: 230
Styrke: 15
Ruby er ny på vejen
Har lige læst "din vej til fleksjob" - der er godt nok lang vej..... har selv været der. Var så bange for at du havde valgt Ramsdal til anden aktør, men nåede jo så til der hvor du ikke skulle have anden aktør - skønt.

Hmmm "uheldig skelet"??!!!!!!! Tror jeg at jeg vil spørge min fys om det er det jeg har :-) Mht "hvor ondt du kan have af lidt slidgigt" så synes jeg din læge er lidt af en klovn... det er almindelig kendt i de fleste lægekredse at EN kan have SVÆR slidgigt og overhovedet ikke kan mærke det - mens andre kan have lidt slidgigt og have MEGA ondt... sååååå

Håber du får dit fleksjob - snart
Ruby er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-04-2010, 18:46   #34
Susanne2412
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2008
Alder: 56
Indlæg: 655
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Susanne2412 er ny på vejen
Jeg har også haft en læge der var/er modstander af smerter og mener det er noget sludder. Fortalte mig IKKE om slidgigt i nakken trods smerter for som han sagde "det gør ikke ondt", trods 8 rygled der er Scheuermann i sagde han også at der ingen smerter er... og det må man vel bedst selv vide, ik??
Nogle af dem er altså nogle fjolser...
Susanne2412 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-05-2010, 16:26   #35
nilla
Skal snart betale husleje på K10
 
nillas avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2005
Indlæg: 907
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
nilla er ny på vejen
Tak - dejligt at komme hjem til nogen svar. Jeg er også meget ked af min læge. Jeg havde røngten billeder med, hvor det var tydeligt at jeg er skæv i kæbe og nakke. Det betød ikke noget sagde hun. Hun tror ikke på min kiropraktor. Ham har jeg brugt siden 1991 og han har altid vidst hvordan jeg havde det og tidligere også kunnet fixe det.

Lægen konstaterede at jeg sikkert havde smerter da jeg jo var overvægtig. Men jeg havde også smerter da jeg ikke var overvægtig. Jeg hader den læge!

Er der nogen af jer der har erfaringer med at skifte læge, når man søger flexjob? Jeg kan ikke forestille mig at det er særligt klogt at gøre.

Men nu har vi jo fået hendes vurdering og jeg skal videre til Skejby sygehus. Gør det så noget at jeg skifter?
nilla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-05-2010, 16:33   #36
Andersine85
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2010
Indlæg: 1.200
Blog Indlæg: 36
Styrke: 16
Andersine85 er ny på vejen
Tja, jeg har et par gange anbefalet mine borgere at skifte læge... vi har desværre et par stykker, som er fuldstændig indkompetente, og der kan det kun være til gavn at skifte...
Tænker det kommer an på, hvor vigtigt hendes udsagn er, samt om hvor langt du er nået... Har du stadig en tre fire måneder foran dig, skulle det ikke give problemer.

Men ellers så vil jeg da anbefale, at du anbefaler din sagsbehander at indhente en status fra kiropraktoren (og fra fysioterapeuter, dem af jer der går til dem). Vi tillægger faktisk deres udtalelser stor værdi, da de jo ofte ser jeg tiere end egen læge, og har jeres problemer, helt bogstaveligt i hænderne
__________________
Er uddannet socialrådgiver, har arbejdet 3 år med sygedagpenge, men er lige skiftet til kontanthjælp match 2 og 3 og er altså, derfor, på den anden side at skrivebordet end de fleste herinde

Min lille hverdagsblog: http://www.k10.dk/blog.php?u=4874
Andersine85 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-05-2010, 18:25   #37
nilla
Skal snart betale husleje på K10
 
nillas avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2005
Indlæg: 907
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
nilla er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Andersine85 Se meddelelser
Tja, jeg har et par gange anbefalet mine borgere at skifte læge... vi har desværre et par stykker, som er fuldstændig indkompetente, og der kan det kun være til gavn at skifte...
Tænker det kommer an på, hvor vigtigt hendes udsagn er, samt om hvor langt du er nået... Har du stadig en tre fire måneder foran dig, skulle det ikke give problemer.

Men ellers så vil jeg da anbefale, at du anbefaler din sagsbehander at indhente en status fra kiropraktoren (og fra fysioterapeuter, dem af jer der går til dem). Vi tillægger faktisk deres udtalelser stor værdi, da de jo ofte ser jeg tiere end egen læge, og har jeres problemer, helt bogstaveligt i hænderne
Tak Andersine Det vil jeg gøre
Som det ser ud nu, har jeg første møde imorgen og jeg har ventetid til 12. maj på immunologisk afd. og 1. juni skal jeg til øjenklinikken på sygehuset.
Det eneste hvor jeg "behøvede" min læge, er at jeg gerne ville have været til en neurolog, for at vurdere at det med samsynet måske er neurologisk. Men jeg må indtil videre læne mig op af at skeleklinikken undersøger det.
nilla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-05-2010, 11:57   #38
nilla
Skal snart betale husleje på K10
 
nillas avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2005
Indlæg: 907
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
nilla er ny på vejen
Så har jeg været på immunologisk afd. på sygehuset. Dejligt at blive taget seriøst. Hun var målløs over at jeg havde måttet kæmpe med min læge i flere år for at komme derud, når jeg nu var så oplagt et eksempel. Hun kunne heller ikke forstå at min læge ikke sender mig videre for at blive undersøgt for skelrose når jeg har alle symptomer og hun sagde direkte at jeg skulle skifte læge.

Så det gør jeg. Jeg skifter - men internt i huset. Som en skrev til mig, så kommer alle papirer ikke altid med og de har en- faktisk to mandlige læger, som er dygtige.

Men alt andet lige var det rart at blive taget seriøst og så blev der taget alle blodprøver og jeg blev spurgt ud om alt muligt. Jeg glemte at fortælle at jeg har den kroniske bækkenløsning, men fik nævnt at jeg havde ondt i alle led, så det kommer nok ud for det samme.

D. 1. juli skal jeg derop og have svar og høre hvad der skal ské

Er meget meget glad lige nu. Føler mig i gode hænder!!!!!
nilla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-05-2010, 15:19   #39
Susanne2412
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2008
Alder: 56
Indlæg: 655
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Susanne2412 er ny på vejen
Ja det gør rigtig meget at blive taget seriøs, håber på det bedste for dig....
Susanne2412 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-05-2010, 17:08   #40
nilla
Skal snart betale husleje på K10
 
nillas avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2005
Indlæg: 907
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
nilla er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Susanne2412 Se meddelelser
Ja det gør rigtig meget at blive taget seriøs, håber på det bedste for dig....
Tusind tak
nilla er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension