K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-07-2010, 08:15   #1
nikkoshadow
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-04 2010
Lokation: 8600
Indlæg: 99
Styrke: 15
nikkoshadow er ny på vejen
hvad skal jeg gøre

hej skal ind med min resurse frofil idag som aftalt med sagsbehandler.
jeg er ved at søge flexjob da jeg har fået konstateret kronisk nyresvigt har en depresion fra 2002 og har haft blodprob i hjertet 11 januar 2010.

som i moske har læst i anden tråd så har jeg fået urinsyregigt kronisk. som jeg inden for det sidste år har haft 6 gange. jeg er total uarbejds dygtig i perioden hvor jeg er ramt at det og anfaldene varer fra 14 dage til 3 uger og må ingen smertestillende tage da det forværre mine nyre.

fik så igår endnu et anfald af urinsyre gigt så er igen i smerte *******,

mit spørgsmål er om jeg skal søge førtids pension i stedet for for jeg kan jo ikke få et flex job hvis jeg ikke er i stand til at arbejde og samtidig ved jeg inden for overskuelig periode skal i dialyse eller have ny nyrre.

har hjælp fra fagforening læge og psykolog men hvad skal jeg gøre er i total vildrede og har bare skide ondt lige pt.

vil sagsbehandleren indstille mig eller skal jeg søge flex selvom jeg ved jeg ikke kan klare det hvad siger i hjæææælp
nikkoshadow er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-07-2010, 08:50   #2
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Det er vel også under skrivelsen af profilen ,det kommer mere frem om det er mulighed for pension eller flex .

Men alle kan jo søge efter §17

Du har jo meget at slås ,men jeg kan ikk råde dig,men prøv at skrive lidt mere om dit forløb.så tror jeg andre bedre kan råde dig.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den

Sidst redigeret af c.l.e.o.; 12-07-2010 kl. 08:53.
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-07-2010, 08:50   #3
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Du skal spørge dig selv og lægen , først og fremmest.

Deter altid svært at spå om fremtiden, hvorfor det selvsagt, i din situation, bør drøftes med lægen også.

Måske der er mulighed for fuld refusion i de perioder med sygdom, på fleksjob betingelser?
Vil du dette?

PS Bliv i tråden, og spørg gerne igen.
Der kommer muligvis flere svar.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-07-2010, 08:55   #4
Flower
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-03 2010
Indlæg: 67
Styrke: 15
Flower er ny på vejen
Kan du ikke undgå anfaldende af urinsyregigt ved hjælp af den rigtige diæt? I så fald kan du ikke få pension, da det er muligt at undgå anfaldende...
Flower er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-07-2010, 10:56   #5
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
sætter lige link på til din anden tråd http://www.k10.dk/showthread.php?t=13455 så kan folk se hvad det drejer sig om og har nemmere ved at rådgive og se hvad det er du fejler hvor længe osv ..

I det hele taget er det meget bedre at blive i den samme tråd med samme sag, da mange ikke orker sidde og surfe rundt mellem div tråde og nogen derfor måske sidder med et godt svar , men som ikke komme frem med det fordi de ikke lige ved nok om din sag og du slipper også for på den måde at skulle svare igen og igen på de samme spørgsmål
  Besvar med citat
Gammel 12-07-2010, 11:12   #6
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser

I det hele taget er det meget bedre at blive i den samme tråd med samme sag, da mange ikke orker sidde og surfe rundt mellem div tråde og nogen derfor måske sidder med et godt svar , men som ikke komme frem med det fordi de ikke lige ved nok om din sag
Lige præcis.

Jeg er en af dem, der ikke orker at skal sidde og lede efter baggrundshistorien.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvad skal jeg gøre? Jasmina Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 27 31-10-2011 21:02
Hvad skal jeg skrive/hvordan skal jeg gøre... FrkNorden Alt det andet 41 05-05-2011 13:10
Hvad skal jeg gøre ? Physen Alt det andet 4 16-04-2010 17:55
Hvad skal jeg gøre? mumle_mund Alt det andet 10 10-06-2009 10:47
Hvad skal jeg gøre? krebs25 Spørgsmål ang fleksjob 3 09-03-2007 12:37




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:00.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension