K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-01-2012, 15:29   #1
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Når afgørelsen skal træffes om flex

meget tyder nu på iflg jobkonsulenten om mig at min sag om flex skal afgøres her i marts måned.

Men hvordan foregår det egentligt når der skal træffes afgørelse. Når ressorceprofilen er lavet, og evt insigelser er sendt ind hvad der sker så ?

Så kommer den vel i et eller andet udvalg eller hva ? og hvem sidder i det udvalg ? deltager ens egen sagsbehandler og jobkonsulent i mødet ?

Skal den så videre derfra til et andet udvalg eller hva ?

Jeg ved nemlig intet om hvordan sådan en afgørelse forgår vil vil gerne vide tid. Til orientering bor jeg i Aalborg kommune.

Kan man evt på nettet se hvor mange ens egen kommune godkender/ afviser til flex, for så vil jeg da gerne chekke det ud, ved bare ikke lige hvad jeg skal søge efter.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvordan skal jeg søge kommunen om flex mut Spørgsmål ang fleksjob 7 30-08-2013 09:32
Skal arbejdsgiver betale for flex træning... Chili Spørgsmål ang fleksjob 5 25-03-2013 21:56
Er lige godkendt til fleksjob, men hvordan skal jeg forstå afgørelsen ... karsk Spørgsmål ang fleksjob 1 30-09-2012 16:18
Ny Bruger- Skal søge flex..Hvordan??? Anja-10 Spørgsmål ang fleksjob 7 03-08-2011 16:40
Hvor syg skal jeg være for at få FLEX job? natusan Spørgsmål ang fleksjob 2 18-11-2010 18:07




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension