K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-02-2009, 13:58   #1
rolle
Hvor skulle jeg ellers være
 
rolles avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2006
Indlæg: 127
Styrke: 18
rolle er ny på vejen
læge konsulenten i sorø

hej til alle har i dag fået af vide at lægekonsulenten har indstillet mig til pension min sag skal på møde i mars jeg er meget glad m,i dag over den besked kh. rolle
rolle er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-02-2009, 14:01   #2
bam
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
bams avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2007
Lokation: Viborg
Indlæg: 112
Styrke: 18
bam er ny på vejen
Smile

jeg vil krydse finger for dig rolle, håber den går igennem

bam
bam er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-02-2009, 14:16   #3
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Hej Rolle.

Håber også det bedste for dig. Skal nok krydse fingre for dig.

Suncil
Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-02-2009, 14:25   #4
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Question

[QUOTE=rolle;51097]hej til alle har i dag fået af vide at lægekonsulenten har indstillet mig til pension min sag skal på møde i mars jeg er meget glad m,i dag over den besked kh. rolle [/QUOTE

Håber det bedste for dig...

Underligt at lægekonsulenten må det ? det er ikke deres job at indstille folk til Pension ...er du sikker på det er lægekonsulenten der har gjort det ?
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-02-2009, 14:55   #5
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Det var da en god nyhed, kan jeg forstå.

Må dog også som Stella sige, at den kommunale lægekonsulent IKKE må udtale sig om hvilken ydelse man skal have så mon ikke det i sidste instans er din sagsbehandler der har indstillet dig til pension

Uanset hvad, så håber jeg det bedste for dig
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-02-2009, 15:39   #6
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Smile

Grunden til at jeg skriver det er at hvis det er rigtigt så ER DET JO SANDT AT LÆGEKONSULENTERNE BESTEMMER DET som vi så tit har skrevet om herinde ...

....ellers skrev jeg det ikke for at Rolle burde gøre noget ved det... det var slet ikke det jeg mente Rolle.

.....det sprang bare lige i hovedet på mig...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-02-2009, 16:40   #7
rolle
Hvor skulle jeg ellers være
 
rolles avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2006
Indlæg: 127
Styrke: 18
rolle er ny på vejen
ja ja da

hej til alle det var bare hvad min sagbehander sagde i dag men hvad jeg ved er der vel også nogle personer der skal se på den eller hvad ved jeg men ihverfald sagde sagbehanler at min sag var instillet til pension er det bedre stella og andre og tak for jeres støtte igemen tiden den har været værdifuldt for mig og nok også for andre . kh rolle
rolle er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-02-2009, 17:23   #8
Morgause
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2009
Indlæg: 475
Styrke: 16
Morgause er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Stella Se meddelelser
Grunden til at jeg skriver det er at hvis det er rigtigt så ER DET JO SANDT AT LÆGEKONSULENTERNE BESTEMMER DET som vi så tit har skrevet om herinde ...

....ellers skrev jeg det ikke for at Rolle burde gøre noget ved det... det var slet ikke det jeg mente Rolle.

.....det sprang bare lige i hovedet på mig...
I mit tilfælde gav 2 lægekonsulenter, egen læge og speciallæge samt sagsbehandler mig ret, men kommunens Visitationsudvalg underkendte dem alle alligevel. Men Københavns kommune er vist også ekstra slem?

Under alle omstændigheder er det gode nyheder, og jeg vil krydse alt, der krydses kan, for at du får medhold og en anstændig behandling!
Morgause er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-02-2009, 17:50   #9
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Morgause det må være forfærdeligt for dig...sådan er Københavns kommune ...Luset behandling...

Det er sgi utroligt...

Håber alle os I københavn snart får en bedre behandling for den en under al kritik.

Har også haft 17 forskellige sagsformidlere og det fortsætter ..

Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-02-2009, 20:53   #10
rolle
Hvor skulle jeg ellers være
 
rolles avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2006
Indlæg: 127
Styrke: 18
rolle er ny på vejen
københavn komunne

hej alle mhs københavn komunne den har jeg haft min sag køre i skriver 4!/2 år unen der sket andet en jeg er gået rigtigt ned med flaget sådan at jeg måtte søge læge efter alt det bavl de har gjort i min sag min sag begyndte i 03 sep md har også slidt med psdt og gør det nok i mange frem desvære men den ene sagbeh. gjorde en mens den anden gjorde noget helt anden i mens jeg i kbh har det kun gået en vej og det ned af bakke for så jeg er lidt eller meget glad for at være kommet til sorø kommunne der hersker ingen tvil for min del kh rolle i rudsvedny
rolle er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Udtalelser fra Læge, Spec.Læge, Psyk. ER DET NOK? Fallenten87 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 14 22-08-2013 10:57
Er en social-læge og en læge-konsulent det samme ? Birkes-musen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 16 27-04-2012 09:58
Sorø Avis d. 25 Jan hopper Alt det andet 40 15-02-2011 13:23
Hvor lang tid kan det tage for læge konsulenten. Enteneller Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 21 18-09-2009 10:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension