K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-06-2009, 14:15   #11
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Jøsses Se meddelelser
de KU'er skulle prøve at være underlagt kommunens "sjove" indfald i en periode på mindst 3 måneder...

Og det skal starte med at de selv får sig transporteret hen til kommunekontoret og beder om kontanthjælp og hvad der så ellers følger med af ansøgninger og ventetid på om de i det hele taget kan komme i betragtning til kontanthjælp...

Og kan de ikke det....ja så må de klare sig uden...ligesom alle andre fattige i dagens lille Danmark må.

De skal fratages deres frie valg....underlægges alle de love, § og regler som andre Fattige må...
Så bagefter ska de lave en skriftlig udredning om hvordan de har haft det i den periode...hvordan de har fået pengene til at slå til....og så videre....

Kunne være ganske sjovt at se hvilke reaktioner der kom ud af det.....
Lige præcis netop DEN erfaring de mangler... for mange af dem er små forkælede "unger", af liberalister der har haft røven fuld af penge over de sidste 10 år, og derfor kun har levet et liv i overflod...

Mange af dem kom ud lige fra under mor og far's vinger, og fik gode jobs smidt i nakken med det samme... så hurtigt, at de aldrig meldte sig ind i nogen fagforening, fordi de troede at træerne voksede ind i himlen...

Nu sider de foran en aktuel krise, hvor de er tvunget til at spare på deres luksus... hvor de riscikerer at ryge i ledighed... hvor de ikke kan få alt deres velstandsluksus fra det offentlige, fordi der samtidigt skal være penge til at finansiere dem der er så uheldige ikke at kunne finde job, eller være syge.

De mener så åbenbart, at det eneste der kan løse det problem, er at holde alle der ikke sider på flæsket i landet uden for indflydelse, så de kan fortsætte med at tage fra de fattige, og give til sig selv så de kan fortsætte deres luksusfest igennem krisen.

Det er lidt tankevækkende, at man forstat har en flok magtgærrige liberalister til at side og styre landet, efter de har vist at de kan føre en hel verden ud i krise... og så samtidigt side og sætte alle der ikke deltog til dette udenfor indflydelse..

En flok kapitalist-nazister, det er hvad de er... det ender vel som i filmen "Hvordan vi skiller os af med de andre" i en slags overførselsindkomst-holocoast... hvis de altså FIK deres vilje hele vejen igennem.
  Besvar med citat
Gammel 18-06-2009, 14:24   #12
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
Nemlig

de har ingen anelse om hvor den virkelige verden er skruet sammen......Så ud med dem...så de kan få deres små forgyldte næser ned...

ikke fordi jeg misunder folk der klare sig godt...men har de manglende forståelse for andre der ikke sidder i samme kår som dem selv....

Ja så har jeg ikke meget tilovers for dem.
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2009, 12:05   #13
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
UTROLIGT !!!! dette kommer fra et regeringsparti og formanden Lene espersen har ikke kommenteret på det ???? altså er hun vel ENIG med KU...men det overrasker ikke mig ...konservative er sgi da nogle banditter.

her er det der blev skrevet fra KU...med stavefejl...

Citat:
Dato: tor d. 4 jun 2009 - 18:05

I grundlovens § 29 står der:

Stk. 1.
Valgret til folketinget har enhver, som har dansk indfødsret, fast bopæl i riget og nået den i stk. 2. omhandlede valgretsalder, medmindre vedkommende er umyndiggjort. Det bestemmes ved lov, i hvilket omfang straf og understøttelse, der i lovgivningen betragtes som fattighjælp, medfører tab af valgret.


I 1933 indførte den forædderiske socialdemokratiske regering under Thorvald Stauning stemmeret til de samfundsnasserne under Socialreformen af 1933.

Så i 1942 afskaffede Venstre den igen under samlingsregeringen, og da Socialdemokraterne kom til igen, genindførte de stemmeretten til samfundsnasserne.

Det er en skandale! Førtidspensionister, kontanthjælpsmodtagere, SU-modtagere, pensionister og andre, er bare samfundsnassere!

De skal ikke have stemmeret! De yder ikke til samfundet, de får bare! Jeg mener, at man skal have egen dug og disk hvis man skal have stemmeret!

Og så får vi også smidt hele venstrefløjen ud af spillet, og alene står de eneste fornuftige partier i Folketinget: Venstre, Konservative, Borgerligt Centrum og Liberal Alliance! Resten ryger ad helvedes til, og lad dem gøre det!

Det kræver ingen grundlovsændring, blot at VKO vedtagerer det ene og alene! De har jo mandaterne til det! Enten er det populisme eller også er det fordi VKO har glemt det, at de ikke har gjort det endnu! § 29 i grundloven giver mulighed for
Sikke en ja jeg er vaccineret mod CHOK...intet chokerer mig mere ...alt er efterhånden gjort her i dette mærkelige land.

Vi har alt og alligevel opfører politikerne sig som tåber i et galehus.

http://www.konservativungdom.dk/hold...id=5412&page=1
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2009, 15:37   #14
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Hvad dækker overførselsindkomst?

Kontanthjælp
SU
Børnepenge
Børnetilskud
Førtidspension
a-kasse
efterløn
fleksydelse
folkepension
boligydelse


Så er der nok mange fra K, der heller ikke må stemme... heller ikke Dyne-Larsen, Maersk osv., da ALLE får folkepension.

Og så naturligvis heller ikke dem fra KU, der får SU.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2009, 15:50   #15
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Stella Se meddelelser
UTROLIGT !!!! dette kommer fra et regeringsparti og formanden Lene espersen har ikke kommenteret på det ???? altså er hun vel ENIG med KU...men det overrasker ikke mig ...konservative er sgi da nogle banditter.

her er det der blev skrevet fra KU...med stavefejl...



Sikke en ja jeg er vaccineret mod CHOK...intet chokerer mig mere ...alt er efterhånden gjort her i dette mærkelige land.

Vi har alt og alligevel opfører politikerne sig som tåber i et galehus.

http://www.konservativungdom.dk/hold...id=5412&page=1
Læg mærke til noget a det sidste... det stemmer jo helt overens med hvad jeg skrev tidligere... de vil have dette indført, fordi det samtidigt vil gøre venstrefløjen så lille, at de vil vinde hver eneste valg på det...

Det er noget af det mest udemokratiske, og efter min mening økonomisk racisme.

Men de kan jo bare prøve om de kan få det gennemført... Erhard Jacobsen sagde engang, at man yder bistand for at undgå revolution, og de kan bide spids på, at der kommer en revolution hvis de fik dette gennemført.
  Besvar med citat
Gammel 19-06-2009, 15:52   #16
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af zuza Se meddelelser
Hvad dækker overførselsindkomst?

Kontanthjælp
SU
Børnepenge
Børnetilskud
Førtidspension
a-kasse
efterløn
fleksydelse
folkepension
boligydelse


Så er der nok mange fra K, der heller ikke må stemme... heller ikke Dyne-Larsen, Maersk osv., da ALLE får folkepension.

Og så naturligvis heller ikke dem fra KU, der får SU.

Tjaa... når man læser hvad de små uartige KU'ere skriver, så laver de jo også selvmål... de skriver selv pensionister, hvilket betyder at de selv ender som samfundsnassere på et tidspunkt... noget tyder på, at de små KU'ere ikke har tænkt deres tanker helt til bunds, inden de fælder dem ned på skrift

Men når de en dag endelig får tænkt sig om, så er folkepensionen nok ikke længere en del af forslaget hehe...
  Besvar med citat
Gammel 25-06-2009, 19:36   #17
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.787
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Endelig kom en kraftig afstandstagen fra ledelsen af Konservativ Folkeparti i DR TV-avisen
Men KU vil debaterer forslaget videre på deres sommer-komsammen.
Hilsen Peter
phhmw er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-06-2009, 20:48   #18
Chihuahua
Elsker at være her på K10
 
Chihuahuas avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2008
Lokation: Aalborg
Indlæg: 57
Styrke: 16
Chihuahua er ny på vejen
Var da også lige ved at få maden galt i halsen De skulle da selv lige prøve at være en del af det system i par mdr... De aner da hvis slet ikke hvad de snakker om...
Chihuahua er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-06-2009, 21:03   #19
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Det er SLET IKKE til at tage seriøst.

De sagde, at FOLKEPENSIONISTER heller ikke måtte stemme.

Så mister DF mange stemmer.

Men tænk lige over, at SAMTLIGE danskere - uanset indtægt - modtager folkepension.

Så... jeg kan ikke andet end grine ad dem og håbe, at folk med den slags holdninger ALDRIG kommer ind i politik.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-06-2009, 21:27   #20
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af zuza Se meddelelser
Så... jeg kan ikke andet end grine ad dem og håbe, at folk med den slags holdninger ALDRIG kommer ind i politik.

Desværre er der sluppet en svinehund løs i danmark som ikke lige er til at få lukket inde igen...
og ku er jo stedet de konservatives fremtidige politikere kommer fra...

ku var jo også stedet hvor der historisk var stor sympati for tankerne bag nacismen og Adolf Hitler, men alle fik jo travlt ved håndvasken da Hitler tabte krigen...



Citat:
De sagde, at FOLKEPENSIONISTER heller ikke måtte stemme.

Så mister DF mange stemmer
Ja intet er så skidt at det ikke er godt for noget


...
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Skal træne min smadrede arm i følge en ny fys jeanet1192 Alt det andet 2 17-04-2013 21:32
lang kamp....... som følge til, så er vi TO i familien solskinspigen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 17 18-01-2011 10:22
Overførselsindkomster= Ingen Stemmeret ? Havedammen Det er da strengt ! 27 20-07-2009 00:09
Hvilke række følge for fleksjob Mikail Spørgsmål ang fleksjob 11 16-11-2008 22:46
Nok værd at følge med i Hejdien Dit og Dat 0 20-06-2008 02:13




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:35.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension