K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-09-2011, 19:37   #21
maja-bell
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 24-07 2010
Indlæg: 697
Styrke: 14
maja-bell er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mai-Britt Se meddelelser
ok det lyder jo godt at du får dem alle på en gang skattefrit :-) og ja forsikringerne er ikke meget for at betale men tror på det så skal det nok lykkes :-)
JA det gør jeg også men syntes stadig at min vurdering er for lav..

men troen har jeg og den er ret stor. og vil så takke dig mange gange for at jeg lige fik det tjekket op.

for yderlige spørgsmål havde jeg da for information og fik den også.. så ved nu at på tros, så kan jeg anke sagen op til 5 år frem. hvis det skulle blive værre..

så tusinde tak for at du gav dig til til at svare mig..
maja-bell er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-09-2011, 11:10   #22
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
hej. Tillykke med resultat. Jeg fik 65%, blev nedsat til 30% pga forsikring ankede det. Fik ikke medhold nogen steder, søgte om fri proces til domstol, fik afslag.

Så jeg har måtte opgive min kamp, måske var problemet jeg fik førtidspension pga fibromyalgi og ikke arbejdsskaden? Selvom jeg intet fejlede før arbejdsskaden????

Lang historie umulig kamp.

Hvordan kan jeg få genoptaget sagen? Hvis jeg kan? Fik erstatning i 2009. Indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension