K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-06-2012, 01:48   #11
amaranth
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2011
Lokation: Fyens bøhland
Indlæg: 450
Styrke: 13
amaranth er ny på vejen
Jeg håber lidt på at de ikke tør lave mere med V og K efter de ser hvor mange vælgere der er smuttet efter stuntet med skattereformen, men helt overbevist er jeg sgu'tte. En trøst er det da at selv V ikke vil være med til at lave så vidtgående førtidspensions- og fleksjobsreform som regeringens udspil lægger op til. Jep, verden er officielt gået af lave...
amaranth er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-06-2012, 07:47   #12
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
Jeg håber også, at regeringen lærer et eller andet i denne her storm. Så har den da været godt for noget. Men jeg begynder at tro, at de ser sig som "korsfarer", der skal redde Danmark, uanset hvad der måtte ryge i svinget af vælgere eller værdier. MV kræver det! Og der er jo lang tid til næste valg... Så jeg tror desværre også de indgår forlig med de blå. Jeg gad bare virkeligt godt være med på en smuglytter af, hvad der sker bag forhandlingsdørene og på MFs kontor...

Ps. Pssst, Regering: det er for så vidt ligegyldigt hvem I indgår forlig med - det er indholdet, der tæller, og dét passer ikke jeres vælgere...! Brede forlig for brede forligs skyld bliver jeres undergang... Prøv lige at forstå dét...

Risa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-06-2012, 07:52   #13
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Håber også enhedslisten inddrages, men det kan være lige lovlig besværligt at indgå større banebrydende forlig med enhedslisten, set i lyset af, at det skal kunne finansieres efter blå økonomi......velfærd koster som bekendt, og de fleste penge er allerede øremærket.

Men regeringen har stadig magt til at annullere blå skatteaftale og istedet genoptage den røde - det står dem frit for, men det vil de jo ikke selvom de bløder vælgere......
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
skal kommunerne ikke overholde loven-jo de skal østerbro Skal kommuner ikke overholde loven? 4 04-08-2020 23:17
Ressourseforløb - hvor længe skal i gå og hvad skal der ske mbo Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema 19 01-09-2013 23:05
skal skal ikke tvungen behandling Dyrmose Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 19-03-2013 03:37
Hvad skal jeg skrive/hvordan skal jeg gøre... FrkNorden Alt det andet 41 05-05-2011 13:10
Flytte hjemmefra -skal/skal ikke?? Tullepigen90 De Unge 7 03-02-2011 19:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension