K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Det er da strengt !

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Det er da strengt ! Her kan du sætte historier ind som du falder over på nettet. og syntes at andre skal kende til

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-04-2009, 07:51   #21
Morgause
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2009
Indlæg: 475
Styrke: 16
Morgause er ny på vejen
Jeg håber inderligt, at det her får konsekvenser for ham, selvom jeg desværre tror, at han slipper udenom, med mindre pressen laver så meget rav i den, at de bliver nødt til at statuere et eksempel.
Morgause er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2009, 12:30   #22
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Morgause tror desværre at du har ret og efter pressen og omtalen at dømme så slipper han også denne gang , der er ikke meget om det ....

Synd for dem der har mistet deres sygedagpenge fordi vi har en minister der har rablende storhedsvanvid
  Besvar med citat
Gammel 24-04-2009, 15:20   #23
Morgause
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2009
Indlæg: 475
Styrke: 16
Morgause er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Morgause tror desværre at du har ret og efter pressen og omtalen at dømme så slipper han også denne gang , der er ikke meget om det ....

Synd for dem der har mistet deres sygedagpenge fordi vi har en minister der har rablende storhedsvanvid
Man kan sige, at de sådan set ikke har mistet dem, da de får dem udbetalt med tilbagevirkende kræft. Men der kommer næppe nogen kompensation for de ekstra udgifter og problemer, som de berørte mennesker er blevet udsat for i den tid, de manglede deres forsørgelsesgrundlag. Hvis man ikke har en familie / vennekreds, der kan hjælpe, en solid opsparing eller en meget, meget velvillig bank, så kan det sgu godt være et problem at stå uden indtægt i længere tid, og så hjælper det fedt med en halv undskyldning og pengene lang tid efter.
Morgause er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2009, 15:22   #24
Forsyg
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-02 2009
Indlæg: 81
Styrke: 16
Forsyg er ny på vejen
Tag testen På CHF

He he he

Fandt denne lille sjove test så kan man jo konkludere hvad man vil om den kære CHF

http://www.erhvervsbladet.dk/article...ws03/80423080/
Forsyg er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2009, 15:49   #25
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Thumbs down

Forsøget med syge fortsætter trods modstand fra alle undtagen VKO... rædslerne ændrer ikke Støjbergs holdninger. Vko er uden for pædagogisk rækkevidde !!!!! De fatter ikke at der er syge mennesker der ikke vil med i deres forsøg !!!!!VKO leger med folks LIV og der dør nok et par stykker undervejs hvis det sker så skal de ikke slippe let over det.

Citat:
Omstridt sygeforsøg fortsætter uanfægtet, trods fortsat tvivl om lovligheden
Citat:
Uden at blinke

Den nye beskæftigelsesministerminister, Inger Støjbjerg fastslog i sit slutord til debatten, at forsøget naturligvis fortsætter, og vil blive evalueret når det er færdigt en gang til efteråret – længe efter at den nye sygelov er vedtaget.
http://www.fagligtansvar.dk/index.ph...4&data_id=1468

De skulle skamme sig !!!! Jeg ville skamme mig hvis jeg lavede sådan noget juks !
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2009, 19:19   #26
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Morgause Se meddelelser
Man kan sige, at de sådan set ikke har mistet dem, da de får dem udbetalt med tilbagevirkende kræft. Men der kommer næppe nogen kompensation for de ekstra udgifter og problemer, som de berørte mennesker er blevet udsat for i den tid, de manglede deres forsørgelsesgrundlag. Hvis man ikke har en familie / vennekreds, der kan hjælpe, en solid opsparing eller en meget, meget velvillig bank, så kan det sgu godt være et problem at stå uden indtægt i længere tid, og så hjælper det fedt med en halv undskyldning og pengene lang tid efter.

Hvor står det ?? jeg har søgt efter det men har ikke kunne finde noget om det har du evt et link ?

Alle de steder jeg har kigget står der at forsøget fortsætter som hidtil og det vil jo sige at de ikke kan få deres penge tilbage, men kun at de kan anke det (og her er RV ikke en skid smartere end DF )
  Besvar med citat
Gammel 24-04-2009, 20:43   #27
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Så længe VKO har flertallet kan vi godt glemme alt om retsikkerhed og at ulovligheder bliver stoppet... der gives bare en næse, og de bliver sure, og der kommer nyt forslag på bordet, som de så bare med DF stemmer ind og gør det hele lovligt... det er magtmisbrug af første grad.

Se bare på det bøvl der var med ægtepar hvor den ene arbejder, hvor man pr. definition fra beskæftigelsesministeriet bad kommunerne følge anden praksis end det de havde stemt ved i loven... der måtte CHF ned med nakken...

men se på forslaget om 450 timers reglen... her er det bare blevet indført, at det også gælder når den ene arbejder... altså, man KAN simpelthen ikke tåle at man ikke får ret...

VKO indretter sig ikke efter lovene, de indretter lovene efter deres meninger og holdninger...

Der sker ikke og en skid før vi får skiftet dem ud ved næste valg... og Støjberg... hun er bare en hul rapkæft, med direkte talerør til CHF, som sider i baggrunden og styrer det hele...

Hvis man ikke snart har fattet det, så er Claus Hjort mere eller mindre "Den skjulte enevældige konge" i DK, for det er ham der sider og trækker i alle snorerne, og det skulle ikke undre mig, om det også er ham der har sidet og vurderet de nye ministerposter med Løkke.... han har garanteret foreslået sig selv som finansminister når det kommer til stykket.

må indrømme, at hvad medmenneskelighed angår, er mit barometer helt tomt for den mand... kunne tanker invalidere... ja det er hårde ord, men jeg mener det faktisk seriøst.
  Besvar med citat
Gammel 24-04-2009, 21:48   #28
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Citat:
Razmo skrev:Hvis man ikke snart har fattet det, så er Claus Hjort mere eller mindre "Den skjulte enevældige konge" i DK, for det er ham der sider og trækker i alle snorerne, og det skulle ikke undre mig, om det også er ham der har sidet og vurderet de nye ministerposter med Løkke.... han har garanteret foreslået sig selv som finansminister når det kommer til stykket.
Ja her hos mig kalder vi CHF for Danmarks svar på Henry Kissinger...

Og ja du har ret ..intet ændrer sig før vi kommer af med denne regering. Alt kreativt er gået i stå og intet fungerer mere....
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2009, 22:08   #29
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Helt enig med jer. Sidder bare her med en underlig fornemmelse af, hvad sker der lige siden CHF kan fortsætte med de her unoder.

Og ved godt DF støtter op om ham, men er rystet.

Er pressen ikke god nok til at holde fast i de her sandheder, eller er folk ikke interesseret i at vide, hvad der foregår ?

Jeg er forvirret på et højere plan.
Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2009, 23:33   #30
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Suncil Se meddelelser
Helt enig med jer. Sidder bare her med en underlig fornemmelse af, hvad sker der lige siden CHF kan fortsætte med de her unoder.

Og ved godt DF støtter op om ham, men er rystet.

Er pressen ikke god nok til at holde fast i de her sandheder, eller er folk ikke interesseret i at vide, hvad der foregår ?

Jeg er forvirret på et højere plan.
Jo... folk er interesseret i at vide hvad Hjort foretager sig med deres skattekroner... men emnet handler om syge der skal tvinges i aktivering... den slags klinger ikke i det arbejdende folks ører, for så snart de hører "ikke vil aktiveres", så har vi den samme gamle parole igen: Det er hypokondere der hellere vil score sygedagpenge end at lave noget...

Der er ingen stemmer i det... VKO har skabt et grådigt og selvisk folkefærd de sidste 8 år under opsvinget, hvor alt medmenneskelig retfærdighed er underlagt deres tegnebog, som var den grundloven selv.

Ja ja... selvfølgelig er der undtagelser, men det ER OG BLIR' den generelle holdning, og det er jo derfor Hjort har kunnet skalte og valte med ledige og syge som det har passet ham i alle disse år...

Nobody cares anymore...
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Claus Hjort Hexi Politik og Samfund 3 07-12-2010 19:16
Lektor: Claus Hjort vildledte Folketinget Webmaster K10 Nyheder 0 21-04-2009 16:40
Claus Hjort vil have ryddet op Maj-Britt Politik og Samfund 5 19-02-2009 16:11
mail fra claus hjort metsen Politik og Samfund 15 13-12-2007 16:34
Claus Hjort = Kylling Hejdien Dit og Dat 6 02-02-2007 13:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:42.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension