K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-05-2011, 09:36   #11
Dinky67
Elsker at være her på K10
 
Dinky67s avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-10 2010
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 63
Styrke: 14
Dinky67 er ny på vejen
Da jeg stadig ikke havde hørt noget fra min SB efter at hun har modtaget oplysninger fra smerteklinikken,ringede jeg til hende idag og spurgte hvorlangt min sag var nået.
Den skal til et andet udvalg, da de får så mange sager tilbage, er det en ny prosedure og når de så har godkendt den sendes den tilbage til pensionsforumet, hvis teamet mener at den den er fyldestgørende nok.
Min Sb vil tage den med til teamet i morgen og hun vil så lige ringe til mig eller lægge en besked...
Det er meget nedslidende at skal vente i så lang tid for at vente om jeg er købt eller solgt. græder stadig meget... det er fustrenende....
Dinky67 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-05-2011, 09:47   #12
Vibbe
Afhængigheds tegn af K10
 
Vibbes avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-04 2011
Lokation: Sønderjylland
Alder: 58
Indlæg: 375
Styrke: 14
Vibbe er ny på vejen
Kære Dinky67

Jeg er også en af dem der sidder og venter ! Min sag ligger i pensionsudvalget på 5. uge nu - og jeg har skam også dage hvor jeg slet ikke kan holde til mere venten !
Og imens sidder der så en masse søde mennesker herinde der er klar til at give et - lidt håb og en kærlig hilsen !
Jeg vænner mig aldrig til at der er andre mennesker der skal tage nogle så fundamentale valg for mit liv som pension eller ikke-pension ! Jeg vænner mig aldrig til at jeg er havnet i en situation at jeg i 5 år er blevet smidt rundt i en manege - og jeg vænner mig aldrig til at jeg trods kampgejsten af og til også må ned under gulvtæppet opløst af gråd ! MEN når det er sagt : så giver jeg IKKE op ! Jeg vil ud på den anden side - jeg vil ud og mærke at det igen er mig der styrer mit liv !

Jeg føler i den grad med dig - kender til afmagten og til de dage hvor man bare er tyndslidt !
Mange kærlige tanker og
Vibbe
Vibbe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-05-2011, 18:18   #13
Dinky67
Elsker at være her på K10
 
Dinky67s avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-10 2010
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 63
Styrke: 14
Dinky67 er ny på vejen
Det er noget møg det hele...
Min SB ringede i eftermiddag og fortalte at mødet var blevet aflyst og at hun "SB" buggede en hurtig ny tid d. 6 juni, mødet er mellem pensionsteamet og Min SB.
For pokker hvor er jeg bare nede i kælderen.. Nervøs for at den ikke går igennem, og så skal yderligere slås for min pension, kan ikke klare mere...møg møg møg
Dinky67 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-05-2011, 18:23   #14
sanne mor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2010
Indlæg: 272
Styrke: 14
sanne mor er ny på vejen
hejsa
du skal lige først har et det gøre mig ondt at høre for kender det godt når det ikke er til at holde ud man kan næsten ikke sætte ord på det og det køre en ned. du skal bare vide jeg føler med dig
sanne mor
sanne mor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-05-2011, 18:35   #15
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Dinky67 Se meddelelser
Det er noget møg det hele...
Min SB ringede i eftermiddag og fortalte at mødet var blevet aflyst og at hun "SB" buggede en hurtig ny tid d. 6 juni, mødet er mellem pensionsteamet og Min SB.
For pokker hvor er jeg bare nede i kælderen.. Nervøs for at den ikke går igennem, og så skal yderligere slås for min pension, kan ikke klare mere...møg møg møg
Det er hårdt at vente.

Men hvis du får afslag, så skriv der herinde, så du evt. kan få hjælp til, at få stykket en anke sammen.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-05-2011, 19:52   #16
Dinky67
Elsker at være her på K10
 
Dinky67s avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-10 2010
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 63
Styrke: 14
Dinky67 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vibbe Se meddelelser
Kære Dinky67

Jeg er også en af dem der sidder og venter ! Min sag ligger i pensionsudvalget på 5. uge nu - og jeg har skam også dage hvor jeg slet ikke kan holde til mere venten !
Og imens sidder der så en masse søde mennesker herinde der er klar til at give et - lidt håb og en kærlig hilsen !
Jeg vænner mig aldrig til at der er andre mennesker der skal tage nogle så fundamentale valg for mit liv som pension eller ikke-pension ! Jeg vænner mig aldrig til at jeg er havnet i en situation at jeg i 5 år er blevet smidt rundt i en manege - og jeg vænner mig aldrig til at jeg trods kampgejsten af og til også må ned under gulvtæppet opløst af gråd ! MEN når det er sagt : så giver jeg IKKE op ! Jeg vil ud på den anden side - jeg vil ud og mærke at det igen er mig der styrer mit liv !

Jeg føler i den grad med dig - kender til afmagten og til de dage hvor man bare er tyndslidt !
Mange kærlige tanker og
Vibbe
Tak og i lige måde Vibbe..
Dinky67 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-05-2011, 19:55   #17
Dinky67
Elsker at være her på K10
 
Dinky67s avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-10 2010
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 63
Styrke: 14
Dinky67 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Det er hårdt at vente.

Men hvis du får afslag, så skriv der herinde, så du evt. kan få hjælp til, at få stykket en anke sammen.
Tak, jeg håber ikke jeg får brug for det, min socialrådgiver på smerteklinikken har sagt at han nok skal hjælpe mig med at anke hvis jeg får afslag..
De kan jo godt se og høre hvor skidt jeg har det, Jeg har jo rigtig mange ting at slås med..
Dinky67 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-06-2011, 15:09   #18
Dinky67
Elsker at være her på K10
 
Dinky67s avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-10 2010
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 63
Styrke: 14
Dinky67 er ny på vejen
Status:
Nu kan jeg kalde mig førtidspensionist, pr. 1 Juli 2011 skræmende og samtidig en lettelse, nu kan jeg konsentere mig om mig selv og min familie.. Jeg har arbejdet de sidste 30 år og får tilkendt pension efter 3 års fuld sygemeldingog en lang kamp med det offentlige Revahuset en ikke forståeende SB, ingen hjælp fra sin fagforening, som man har betalt til i så mange år , men jeg fik heldigvis endelig en rigtig sød SB efter en hård kamp sidste sommer hvor min svigermor ligger terminal og min mand var enebaern, som havde fået en blodprop 2 år tidligere, så jeg var den som skulle støttte min svigermor i hendes svære tid, men får at vide at jeg kan raskmeldemig og så søge orlov, men det kunne jeg jo ikke for jeg var jo ikke rask. Efter en hår sej kamp fik jeg endelig orlov med en raskmelding med hendblik på at blive sygemeldt efter min svigermors død, jeg fik lige 14 dage med hende ((( . Min syge historie starter egentlig tilbage i `89. Men var egentlig ikke klar over at det kunne gå hen og blive så svært for mig med alle mine sygdomme. Nu er der ingen vej tilbage på arbejdsmarkedet, det er skræmende ikke at kan tjene sine egne penge og være ude blandt kolegaer,skræmende at man lige pluselig kan se at man bliver ældre og ikke kan klare sig selv 100 procent.. Skræmende for det er ikke det jeg ønskede Hjælp jeg vil have mit liv tilbage Det første jeg skal have gjort, er at jeg skal på Fagforening med en kæmpe buket tidsler, og takke for den hjælp jeg ikke har fået i min svære sygedomsperiode... Jeg har ikke fået en eneste opkald fra fagforeningen, jeg har da trods alt aligevel betalt næsten 1200 kr hver eneste måned i 30 år. Og så skal jeg derefter have talt med Psykoloen på smerteklinikken hvor jeg går lige i øjeblikket om der er muligheder for at komme på endnu et Mindfullnes hold eller om hun har et andet tilbud til mig , for mit kiste er så fyldt at det tager rigtig lang tid inden jeg kan lukke låget og bare nyde det ... ja det er en kæmpe lettelse rent økonomisk og for min fremtid, er nu færdig med at kæmpe og skal nu til at lære at "leve" livet.
Var lige på fagforeningen i dag hvor jeg overbragte dem min buket tidsler, men mange undsyldninger fulgtes.. hvad skal jeg bruge dem til. Jeg havde brug for hjælpen sidste år og for 3 år siden..
Men nu vil jeg se fremad og begynde at lære at leve og se om jeg kan komme på et hold Mindfullness igen til efteråret, for nu skal vi, min mand og søn på 16 på en velfortjent ferie, har ikke haft ferie i de sidste 3 år...
Dinky67 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-06-2011, 15:16   #19
Susanne2412
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2008
Alder: 56
Indlæg: 655
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Susanne2412 er ny på vejen
SUPER MANGE GANGE TILLYKKE, jeg fik selv tilkendt pension pr. 1.juni, og det er bare vildt mærkeligt, at det er overstået.

Håber du går en lys fremtid i møde, uden kommunen stående og ånde dig i nakken.

1000000 og knus
Susanne2412 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-06-2011, 15:28   #20
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Stort tillykke begge to...
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Pension efter paragraf 17 X 18 FibroMcs At søge førtidspension 20 20-01-2013 02:01
Pension efter §17 eller §18 BedstemorLene At søge førtidspension 26 07-01-2013 18:52
Livet efter fortidspension? Pinny Din historie 21 28-02-2012 16:50
regering vil stoppe pension efter 4 år pawsepigen39 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 16-07-2008 19:53
Livet efter en ulykke. Ny rapport Stella Politik og Samfund 0 08-04-2008 11:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:11.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension