K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-12-2010, 12:03   #11
Pingu
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-06 2010
Indlæg: 43
Styrke: 14
Pingu er ny på vejen
Jeg har været noget naiv, og troet at det var fyldestgørende for mig at have kontakt med anden aktør. Jeg var desværre ikke klar over at jeg også skulle have tingene afklaret i kommunen. Det gør jeg nu.
Pingu er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-12-2010, 12:13   #12
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Pingu Se meddelelser
Jeg har været noget naiv, og troet at det var fyldestgørende for mig at have kontakt med anden aktør. Jeg var desværre ikke klar over at jeg også skulle have tingene afklaret i kommunen. Det gør jeg nu.
Godt *ss*

Naiv... næ du er bare ikke blevet vejledt om andet, hvor pokker skulle du så vide det fra?

Men så har du også lært det, du bliver ikke vejledt om andet end det der kommer kommunens pengekasse til gode, resten skal du selv sætte dig ind i (godt du har k10 *gg*... godt rigtig mange har k10, også os der har været med i maaange år, selv vi støder ind i noget vi aner hat om og erfaring kan altså ikke altid gøre det)
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-12-2010, 13:57   #13
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Pingu Se meddelelser
Jeg har været noget naiv, og troet at det var fyldestgørende for mig at have kontakt med anden aktør. Jeg var desværre ikke klar over at jeg også skulle have tingene afklaret i kommunen. Det gør jeg nu.
Super godt Pingu, bare kæmp for at blive afklaret på sdp. Der er renskrevne linier for hvordan sagsbehandlerne skal behandle en sygedagpenge sag og vi ved alle det er en kortvarig ydelse, men når nu det ser ud til at du kan afklares herunder er det bare med at holde ved.

Og LUM, godt vi er på den rigtige §§ ellers var der sku noget jeg har misforstået siden jeg selv røg ud af sdp. og herefter har lært en del om sygedagpenge loven. Erfaring koster

Pingu, husk at holde det meste af din kommunikation med din sagsbehandler på skrift, pr. mail også selv om han/hun i første omgang ikke svare, så ryk pr. mail. Det er meget svært at komme bagefter og sige, "den og den sagde jo". Skriv det ned og sæt evt. den anden aktør cc, hvis der opstår tvivl. Hvornår er det så dit nuværende forløb af sdp. udløber ? Måske skal du bare over på §27 stk. 4 fra nu af, det ved jeg ikke, men hør din sagsbehandler om tiltag også i forhold til arbejdsprøvning.

EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
"Afklaring" på sygedagpenge kontra "Opkvalificering" på ledighedsydelse amaranth Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 2 18-06-2012 02:20
Job-afklaring. skorpio Spørgsmål ang fleksjob 8 15-02-2012 13:12
Sygedagpenge i afklaring, special lægeerklæring ? mortil3 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 16 30-01-2012 07:54
Arbejdsprøvning/afklaring - forlænge sygedagpenge zuza Nyt om loven 2 28-04-2009 17:57
afklaring ann Spørgsmål ang fleksjob 3 26-03-2006 21:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension