K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-11-2010, 00:26   #11
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, det giver ikke så meget mening.

Tror da mange førtidspensionister - efter endt kamp, kunne have brug for en lille økonomisk håndsrækning. Og hvis ikke totalt eftergivelse af gæld, så blot en afdragsordning over en 4 årig periode lige som alle de andre kan få......

Jeg fik min pension i Juli 2009, og jeg var inde hos SKAT for at spørge om eftergivelse af gæld, men hun fortalte mig så, at det var umuligt pga de nye regler der trådte i kraft et halvt år inden jeg fik pensionen tilkendt. Æv, jeg blev sgu lidt skuffet.....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-11-2010, 08:15   #12
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
FØR 2009 kunne man godt få eftergivet gæld når man blev førtidspensionist.
Det jeg skrev tidligere blev oplyst hos skat i 2009, og handler ikke om, at få eftergivet gæld når man bliver pensionist, men at man, som pensionist, kan få eftergivet restgælden af børnepenge når der ikke løber mere ovenpå.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-11-2010, 09:09   #13
custer
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-06 2010
Lokation: Holstebro
Indlæg: 115
Styrke: 14
custer er ny på vejen
Jeg plejer, når spørgsmålet kommer op, at gøre opmærksom på at der ikke er faste regler for hvor meget man må tjene (ved arbejde) ved siden af pensionen !
Kommunen kan frakende dig din pension hvis de synes at du tjener for meget, og hvor meget der så er kan/vil kommunen ikke svare på. Så reelt ved du ikke hvor du står hvis du arbejder; så PAS PÅ !!!!
custer er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Førtidspension eller ikke førtidspension??? MissAce Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 19-02-2011 11:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:58.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension