K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-09-2008, 01:06   #1
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Exclamation Til alle dem i Køge området !!! (kig her )

Jeg har sat noget på forsiden omkring jobmesse i Køge hvorfra vi er oplyst om at der vil være slået ledige fleksjob op i området ....

i kan læse om det på forsiden eller her http://www.k10.dk/showthread.php?p=38067#post38067

grunden til at jeg laver den her tråd er at jeg lige ville være sikker på at alle så den

og jeg tænkte at det kunne være der var flere der ville til jobmessen og dermed kunne mødes derinde og sige davs hvis man havde lyst og så kunne man jo lige melde det ud her

Her er hvad der står på forsiden

Citat:
Til dem i Køge området se her !!!

Vi er blevet kontaktet af jobcenteret her i Køge kommune og gjort opmærksom på at der er en jobmesse både i Køge og andre steder i området …

Kig her http://www.jobmessekoege.dk/For_jobsoegende.html

Vi er klar over at der på hjemmesiden ikke er noget der henvender sig til flekser , men vi er blevet oplyst om at der er ca 8-12 fleksjob her i Køge området som de ikke har kunne matche med nogen flekser og de vil blive slået op på messen, så måske det var noget for nogen af vores brugere i Køge området at kigge op på jobmessen som er i teaterbygningen den 30 september.

Det kan jo tænkes at man er heldig og det er lige det job man står og mangler.
I følge jobcenteret havde man besluttet at gøre noget for flekser til den jobmesse i Køge og K10 blev så spurgt om vi kunne tænke os at deltage og være til stede ved messen...

Dette kan vi jo desværre ikke , da K10 jo sådan set bare er webmaster he he


og så alle os bruger som sidder bag hver vores puter rundt om i landet, jeg ville normalt ikke have haft nogen hæmninger over at tage ud til sådan et arrangement og fortælle og repræsentere flesker , men pga sygdom som gør hver dag uforudsigelig vil jeg ikke sige eller love noget i den retning i disse dage

Men for eget vedkommen så overvejer jeg kraftigt at tage der ud som privat person (og se hvad det er for job og om de gør noget for at fortælle arbejdsgivere om os flekser ) men intet er sikkert før dagen kommer ...

Jeg håber at andre af jer er friske ...
  Besvar med citat
Gammel 25-09-2008, 07:59   #2
Cat 72
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-04 2008
Alder: 52
Indlæg: 89
Styrke: 17
Cat 72 er ny på vejen
Super godt initiativ Hejdien.. Hvor er der ikke også sådanne arr her i Jylland - det da øv..
Cat 72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-09-2008, 11:11   #3
rolle
Hvor skulle jeg ellers være
 
rolles avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2006
Indlæg: 127
Styrke: 18
rolle er ny på vejen
jobmesse i køge

hej hedien det gør du godt det der bravo skal der lyde til jer på k 10 men jeg vil lige sige til cat 72 det kan da være at der også kommer nogle tiltag i jylland og andre stedet i danmark de skal vel bare have øjne op hvad der sker over på sjælland i der over har i det med at kalde øen et andet navn he he kh rolle nu dk .
rolle er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-09-2008, 17:51   #4
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jamen denne gang må vi nok bryde sammen og tilstå at det var jobcenteret der på eget initiativ tog kontakt til webmaster og oplyste os om jobmessen

Så den ros til jobcenteret og desuden er vi da glade for at erfare at de ved at vi eksistere også selv om de vist ikke helt har forstået at vi ikke er en forening men bare webmaster og så alle os bruger...

Nå men jeg har i dag fået en invitation til jobmessen som flekser altså , og sammen med invitationen fik jeg så en opfodring til at tage en stabel cver med som jeg kunne aflevere til alle arbejdsgiverne ...

Og det vil jeg da nok gøre så (regner bestemt med det, men ikke altid at man kan sige hvad man er i stand til på dagen) jeg vil også tage en stabel cver med og aflevere og så må jeg henvise evt arbejdsgivere til min jobkonsulent for det er jo lidt underligt at skulle sige hvis man er så heldig at blive kontaktet af en arbejdgiver ...

Ja tak for jobbet du men jeg er sygemeldt på ubestemt tid he he
  Besvar med citat
Gammel 02-10-2008, 10:37   #5
Lars B.
Ved at vænne sig til K10
 
Lars B.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2008
Lokation: køge
Indlæg: 23
Styrke: 16
Lars B. er ny på vejen
hej hejden jeg er frisk til at møde også selv om jeg er pensionist der må sgu da være et par beskyttede job ellers må vi lave nogle trænger til lidt at lave
__________________
Lars
Lars B. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-10-2008, 11:00   #6
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Lars B det er desværre for sent

det var i tirsdags , jeg er tilknyttet jobcenteret og fik en invitation og besked om at tage en håndfuld cver med, men jeg valgte ikke at gøre det dels skulle jeg til lægen og dels syntes jeg det virkede vanvittigt, tænk hvis jeg fandt en arbejdsgiver der sagde ok, kom bare , så skulle jeg sige sorry men kan ikke lige nu jeg er langtidssygemeldt

jeg ved ikke om der er andre her fra Køge der tog med gjorde i det så skriv gerne om det her i tråden

Lars har du ringet til jobcenteret og sagt at du godt kunne tænke dig nogen timer om ugen , og har du kigget om der kunne være noget på www.ijobnu.dk og hvad med evt frivilligt arbejde ?
  Besvar med citat
Gammel 02-10-2008, 16:25   #7
Lars B.
Ved at vænne sig til K10
 
Lars B.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2008
Lokation: køge
Indlæg: 23
Styrke: 16
Lars B. er ny på vejen
jeg skal til møde deroppe om 3 uger så får jeg også styr på hvilke krav de stiller til virksomhederne i støttet arbejde
__________________
Lars
Lars B. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Phsykolog i Købehavns området Torben Alt det andet 3 04-02-2013 10:20
SOS Mors-Thy området... kiskada Dit og Dat 4 09-08-2010 23:15
FPere i området ex. 7400 enborger Dit og Dat 2 19-07-2010 10:50
Sygedagpenge, er der takster på området... Ninja Alt det andet 13 12-02-2010 19:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:25.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension