K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-08-2010, 12:14   #1
L. Hagenau
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Lokation: Sønderjylland- er der andre herfra
Indlæg: 51
Blog Indlæg: 14
Styrke: 15
L. Hagenau er ny på vejen
Frustrerende

Som skrevet tidl. har jeg fået afslag på genoptræning, og er derfor startet på selvtræning efter 1½ times intro ved en fys. Det går/gik da også helt fint de første små 3 uger. Så begyndte jeg igen at få ondt i ryggen, ikke bare ondt men ONDT og måtte bide i det sure æble og søge læge, og kom på smertestillende (har hjulpet, men holder også pause med træningen så?), så jeg ville starte til træning lnagsom igen i går, men hvad sker der, et eller andet ledbånd ved spolebenet ved albuen begynder at hoppe og springe midt om nattet i weekenden, så albuen er overanstrengt (af hvad?) pause med forbinding i et par uger,
. Skal til lægen igen fredag, rygsmerterne er nok slidgigt, ikke specielt godt når man er hypermobil og albuen er nok bare fordi er er hypermobil altså det er slet ikke noget ved at være hypermobil, kan også være at jeg måske ikke helt selv har accepteret det (har kun været diagnostikseret i 5 år) helt endnu. Nu glæder jeg mig bare til mine børnebørn kommer hjem i en uge, da de bor i udlandet, håber bare så at div. led og knogler vil holde sig på plads bare denne uge. - Tak - dejligt med lidt luft.
Er der andre hypermobile i det Sønderjyske der læser dette så giv lyd.
L. Hagenau er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
hvor er det frustrerende :( Bobomor Alt det andet 9 18-08-2011 21:35




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:55.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension