K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-05-2011, 15:23   #1
Batman
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 09-01 2011
Lokation: Fyn
Alder: 49
Indlæg: 21
Styrke: 14
Batman er ny på vejen
Smile Sagsbehandlingstid af fleksjob indstilling

Hej K10

Jeg er i arbejdsprøvning, og går nu i den 12 uge. min arbejdsprøvning er lige blevet forlænget frem til den 30/6 2011.

Jeg har en god dialog med min sagsbehandler og hun siger at hun vil sikre sig at min sag/funktionsevne/arbejdsevne er tilstrækkelig belyst inden at den sendes til afgørelse i Fleksjobudvalget.

Når min sag havner på fleksjobudvalgets bord, hvorlang tid må/kan der så gå inder ligger en afgørelse

Kan min sagsbehandler fremligge min sag for fleksjobudvalget, inden min arbejdsprøvning er afsluttet, hvis hu mener at min sag er tilstrækkeligt belyst

Jeg er dybt bekymret over det der bliver fremlagt omkring fleksjob i 2020-planen. Jeg har nemlig et stort ønske om fortsat at have en stærk tilknytning til arbejdesmarket gennem et fleksjob, men det skal kunne betale sig...

Er der nogen der ved hvad der sker med dem der har fået tilkendt fleksjob inden reformen træder i kraft bliver det ligesom med FTP hvor der er en gammel og en ny ordning Så ønsker jeg mig at blive tilkendt en fleksjobbevilling inden, for fremtiden bliver ikke sjov...

håber der findes svar på mine spårgsmål her på K10
Batman er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-05-2011, 15:40   #2
Susanne2412
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2008
Alder: 56
Indlæg: 655
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Susanne2412 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Batman Se meddelelser
Kan min sagsbehandler fremligge min sag for fleksjobudvalget, inden min arbejdsprøvning er afsluttet, hvis hu mener at min sag er tilstrækkeligt belyst
Ja det kan hun godt, da jeg tilbage i 2008 skulle visiteres, skulle jeg til et møde med min sagsbehandler hvor vi skulle gennemgå Ressourceprofilen, men da jeg kommer frem til mødet kan hun i stedet fortælle mig at den var afgjort, hun var så sikker i sin sag at hun havde fået det ordnet.....
Susanne2412 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-05-2011, 16:58   #3
Andepigen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2010
Lokation: København
Indlæg: 157
Styrke: 14
Andepigen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Batman Se meddelelser
Er der nogen der ved hvad der sker med dem der har fået tilkendt fleksjob inden reformen træder i kraft bliver det ligesom med FTP hvor der er en gammel og en ny ordning Så ønsker jeg mig at blive tilkendt en fleksjobbevilling inden, for fremtiden bliver ikke sjov...
Dét kunne jeg også rigtig godt tænke mig at vide
Jeg er beskæftiget i fleksjob og har med stor bestyrtelse læst udlægningen til en fleksjobreform.
Det er jo intet mindre end et regulært blodbad

Held og lykke med din fortsatte udredning, håber den er hurtigt overstået
Andepigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-05-2011, 08:32   #4
Batman
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 09-01 2011
Lokation: Fyn
Alder: 49
Indlæg: 21
Styrke: 14
Batman er ny på vejen
Hej igen

Jeg vil sige tak for det svar jeg har fået fra Susanne2412.

Jeg kan stadig godt bruge svar på nogle af de andre spørgsmål jeg stiller, og jeg kan forstå at Andepigen også godt kan tænke sig svar på et af mine spørgsmål.

Håber stadig på at nogen kan give svar på flere af mine spørgsmål.

Ha' en god alle sammen.
Batman er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-05-2011, 09:25   #5
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Du kan tjekke kommunens sagsbehandlingstider.

Ellers handler det meget om, hvor hurtig sagsbehandler arbejder(og vilje).

Men skub på, hele vejen igennem, for videre behandling af sagsbehandling.
At papir/dokumenter bliver lavet mv.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Vedr rehab´s indstilling til fleksjob, skal den følges ? mookmik Spørgsmål ang fleksjob 14 28-05-2013 13:16
Positiv indstilling til fleksjob Hanstad Spørgsmål ang fleksjob 3 15-07-2011 08:24
Indstilling til fleksjob og hvad så?????? vinterpige Spørgsmål ang fleksjob 20 22-03-2011 09:03
Sagsbehandlingstid Annebeth Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 6 07-12-2009 12:28
Sagsbehandlingstid - fleksjob selv fundet zuza Politik og Samfund 2 05-08-2008 23:09




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension