K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-04-2012, 19:50   #1
pruttenQ34
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2008
Indlæg: 303
Styrke: 17
pruttenQ34 er ny på vejen
venter flexjob

hmmm jeg var i arbejdsprøvning sidste år og sluttede i maj efter 3 mån hvor job og råd sagde det var okey stoppe og komunens jobvejleder sagde det var ok stoppe...derefter en psykiatrisk vurdering hos jens frydenlund.....derefter senere en til vurdering/konsultation hos jens frydenlund ang psyken og læge og sygehus ang mine lunger...dvs nu der snart gået et år siden jeg var i arbejdsprøvning....ringede en dag og ville rykke lidt i dem da jeg syntes jeg bare gik synede hen og ville vide hvad der skete.skulle jeg så ikke have gjort.da de så ville sende mig ud i et projekt hvor de søgte arbejde ,som så hurtigt blev stoppet igen da jeg jo er midt i søge flexjob..efter den rykkelse har jeg intet hørt...ved godt jeg burde blive ved rykke i dem ...men har siddet i det her system lige efter komunerne blev sammenlagt og har faktisk haft det ret dårligt over deres måde håndtere det hele på,og i det hele siddet i 15 år uden lave en skid pga min psykiske tilstand og nu også min kol astma ,og tør næsten ikke rokke i dem igen selvom jeg gerne vil videre er så bange for de sender mig ud i et eller andet bare for holde loven???kan da bare ikke være rigtigt man sidder laver NOTHING i over et halvt år??ingen handlingsplan eller nada...kun venter på få svar ang flexjob da de har alt de har bedt om??????skal jeg rykke i dem og tAGE DET DER KOMMER ELLER LADE DEM LADE MIG VÆRE???
pruttenQ34 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2012, 20:35   #2
bmp24
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2010
Indlæg: 247
Styrke: 14
bmp24 er ny på vejen
hej prutten Q34

Det lyder som om du har det rigtig svært, men du kommer nok ikke rigtig nogle vegne hvis du ikke rykker.

Nu skriver du ikke om du er på komtanthjælp - men hvis du er - har kommunen ikke noget at vinde ved at komme videre - den eneste der har noget at vinde ved det er dig.

Knus herfra
bmp24 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2012, 20:52   #3
pruttenQ34
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2008
Indlæg: 303
Styrke: 17
pruttenQ34 er ny på vejen
okey:-)dvs at efter jeg har ydet det de bedte om og været igennem arbejdsprøvning og flere undersøgelser og psykiater kan jeg bare sidde glo hvis jeg ikke selv henvender mig???,,,,og henvender mig til hvad???det er jo tydeligt de ikke aner hvad de vil,når de er så kloge sende mig på arbejdssøgning mens jeg søger fleks? er bare bange for hvilken psykiske ting jeg skal igennem,derfor lader jeg være kontakte dem...bare ondsvagt jeg ved det og ja mig selv det går ud over(((
og knus til dig:.-)
pruttenQ34 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2012, 22:27   #4
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Du kan starte med, at bede om aktindsigt, så du kan se, om de har foretaget sig noget siden du sidst var i kontakt med dem.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-04-2012, 17:48   #5
pruttenQ34
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2008
Indlæg: 303
Styrke: 17
pruttenQ34 er ny på vejen
vil jeg gøre:-))
pruttenQ34 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvad mon der venter NU? hboegelund Spørgsmål ang fleksjob 4 13-02-2012 14:09
imens jeg venter (køb af hus) ?? Sabina Dit og Dat 6 09-08-2011 15:33
Venter og venter og . . . . . . hobby4me Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 06-04-2011 20:29
flytte mens du venter på flexjob supersus Spørgsmål ang fleksjob 0 22-01-2010 00:49
Venter på fleksjob Ingr id Als Spørgsmål ang fleksjob 13 19-10-2006 22:01




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:32.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension