K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-11-2013, 23:11   #61
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
OGSÅ JER-...,da de var små var det en pakke lego- jubiiiii,,

men niks nu DRØMMER de om iphone- ipads- teknik....'

min er 14 - næste år ka han inde sig et fritidsjob og selv tjene sine lommepenge,det er sundt...

men nej en laaaang ønskeseddel er der endnu ikke dukket op - men kommer nok....

stribe ftp
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-11-2013, 00:38   #62
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
På den der tørlagte alkoholiker-måde lykkedes det mig at rive brevet over, og med skælvende ben, blottede tandhalse og iturevet drømme, bar jeg opgivende skraldeposen til skakten og fulgte lyden til det sagde KLONK nede på bunden.
Dyyyyyygtiiig pige.

For ca. 2 år siden var jeg nødt til, at skulle have nye briller, og fik lavet sådan et brille-abonnement hos Profil-Optik.
Jeg tror man betaler et par hundrede kroner for, at oprette aftalen, men det er så også de eneste ekstra-udgifter der ryger på, ingen renter eller andet "sjovt".
For nogle dage siden modtog jeg så et brev fra min lokale Profil-Optik, de skrev noget om, at nu hvor jeg snart er færdig med, at betale mine briller, så er det på tide, at få lavet et nyt abonnement.
Og så ellers oplysninger om gode tilbud, bl.a. VIP.

Hmmm, jeg mente så ikke, at jeg var lige ved, at være færdig med at betale, så jeg måtte lige finde aftalen og kigge på den.
Af aftalen (abonnementet) fremgår det, at sidste afdrag betales 1/1-2015.

Og helt ærligt, så forventer jeg da godt nok, at brillerne holder lidt længere end til abonnementet udløber.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-11-2013, 01:10   #63
EndnuEngang
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 16-11 2013
Indlæg: 18
Styrke: 11
EndnuEngang er ny på vejen
Ja begynd dog at betale af på din gæld her det næste år med de 1200kr hver anden måned! Så har du lidt ro i sjælen og kan bruge kræfterne på noget andet. Det kan jo være at du kan fortsætte aftalen når tiden er gået med de 1200kr eller bare en anelse mere oveni!
EndnuEngang er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-11-2013, 12:08   #64
nensypigen
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-03 2010
Lokation: *******
Alder: 39
Indlæg: 684
Styrke: 15
nensypigen er ny på vejen
ja problemet er bare at ligemeget hvad jeg gør skal det hele være betalt i 2021 og det vil su aldrig rykke så betaler jeg mindre flere år ryger det jo nok op i afdrag af 3000 eller mere hver andet år så går kun ud over mig selv desværre:-/ med mindre jeg skal håbe på verden ser anderledes ud om nogle år men tror det desværre ikke...
nensypigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-11-2013, 13:05   #65
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Vent med at bekymrer dig, betal det du kan... hvis du ikke betaler nok, skal du nok høre om det.

Iøvrigt ved vi ikke om vi lever om en uge !
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-11-2013, 13:20   #66
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
mine ønsker sig som ment ikke noget særligt en ild kugle 200 kr og et spil til 189 kr. vi har bare ikke de penge der skal til.
og de vokser hele tiden, den store har snart ikke flere trøjer der passer hende, med manden på ægteskabs ydelse er der bare ikke nogle penge, vi håbet på en afgørelse inden jul, men sådan ser det ikke ud-
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension