K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-10-2014, 17:50   #1
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Thumbs up K10 fylder 9 år



I dag fylder K10 9 år...

Vi har været i gang længe og siden er vokset...mere end den egentlig burde...

Det viser desværre at der til stadighed er flere og flere mennesker som føler/er i klemme i systemet..

Personligt vil jeg gerne benytte denne lejlighed takke alle de fantastiske mennesker som bruger en stor del af deres tid herinde....til at svare og rådgive andre mennesker som står i en dårlig situation...

Det er super opløftende at vide at der stadig findes denne slags mennesker i vores samfund..

Mange af jer er herinde hver evig eneste dag for at hjælpe andre mennesker....og dette gør i selv om i ikke altid får et tak for det...

Så det får i nu af mig...tak...

Til jer som får hjælp/svar herinde...

Et lille tak...evt en opfølgning på jeres situation efterfølgende....det kan simpelthen gøre en kæmpe forskel for dem som bruger deres tid på at hjælpe jer...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-10-2014, 18:16   #2
Akvamarin
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 2.104
Styrke: 15
Akvamarin er ny på vejen
Og tusind tusind tak til dig Webmaster for at have etableret K10 og besvare så mange af spørgsmålene.

og TILLYKKE MED DE 9 ÅR

Akvamarin
Akvamarin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-10-2014, 19:23   #3
sortepigen
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Lokation: Guldborgsund
Indlæg: 945
Styrke: 11
sortepigen er rigtig godt på vej
Stort tak og tillykke til Web, som fik den brilliante ide at oprette k10

jeg er personligt dybt taknemmelig for at have lært k10 at kende, uden det havde jeg været uden meget vigtig viden i forbindelse med min egen kamp med kommunen, som stadig kører.

Og kæmpe tak til alle dem som har været forbi mine tråde, med gode råd, og til jer der har brugt energi på at læse dem

det er sørgeligt at det er nødvendigt med sådan et forum, men fantastisk at have et forum hvor vi kan lytte til , og råde,hjælpe og trøste, opmuntre hinanden i de ofte vanskelige situationer vi hver især kæmper med.

God aften til alle og pas på jer selv
vh sortepigen
sortepigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-10-2014, 19:38   #4
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.733
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Stort tillykke Web, med de 9 år....

... plus det lille år på Eva Kjer Hansen, tidligere socialminister`s hjemmeside hvor ministeren spurgte ind til hvordan handicappede oplevede dagen og ønsker for fremtiden.

Gud Fader, hvor var jeg naiv den gang.

Hvad kom der ud af hendes site og opfordringer?

En lille fin brochure, som blev arkiveret lodret.

De mange forslag syge, arbejdsløse og handicappede indsendte til ministeren, hvad blev der af dem?

Dem fik embedsmænd slettet 35 minutter efter at terminen var nået.

Over 100 sider med konstruktive forslag, blev fjernet af embedsmænd, som påstod at der var sket en teknisk fejl.

Jeg nåede, at få et afskrift af samtlige indlæg og de lyder nøjagtig, som i dag på k10.

Så har der været mere bid i k10, som trods alt, har indflydelse på lovgivningen.

Det kan vi godt være stolte af.

Web, vi tager 9 år mere.

Bedste hilsner

Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 06-10-2014, 21:13   #5
Reno
Moderator
 
Renos avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2014
Lokation: København
Indlæg: 629
Styrke: 10
Reno er ny på vejen
Der var engang et lille land, et eventyr land, hvor alle mennesker tog sig af hinanden.
I dette lille bitte land, voksede der folk op, som hjalp andre folk, som det så blev kendt i hele den ganske verden for.
Dette lille land, blev inspiration for andre folk, selvom dette lille bitte land ikke havde mange penge.
Det gik ikke være eller bedre, at dette lille land blev så rigt og med så mange penge, at man måtte bygge større og større pengeskabe, for at passe på alle disse penge.
Dette lille bitte land fik mere og mere materiale goder, men det glemte at tage sig af sine mennesker, så det blev fattig på menneskelighed og omsorg for sine borger.
Midt i dette menneskelige kaos, er der opstået små eventyr, et er K10, som
viser den omsorg og støtte som dette lille bitte land engang var kendt for.

STORT TILLYKKE K10 MED DE 9 ÅR



Husk DUKH skemaet
Reno er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-10-2014, 21:18   #6
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Stort tillykke med de 9 år






....
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-10-2014, 21:25   #7
jkf
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-10 2013
Indlæg: 79
Styrke: 11
jkf er ny på vejen
Et stort tillykke med de 9 år herfra!
__________________
Med venlig hilsen jkf.
jkf er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-10-2014, 21:35   #8
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ja man troede jo at det var løgn...en politiker (Eva Kjær Hansen) som faktisk ville høre på os og ændre tingene til det bedre....

Det var jo fantastisk...og sådan som det egentlig burde være...

Men men men....som vi ved nu....ja så var det rent faktisk bare en kæmpe løgn...

Der skete intet og de ville da slet ikke høre på os som borgere....det blev meget tydeligt da alt blev lukket ned....vupti...og væk var det...

Men jeg tror ikke at man skal glemme at den....og vi kan da godt kalde det for naivitet....ja den naivitet besidder de fleste mennesker den dag i dag når de lytter til diverse politikere i dag...ihvertfald de mennesker som ikke er inde i systemet...

Det er de færreste der tror på at hele systemet er så dårligt som det er i dag....

Selv hvis de får smidt de fejlprocenter som kommunerne laver hvert år i hovedet...så er holdningen....ahh så slemt er det nok heller ikke...og der er jo en klageinstans...og de bliver endda bildt ind at det er en uvildig klageinstans..

De ved jo ikke at denne klageinstans er rent til grin...og absolut ikke uvildig..

Folk bliver jo også jævnligt fodret med historier fra politikere og medier om at det er folks egen skyld og det nok bare er fordi de ikke gider arbejde...

Men de mennesker som ikke har prøvet en tur igennem systemet i dag....ja de kan jo af gode grunde heller ikke vide hvor slemt det står til...eller hvordan syge mennesker bliver behandlet i systemet..

Man kan dog håbe på at det efterhånden snart vil går op for alle....hvordan syge borgerne bliver behandlet i det her system...

Ihvertfald de mennesker som kan tænke på andet end skattelettelser...og sig selv...

Jo flere sager der kommer frem og jo mere diverse medier beskæftiger sig med emnet....ja jo flere bliver oplyst om de problemer som der er...

Den der med "det er en enlig svale"....tja den holder ikke mere...og har aldrig gjort det...

Det der med at tage 9 år mere.....uha jeg håber inderligt at det ikke bliver nødvendigt...

Dette selvom jeg inderst inde godt ved at der er så mange problemer i dette system at vi skam sidder her om 10 år endnu....

Godt skrevet Reno...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-10-2014, 21:38   #9
lgkh62
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2013
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 602
Styrke: 12
lgkh62 er rigtig godt på vej
Tak og tillykke

Tillykke med de 9 år. Siden har været med til at gøre en stor forskel i min hverdag.
En stor tak for en FANTASTISK hjemmeside.
lgkh62 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-10-2014, 22:28   #10
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Jo, har næsten været her fra start.

Stort tillykke skal det dog lyde, for en fantastisk hjemmeside, hvor man henter råd og fællesskab, men..

Det er desværre også med vemod, og at denne hjemmeside viser det store behov, ovenikøbet tiltagende, i vores før, velkendte velfærdssamfund, idag kaldt farvelfærd.

Som hvert år, håber jeg blot på, at når problemerne er så udbredte, at det når den alm. danske mand, at noget er gået grueligt galt, og at dette samfund, ikke er det vi ønsker.

(Godt skrevet Reno).

De bedste ønsker

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension