K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-01-2018, 20:10   #1
oceania1020
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-05 2011
Indlæg: 36
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
oceania1020 er ny på vejen
Fleksjob hos familie

Hej Hej
Er der nogen herinde der kan svarer på, om jeg kan blive ansat i min datters økonomi virksomhed?
Jeg er ledig fleksjobber, får ledighedsydelse og kan arbejde 6 timer om ugen...
Mvh. HELLE
oceania1020 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-01-2018, 20:12   #2
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
Du skal spøger din jobkunsulent , men det skulle serbiske være noget i vejen for

Hvis din datter ikke har andre ansatte, skal hun huske at der er mange udgifter som forsikring og feriepenge
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2018, 00:39   #3
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Helt klart få fat i din jobkonsulent og spørg ind til mulighederne.

Det er dem der skal oprette jobbet hvis det er muligt
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2018, 23:52   #4
Hejdien
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-01 2012
Alder: 58
Indlæg: 219
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
Hejdien er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af oceania1020 Se meddelelser
Hej Hej
Er der nogen herinde der kan svarer på, om jeg kan blive ansat i min datters økonomi virksomhed?
Jeg er ledig fleksjobber, får ledighedsydelse og kan arbejde 6 timer om ugen...
Mvh. HELLE
Det gælder samme regler som ved ansættelse alle andre steder, læs evt her

Ansættelse i ægtefælles virksomhed.

Der har den seneste tid på Facebook og i vores telefonrådgivning, været rejst spørgsmål om ansættelse i ægtefælles virksomhed, var omfattet af andre regler, end ansættelse hos anden arbejdsgiver.

På den baggrund henvendte LAFS sig til Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering (STAR), og jeg har i dag haft en samtale med en medarbejder, fra det kontor som arbejder med spørgsmål omkring fleksjobordningen.

Svaret er meget klart: Der er ikke forskel på om man ansættes hos ægtefælle eller hos anden arbejdsgiver, det er de samme betingelser der er gældende, herunder et gyldigt cvr. nr., en reel omsætning der kan dække de udgifter der er til løn og andre udgifter, som er gældende i.f.t. ansættelse af medarbejdere.

Merete Hornecker
Formand

https://lafs.dk/ansaettelse-i-aegtef...es-virksomhed/
Hejdien er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:37.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension