K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-03-2016, 15:43   #11
Solsikke12
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 15-02 2016
Indlæg: 4
Styrke: 0
Solsikke12 er ny på vejen
Forsættelse på denne dumme sag er.
Min arbejdes giver forlanger at jeg skal sige op og min søde læge vil have kontant afregning for hendes arbejde med min sygemelding.
Åh ja det beror på at min læge tideliger ikke har fået sit honorar betalt via kommunen EAN. nr. og det skal så gå ud over mig.
Jeg må bare lige ud siger lægen og arbejdes giver.
Jeg holder på at det må være en sag mellem min læge og arbejdes giver og skabe tillid til hinanden.
I morgen skal jeg ned og snakke med min job konsulent om alt det her rod,så må hun bare tage ansvar og få styr på det.
Og hvor skulle jeg også få 400kr. fra at ligge ud.
Jeg synes det er alt rigeligt at jeg er blevet fra taget mit fleks job bare på grund dårlig oplysning af stue der hvor jeg skulle have med de kære at gøre.
Tænk hvis bare jeg havde fået den rigtige stue at være på, med det rette arbejdes lys og mentor ordning fra start.Så var alt gået meget bedre og måske havde jeg stadigvæk været i fleks job.
Solsikke12 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-03-2016, 15:43   #12
Gana
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2015
Indlæg: 408
Styrke: 10
Gana er ny på vejen
Din arbejdsgiver kan IKKE forlange at du siger op.

Hvis arbejdsgiver har bedt om lægeerklæring, er det arbejdsgiver der betaler - HVER gang. Hold fast og bed din læge om at klare den del selv - det har INTET med dig at gøre. Hvis lægen bliver ved med at fremture, så bed om at få på skrift at hxn ikke vil udfærdige en lægeerklæring uden kontant afregning.

Håber din jobkonsulent er ok, men kan godt frygte at hxn vil "dukke" sig lidt, da det jo er jobkonsulentens opgave at sørge for at synskonsulent OG mentorstøtte bliver sat i værk - og det er jo ikke sket.

Derfor er det vigtigt at du selv holder godt fast her, og ikke lader dig overtale til at sige op, eller evt underskrive en opsigelse fra arbejdsgiver.

Jeg ved ikke om du magter det, men hvis du på nogen måde kan, så fortsæt samarbejdet, fortæl at du gerne vil tilbage - MEN vil have synskonsulent og Mentor på plads FØRST, og så tag den derfra... det kunne jo være at det blev et rigtig godt sted at arbejde, og at din leder er blevet tøsefornærmet må du så lige bære over med. Nogen gange kan det styrke samarbejdet på sigt at der har været en sådan "konflikt", det giver en gensidig respekt og måske især forståelse som kan være guld værd.

Og så helt personligt - hvis du igen bliver presset og føler du er ved at begynde at græde, så rejs dig op - sig det som det er - det her er lige lidt for meget for mig lige nu, jeg har brug for en pause, og forlad rummet. Hvis du så kan få "styr" på dig selv relativt hurtigt, så går du ind igen og ellers stikker du hovedet ind og siger at du er nødt til at tage hjem nu, for du kan ikke klare mere i dag. OG at du tænker det er bedst at i lige for tiden kommunikerer på skrift ?

DET er selvrespekt - du skal ikke finde dig i at blive most så meget at du begynder at græde, men det er kun dig der kan stoppe det. og det skal du gøre for din egen skyld - du er det værd - husk det.

Krydser fingre for dig
Gana er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-03-2016, 16:18   #13
Melika
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 08-03 2016
Indlæg: 7
Styrke: 0
Melika er ny på vejen
Hejsa som der er andre der allerede har sagt, er det jo svært at vurdere når man ikke er på din arbejdsplads.... Men syndes efter hvad du skriver en meget hård og ukollegial måde de har tacklet det på og syndes det er dem der skal gøre op med om det i sidste ende er dem der har et problem. Alså om de ønsker en flexjobber og du måske er den rette til det de forventer.

Jeg selv er uddannet pædagog og ansat i flexjob på 12 timer ugen som støtte på en skole.
Er rigtig glad for mit arbejde og har børnene sammen med faglære, samt alene. Ja tager skam også nogle vikar timer... Tror du skak snakke med din jobkonsulent omkring dette for tror i er nået der både for dig og din arbejdsplads at stemningen er trykket og ikke en rar en af slagsen....måske du skal se dig om efter noget andet.

Sidst redigeret af Melika; 08-03-2016 kl. 16:23.
Melika er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:39.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension