K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-11-2011, 23:04   #1
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 14
extra er ny på vejen
virksomheds praktik

ja som titlen siger,skal jeg i virksomheds praktik ganske fint vil skam heller end gerne ud.da jeg er ledig flexjobber.
men nu begynder problemet så det sted har jeg været,da jeg blev visisteret til flexjob for en del år siden måtte stoppe PGA flere smeter stillingerne. bla

sagde også det til hende damen fra jobcenter af/det sted der hjælper med at finde steder.hende ord var jammen det er montage og derfor skal vi ud se og prøve det

.jeg sidder tilbage for fandet sgu da også står i min resource profil måtte stoppe på stedet PGA smerter.men skal nu et par år efter aligevel igen samme sted hend hvor jeg fik smeer osv. kan de virkeligt tvinge mig til det
montage arbejde er forde damen mener det er noget af det mest skånsome arbejde der fidnes
extra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-11-2011, 00:27   #2
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 14
extra er ny på vejen
øv ingen kloge hoveder
extra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-12-2011, 23:41   #3
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 14
extra er ny på vejen
øv virkeligt ingen der ved noget om har en stol der følger mig den aner ingen hvor er i danmark.og er den der ikke mandag ja så er jeg sgu på den.
over vejer at syge melde mig mandag morgen pga frygt for flere smerter jeg ved vil komme.
og da jeg skal starte mandag er pga der stoppede en fredag også praktik ang timer osv .ohh smider mig snart ud foran toget snart
extra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2011, 03:24   #4
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg kan kun anbefale at du møder op og gør det du kan....derfra kan du forudsat at det er nødvendigt...melde dig syg...

Man kan jo ikke vide hvordan man vil få det før man har prøvet det..

De ser meget på at man møder op og ikke bare sygemelder sig inden man har været der...og det er jo den bedste måde hvorpå man kan vise dem hvordan man har det...når man arbejder med forskellige ting...

Sygemelder man sig før man er mødt op...ja så vil de se det som en mislykket pratik som ikke har vist hvad du kan...og dermed vil man bare blive sendt videre ud....indtil man viser dem hvad man kan...

Os der ved hvordan det er med smerter....vi ved godt hvad du snakker om når du siger at du er bange for de smerter der måske vil komme.....men den går ikke over for alle andre....

Den køber de simpelthen ikke....

Så det bedste du kan gøre for dig selv....det er at møde op og lade tingene ske....

Går det godt....ja så er det fint....og går det dårligt og de smerter som du snakker om kommer....ja så kan de ved selvsyn se hvordan de påvirker dig...

Det er nemlig ikke noget man kan "fake" så de kan hurtigt bedømme at du ikke prøver at snyde dem...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2011, 10:30   #5
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Jeg vil også anbefale dig at møde op, så må du gå hjem når smerterne melder deres ankomst, det er den bedste måde at vise hvad du kan og ikke kan.

Du kan jo ikke bevise din arbejdsevne hvis du bare bliver hjemme.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2011, 10:39   #6
Rie82
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-10 2011
Lokation: Esbjerg
Indlæg: 75
Styrke: 13
Rie82 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af extra Se meddelelser
ja som titlen siger,skal jeg i virksomheds praktik ganske fint vil skam heller end gerne ud.da jeg er ledig flexjobber.
men nu begynder problemet så det sted har jeg været,da jeg blev visisteret til flexjob for en del år siden måtte stoppe PGA flere smeter stillingerne. bla
Forstå ikke helt men er du tilkendt et flexjob? hvis ikke og du står i en afklarings situation, kan jeg kun anbefale du tager af sted. har selv brugt 5 mdr. i en praktik der nu ikke kan bruges, da der har været for lidt fremmøde
Rie82 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2011, 10:40   #7
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 14
extra er ny på vejen
jeg må møde op men fatter ikke de fidner en sted hvor man har været og står besrevet måtte stoppe pga flere smerter osv.
extra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2011, 12:02   #8
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 14
extra er ny på vejen
ja så må jeg afsted og ladevære med at være så såborgelig og gå at tænke hvad siger damen og sagbehandleren og praktik steder tænker og siger. så må man bare håbe de stopper det inden de 3 måneder man kan vel håbe på en tidelig julegave
extra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2011, 12:05   #9
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 14
extra er ny på vejen
det der iretere <-- staves] mig er der står tydeligt i min resurce profil vi har stoppet praktikken da han fik støre eller flere smerter og det er samme sted og samme arbejdsopgave
extra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2011, 12:21   #10
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Helt enig med de andre.

Det er bedre at møde op og gå hjem når man ikke kan klare mere end, at blive hjemme og melde sig syg.

Mød op i morgen, hvis din stol ikke er der, så må du gøre dem opmærksom på det, skriv det meget gerne til din sb.

Derudover vil jeg anbefale, at du skriver en udførlig dagbog, f.eks. efter denne model: http://www.k10.dk/showthread.php?t=9...ghlight=dagbog

Og så sender du kopi af dagbogen til sb hver uge, enten som mail eller også ved, at aflevere den personligt ved skranken mod kvittering.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
for syg til praktik minismandag Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 7 17-09-2013 11:21
Ang praktik lynge60 Spørgsmål ang fleksjob 9 06-10-2012 11:22
Virksomheds revilidering og a kasse mijanse82 Alt det andet 3 10-02-2012 12:17
Praktik jyttels Alt det andet 2 05-07-2011 12:57
Flex job og virksomheds start. Louise-Sarah Spørgsmål ang fleksjob 2 18-09-2010 23:04




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:05.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension