K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-07-2013, 16:15   #1
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Question Har virkelig brug for nogen kloge hoveder nu.

I følge en advokat som har skrevet til min søn dd, skal han indbetale 9.500 kr 1.august til ekstra varmeregning.

Han har ifølge denne advokat ikke lov til at dele regningen, da denne ikke overstiger 3 mdrs leje?

Han betaler 5000 kr pr mdr plus 700 kr i aconto varme. Ligeledes varsles der en stigning af aconto varmen på 700 kr pr . 1. sep. Dvs en stigning på 100 %.

Der er tale om en lejlighed på 58m2 i stuen, i et piv utæt hus som ikke er vedligeholdt, og som der gentagne gange er klaget over.

HJÆLP! Jeg har aldrig hørt om denne regel at man ikke kan dele ekstra varmeregning hvis den ikke overstiger 3 mdr leje?

Kan nogen hjælpe? Gerne hurtigt. Har LLO ind over, men ikke den skarpeste kniv i skuffen desværre. Indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Har VIRKELIG brug for hjælp!!!!!!!!! vinterpige Spørgsmål ang fleksjob 10 17-09-2011 12:54
Hjælp mig I kloge hoveder madina Spørgsmål ang fleksjob 3 22-12-2010 17:58
Kalder kloge hoveder - deltidssygemeldt lønmodtager Anne Mette Alt det andet 29 05-08-2010 14:00
Hej I kloge hoveder frupia1 Alt det andet 5 16-02-2010 05:50




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension