K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-12-2009, 12:29   #1
ulla31
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 05-12 2009
Indlæg: 1
Styrke: 0
ulla31 er ny på vejen
hvor klager jeg

ja hmm... nu er jeg træt, efter 7 års kamp med kommunen,7 forskellige sagsbehandlere, 6 arbprøvninger og min psyke og fysik (har fibromyliagi) ikke kan mere, aner jeg ikke hvad jeg skal.. nu vil de igen have mig i arb prøvning med henblik på flexjob som er umuligt for mig at få pga mit helbred
så hmm siger jeg.. hvor klager jeg nøjagtigt over de igen vil have mig ud til ingenting,jeg er virkelig træt,
ulla31 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-12-2009, 14:25   #2
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af ulla31 Se meddelelser
ja hmm... nu er jeg træt, efter 7 års kamp med kommunen,7 forskellige sagsbehandlere, 6 arbprøvninger og min psyke og fysik (har fibromyliagi) ikke kan mere, aner jeg ikke hvad jeg skal.. nu vil de igen have mig i arb prøvning med henblik på flexjob som er umuligt for mig at få pga mit helbred
så hmm siger jeg.. hvor klager jeg nøjagtigt over de igen vil have mig ud til ingenting,jeg er virkelig træt,
Hej velkommen her.

Ja 6 arbejdsprøvninger er jo meget.
Jeg synes, du næsten skulle skrive et brev til den sagsbehandler, du har kontakt til, og fortælle netop det du skriver om ovenstående. Fortæl, at det kan ikke være rigtigt, at når du har været i 6 arbejdsprøvninger, og at du skal ud i endnu én. Spørg hvad grunden er til det, og hvad de så har tænkt sig med den fremtidige arbejdsprøvning, nu hvor du jo allerede har været i hele 6 gange før. De burde jo have vurderet dig efter alle de arbejdsprøvninger, du har været til. Hvad har de dog nået frem til?? Hmm Det er din arbejdsevne, de skal have vurderet.
Måske skulle du indhente aktindsigt i din sag, så du kan se, hvad de har på din sag.

Sidst redigeret af curls; 05-12-2009 kl. 14:28.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-12-2009, 14:59   #3
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Ja velkommen til

Og kan kun sige som Curls .. hent aktindsigt skriv til din sagsbehandler om plan for den næste arbejds prøvning .

hvad med din ressourceprofil er den lavet og er den up too date ?
hvad har dine andre arbejdsprøvninger vist ?
har du overvejet at søge en § 17 på forliggende grundlag mhp at få sparket gang i din sag.?

Det lyder som om de sylter dig og holder dig hen , hvor gammel er din sidste arbejds prøvning ?

Jeg formoder du er på kontanthjælp nu ?
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Klager Ninis Alt det andet 3 02-09-2012 10:26
Hvor klager man? MarianneNM Politik og Samfund 10 13-04-2012 16:05
Hun klager over alt Maj-Britt Dit og Dat 10 20-05-2010 08:09
Hvor klager man over revalidering og jobcenter?? Dorthemusen Dit og Dat 4 24-04-2008 14:22
hvem hvor klager man til baldur Dit og Dat 16 27-02-2008 00:12




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension