K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-04-2017, 17:39   #1
sortepigen
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Lokation: Guldborgsund
Indlæg: 945
Styrke: 11
sortepigen er rigtig godt på vej
LAFS, hvor er de blevet af ?

Jeg meldte mig for flere år siden ind i LAFS. landsforeningen af fleks og skånejobbere, jeg betaler stadig medlemsskab til dem.

Nu undrer det mig voldsomt at jeg i de sidste 14 dage, ca. ikke kan åbne deres side, som er Lafs.dk . når jeg forsøger bliver jeg mødt af en fejl 404, jeg kan ingen info finde om dem når jeg googler.

derfor spørgsmålet til jer, er der nogen der ved om de er lukket, gået konkurs, eller lign? det er jo lidt frustrerende når man har puttet penge i et medlemsskab hos dem. .

vh sortepigen
sortepigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2017, 19:12   #2
Subo66
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 16-05 2016
Indlæg: 105
Styrke: 8
Subo66 er ny på vejen
De findes på Facebook
Subo66 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2017, 19:24   #3
Nørd
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2014
Indlæg: 1.079
Styrke: 11
Nørd er ny på vejen
Når jeg går ind på hjemmesiden lafs.dk så bliver jeg viderestillet til https://www.surftown.com/da/

Hvis jeg bruger linket i google søgning http://lafs.dk/om-lafs/ så får jeg samme fejl som du gør.

Ifølge dkhostmaster er siden registreret i februar 2003 hvilket betyder at siden årligt skal betales i februar måned.

Det er derfor ikke utænkeligt at siden er lukket grundet manglende betaling i februar måned.

Kan du huske hvor de boede henne?

Når jeg søger efter dem på google kommer der i højre side en visning med adresse Arnold Nielsens Blvd. 126, 2650 Hvidovre og et kort, oppe i det røde står der Flyttet til nyt sted og når man trykker på pilen ud for står der:
Landsforeningen af Fleks- og Skånejobbere er registreret som lukket på denne adresse. Hvis den ikke er lukket, kan du give os besked.

Jeg kan se at de har en lukket facebook gruppe er du mon medlem af den?
Det er jo ikke utænkeligt at der stå noget spændende inde i gruppen.
Nørd er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2017, 19:28   #4
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
https://www.facebook.com/groups/Connilafs/?fref=ts

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 24-04-2017, 19:46   #5
sortepigen
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Lokation: Guldborgsund
Indlæg: 945
Styrke: 11
sortepigen er rigtig godt på vej
tak folkens.

Desværre er jeg ikke medlem af facebook, og bliver det heller ikke.

Jeg har betalt mit medlemsskab for 2017, så hvis de nu kun findes på facebook, vil jeg gerne melde mig ud af lafs, men det er jo svært hvis de kun findes i en lukket facebook gruppe.

Er der nogen af jer som er på facebook, som kan se deres kontaktinfo? og skrive dem her, eller til mig på pb, så jeg kan melde mig ud?

Jeg er SÅ ked af at så mange ting idag skal linkes op til facebook, vi er mange som stadig ikke er medlem. jeg kan ikke , grundet mit handicap, overskue facebook, og af principelle grunde ønsker jeg ikke medlemskab.

håber I kan hjælpe med kontaktinfo.
synes det er meget mærkeligt at de vælger at nedlægge siden, uden at informere medlemmerne så vi ved hvad der foregår .

vh og tak
sortepigen
sortepigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2017, 19:53   #6
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Der står følgende om gruppen på facebook:

"Vi byder alle nye medlemmer af LAFS facebookgruppe, velkommen, vi håber i vil byde ind med gode indlæg og kommentarer, der har relevans for gruppen, samtidig beder vi om at der i gruppen holdes en konstruktiv
ordentlig og tone...;o))

Administratorerne af denne FB side, Merete Hornecker der var medstifter af LAFS i 2001, og formand i LAFS, Conni Kirsten Lindborg der har været i LAFS som frivillig siden 2003, Conni er kontaktperson for LAFS Region Hovedstaden, og ansat på LAFS sekretariat, samt webmaster på LAFS hjemmeside.
Conni og Merete er de personer der følger LAFS Facebookside tæt, Hanne Rasmussen er sekretariatsleder men er ikke så ofte på LAFS Facebookside.

Svar givet af andre end administratorer, har vi ikke ansvar for.

Vi forbeholder os retten til at slette upassende eller ikke relevante opslag samt opslag til fremme af egne interesser. Sættes der opslag op hvor vi mener LAFS bliver brugt som platform til udbredelse af egne interesser vil disse blive slettet.
Hvis man ønsker at være meget personlige i omtale af navngivne personer, herunder politikere, deres familie, samt gruppemedlemmer, vil disse indlæg blive slettet, vi opfordrer til at sådanne ytringer og oplæg lægges på egen FB side, ikke her på LAFS.

LAFS FB gruppe vil være åben for alle betalende medlemmer af LAFS, nye i gruppen får et par uger til at kikke gruppen an og melde sig ind i foreningen, hvis ikke de derefter er medlemmer, bliver de slettet af gruppen.

LAFS arbejder ikke partipolitisk, men det betyder ikke at LAFS ikke arbejder politisk indenfor de områder som berører vores målgrupper.

LAFS har i 2012 sammen med 15 andre handicap foreninger under DH lavet en hjemmeside med Myter og Fakta om Fleks- og Førtidsreformen. www.reformfakta.dk

Årsmedlemsskab i Landsforeningen www.lafs.dk kr. 295,-
Jo flere der melder sig ind, jo mere kan vi gøre og jo flere hænder kan vi ansætte til rådgivning, undervisning og oplysning for og om fleks- og skånejobbere.

LAFS arbejder for at forbedre vilkårene for fleks- og skånejobbere, samt alle der er "på kanten af arbejdsmarkedet".
LAFS har en bisidderordning du kan benytte som medlem. Vi udsender desuden også nyhedsbreve flere gange om året.

LAFS hjemmeside bliver ofte opdateret, og her opfordres du også til at følge med.

Vi er en gruppe af ildsjæle der frivilligt arbejder for at bevare en helt unik ordning, der forbedrer livet for rigtig mange mennesker med nedsat arbejdsevne.

Se mere på www.lafs.dk
Badge: http://www.picbadges.com/lafs/2018339/"
__________________
førtidspensionist april 2013...
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2017, 20:01   #7
sortepigen
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Lokation: Guldborgsund
Indlæg: 945
Styrke: 11
sortepigen er rigtig godt på vej
Tak Pip

men jeg kan ikke komme ind på deres facebook side, den er lukket for mig fordi jeg ikke har en profil på facebook. så jeg vil frygtelig gerne kunne komme i kontakt med dem , uden om facebook, og det er ikke nemt når deres hjemmesie er lukket ned så hvad pokker gør jeg så ???????

Kom lige i tanke om at der i mit mail system, lå en gammel mail. adr. til Lafs. nu har jeg skrevet dem en mail, så må vi se hvad de har at sige til deres forsvar.

for jeg tænker jo, at det må være en misforståelse/fejl, hvis de nu kun eksistere på facebook, man skulle jo mene det var god skik og moral at informere betalende medlemmer, inden man tager et så drastisk skridt.

tak for hjælpen
vh sortepigen
sortepigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2017, 21:57   #8
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af sortepigen Se meddelelser
Kom lige i tanke om at der i mit mail system, lå en gammel mail. adr. til Lafs. nu har jeg skrevet dem en mail, så må vi se hvad de har at sige til deres forsvar.

for jeg tænker jo, at det må være en misforståelse/fejl, hvis de nu kun eksistere på facebook, man skulle jo mene det var god skik og moral at informere betalende medlemmer, inden man tager et så drastisk skridt.

tak for hjælpen
vh sortepigen
Ja det burde de have informeret om. Men de henviser til siden på facebook, så måske er det blot midlertidigt at siden er nede - manglende betaling - ny hjemmesideudbyder valgt - whatever.
Alternativt kan du måske søge på navnene og finde dem, hvis du ikke får svar på mailen.
__________________
førtidspensionist april 2013...
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2017, 22:01   #9
sortepigen
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Lokation: Guldborgsund
Indlæg: 945
Styrke: 11
sortepigen er rigtig godt på vej
Tak Pip, spændt på om jeg får svar fra den mail adr. jeg har skrevet til. hvis jeg gør fortæller jeg det her inde, måske andre kan have glæde af det.

tak og god aften

Og lige som man taler om solen så ...........

fik jeg sørme lige præcis nu , svar fra Conni fra Lafs.

svaret er at de er ved at skifte udbyder, og pga tekniske udfordringer, har hjemmesiden været nede i nogen tid, så nu er myseriet løst .

De eksistere både med hjemmeside ( snart ) og facebook.

vh sortepigen
sortepigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:34.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension