K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-03-2016, 15:29   #1
de7smådværge
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-01 2014
Indlæg: 452
Styrke: 11
de7smådværge er ny på vejen
Afdelingsleder Jes Arlaud.

Kan læse mig til i en tidligere tråd, at han ikke er Guds bedste barn. Har gang i en klage som han ( desværre ? ) har modtaget og skal behandle. Er der nogen opdaterede erfaringer med ham ifht. det og også gerne hvad en klage til borgmesteren ( Kbh.) har givet af resultat ?
de7smådværge er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2016, 17:49   #2
Karls mor
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 14-11 2014
Indlæg: 4
Styrke: 0
Karls mor er ny på vejen
Klag endelig over ham, jo flere der gør jo bedre. Han lyver bl.a og jeg har selv haft rigtig dårlige oplevelser med ham. Jeg har selv klaget flere steder over afdelingens behandling af min sag generelt og har flere gange fået medhold. Husk på at det ikke er borgmesteren selv der behandler og læser klagerne, men at de bliver sendt videre til central forvaltningen. Så du kan evt. supplere op ved at skrive til borgmesteren via de sociale medier, på den måde kan du vær mere sikker på at borgmesteren rent faktisk læser lidt om problemet.

Hvad har din oplevelse med ham været ?
Karls mor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2016, 18:42   #3
de7smådværge
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-01 2014
Indlæg: 452
Styrke: 11
de7smådværge er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Karls mor Se meddelelser
Klag endelig over ham, jo flere der gør jo bedre. Han lyver bl.a og jeg har selv haft rigtig dårlige oplevelser med ham. Jeg har selv klaget flere steder over afdelingens behandling af min sag generelt og har flere gange fået medhold. Husk på at det ikke er borgmesteren selv der behandler og læser klagerne, men at de bliver sendt videre til central forvaltningen. Så du kan evt. supplere op ved at skrive til borgmesteren via de sociale medier, på den måde kan du vær mere sikker på at borgmesteren rent faktisk læser lidt om problemet.

Hvad har din oplevelse med ham været ?
Har sendt en klage til ham vedrørende en sagsbehandler og nu svarer han ikke. Han er afdelingsleder i Nyropsgade. Jeg er så meget på den nu, hvis det er ham der skal håndterer dette. Var ikke klar over hvem han var før jeg google og fandt en lukket tråd herinde.
de7smådværge er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2016, 20:17   #4
KageØre
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-12 2015
Indlæg: 1.322
Styrke: 10
KageØre er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af de7smådværge Se meddelelser
Har sendt en klage til ham vedrørende en sagsbehandler og nu svarer han ikke. Han er afdelingsleder i Nyropsgade. Jeg er så meget på den nu, hvis det er ham der skal håndterer dette. Var ikke klar over hvem han var før jeg google og fandt en lukket tråd herinde.
Jeg vil anbefale at man sender sine klager CC til borgerrådgiveren, hvis man har den mindste tvivl om hvorvidt den tages alvorligt.

Man skriver i mailen:
Til xxx
Samtidig orienterings til borgerrådgiveren
KageØre er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-04-2016, 07:35   #5
de7smådværge
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-01 2014
Indlæg: 452
Styrke: 11
de7smådværge er ny på vejen
Tak for svarene. Er vi ikke enige om, at det er borgmesteren og ikke borgerrådgiveren der skal sendes en klage til ? Klage over sagsbehandlingen samt sagsbehandlers adfærd...
de7smådværge er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-04-2016, 07:47   #6
KageØre
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-12 2015
Indlæg: 1.322
Styrke: 10
KageØre er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af de7smådværge Se meddelelser
Tak for svarene. Er vi ikke enige om, at det er borgmesteren og ikke borgerrådgiveren der skal sendes en klage til ? Klage over sagsbehandlingen samt sagsbehandlers adfærd...
Det jeg taler om er at man skriver en klage til rette instans og kopi til BORGERRÅDGIVEREN som er kommunens vagthund i forhold til rimelig behandling.
KageØre er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-07-2016, 16:21   #7
TLH
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 24-11 2014
Indlæg: 22
Styrke: 10
TLH er ny på vejen
Jeg har netop haft en meget (!) ubehagelig samtale med Jes Arlaud, og fandt efterfølgende denne tråd. Er der nogen opdatering på klagesagen?
Er der flere der har erfaringer med ham? Efter at have læst om ham i et par tråde herinde, overrasker det mig pludseligt ikke, at han opførte sig som han gjorde overfor mig.

Sidst redigeret af TLH; 18-07-2016 kl. 16:26.
TLH er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-07-2016, 18:06   #8
Karls mor
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 14-11 2014
Indlæg: 4
Styrke: 0
Karls mor er ny på vejen
Klag over hans opførelse til Borgerrådgiveren og evt. til Bormesteren. Den mand er ikke rask oven i hovedet og burde slet ikke arbejde med syge mennesker. Jo flere der klager over hans opførelse, jo hurtigere bliver han fjernet fra sin stilling. Husk at optag alle samtaler med ham, det er ikke ulovligt og der er brug for dokumentation på hans løgnagtige udtaleser og nedværdigende opførelse. Stort klem til dig ❤️
Karls mor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-07-2016, 10:15   #9
de7smådværge
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-01 2014
Indlæg: 452
Styrke: 11
de7smådværge er ny på vejen
Det værste er at manden præger hele afdelingen i Nyropsgade. Både ifht. klager og ens forløb, da mange af sagsbehandlerne ikke har en social eller sundhedsmæssig baggrund og han som leder vel har det sidste ord. i deres team/afdeling
de7smådværge er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-07-2016, 14:41   #10
TLH
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 24-11 2014
Indlæg: 22
Styrke: 10
TLH er ny på vejen
Det er lige præcis min erfaring også - min sagsbehandler er fuldstændigt nyuddannet og har samtlige gange jeg har spurgt ind til ting svaret, at det skulle hun spørge sin chef om. Næste gang vi har haft møde, citerer hun så hvad han har sagt.
Det er virkeligt op af bakke. Pt. afventer jeg beslutning om revalidering/ressourceforløb, og til trods for at alle andre end ham mener, at jeg skal i revalidering (inklusiv to tidligere ansatte i jobcenteret), sagde han, at han med sikkerhed havde ret (i at jeg skal i ressourceforløb) og han var "ked af at jeg blev fejlinformeret" af alle de andre. Så pt. regner jeg med en beslutning om ressourceforløb, som jeg så skal klage over.
TLH er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension