K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-04-2009, 00:48   #1
lone t
Afhængigheds tegn af K10
 
lone ts avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-09 2006
Indlæg: 348
Styrke: 18
lone t er rigtig godt på vej
Hvornår startede fleksjob ordningen egentlig?

Vi sad herhjemme over aftensmaden, og snakkede også sagde manden ligepludselig Hvad år startede det fleksjob ordning egentlig, der måtte jeg være ham svar skyldig.

Nu blev jeg jo så nysgerrig og prøvede og google,måske er det bare mig der ikke dur til den slags men jeg kunne ikke finde noget om det.

Men mon ikke der er en eller anden herinde som kunne svare på det ??

Lone
__________________
"Ingen tænker på, at visse mennesker bruger enorm energi, bare på at være
normale... "

- Albert Camus -
lone t er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-04-2009, 01:23   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Den startede i 1998
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-04-2009, 02:00   #3
Hannepanne
Hvor skulle jeg ellers være
 
Hannepannes avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-03 2009
Indlæg: 117
Styrke: 16
Hannepanne er ny på vejen
der må ha' været noget før 98

Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Den startede i 1998
I sidste måned var jeg til møde for fleksere i mit fagforbund.
Jeg sad sammen med een kvinde, der havde er fleksansat på samme arbejdsplads,-gennem 18 år. Hun fortalte mig, at hun var flekser efter den gamle ordning, som betyder, at arbejdspladsen ingen udgifter har til hendes løn. Hun udfører et helt almindeligt job, bare på væsentligt nedsat tid. Dvs hun er måske i virkeligheden mere all round, så hun kan gå til anden funktion, hvis/ når helbredet svigter.

Hannepanne
Hannepanne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-04-2009, 09:32   #4
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hannepanne jeg sad forleden og så en dame i tv hvor de sagde at hun havde været samme sted i 13 år og sammen med ledighed regnede jeg mig også frem til at det så længere tid siden end 98 at den ordning kom til jeg søgte så også på nettet for at finde ud af hvornår den var startet ...

Kunne ikke finde noget og spurgte min sagsbehandler ved et møde jeg alligevel havde hun sagde også 98 , men det kan jo så ikke passe hvis nogen har været fleksjobber så mange år ....

Men hvorfor hulen kan man ikke finde noget om det på google , vi må søge og lede he he

det må da være til at finde ud af hvornår nøjagtigt .....


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Et par minutter senere

He he nu har jeg de sidste dage søgt og ledt over det hele uden resultat og så finder jeg det her i første forsøg

Fra en spæd start i 1998 har fleksjobordningen over de seneste seks år udviklet sig til, hvad man må kalde en succes. Der knytter sig dog stadig en delligebehandlingsproblemer til ordningen

Kilde http://www.hsknet.dk/artikler.php?id=41

Så ergo så har min sagsbehandler og web ret og jeg ved ikke hvad det er som de andre har været i , mon det kan være de har været i en form for forsøgs ordning eller noget ...

Ihvertfald slår det her vist fast at det er 98

Sidst redigeret af Hejdien; 20-04-2009 kl. 09:36.
  Besvar med citat
Gammel 20-04-2009, 11:36   #5
lone t
Afhængigheds tegn af K10
 
lone ts avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-09 2006
Indlæg: 348
Styrke: 18
lone t er rigtig godt på vej
Super tak for svar
I er skisme hurtige herinde

Lone nu så meget klogere
__________________
"Ingen tænker på, at visse mennesker bruger enorm energi, bare på at være
normale... "

- Albert Camus -
lone t er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Forringelser af fleksjob-ordningen thomas75 Politik og Samfund 8 27-05-2011 18:04
Hvornår er arbejdsevnen nedsat nok til at få fleksjob? piglet Spørgsmål ang fleksjob 10 09-12-2010 00:37
Kommunerne er bedre til at vurdere, hvornår et fleksjob er berettiget buster Alt det andet 2 06-09-2010 19:14
Kommunerne er blevet bedre til at vurdere, hvornår et fleksjob er berettiget Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 0 30-06-2010 08:10
Fleksjob ordningen gælder den kun i 10 år Kimse Politik og Samfund 6 22-02-2008 17:59




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension