K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-08-2012, 23:34   #1
Jette91
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-09 2011
Indlæg: 68
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Jette91 er ny på vejen
Omkring arb. når man er syg.

Hej alle herinde Kom til at tænke på noget..

Er på kontanthjælp og bor som hjemmeboende så det svare til 3000 kr om måneden, går sygmeldt med min fod stadig og venter på operation men ringede derud igår og ville høre hvor lang ventetid der var, fik afvide vis jeg ikke fik brev i næste månede om indkaldelse til operation var der ventetid på 1-2 år, har så spekuleret en del over om man enlig kan komme i et slags arbejde med løntilskud fra kommunen de timer man kan holde til for mit vedkommende 17 timer om ugen da det ville hjælpe på min økonomi og vil rigtig gerne ud og arbejde også, kommunen vil aflivel sende mig ud i et projekthus hvor vi skal dyrke mortion hverdag 7 timer om dagen og kan jeg slet ikke klare med dette ben og ved min sagsbehandler også men det et tilbud til unge de vil have i arbejde hurtigst muligt.. Min sagsbehandler vil selv gerne have mig ud da hun føler jeg bliver mere og mere deprimeret for hvergang hun ser mig har gået sygmeldt 1.5 år nu, men vis det ikke kan lade sig gøre ved i så om det vil skade mig selv i sidste ende vis jeg fandt et job selv på de 17 timer om ugen og meldte mig ud af kontanthjælpen ind til operation, og vis den så ikke blev vellykket for kan de ikke love på sygehuset at jeg så gik tilbage og meldte mig som sygmeldt på kommunen igen, ville jeg kunne gøre det vis operationen ikke blev vellykket?
Jette91 er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Spørgsmål omkring fagforening.. Jette91 Spørgsmål ang fleksjob 8 28-02-2013 16:12
? omkring sagsbehandlernes formål Dandanell Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 14-04-2011 10:20
Spørgsmål omkring undersøgelse Dandanell Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 17 24-02-2011 21:41
Lov omkring aktivering.. Susanne2412 Spørgsmål ang fleksjob 9 20-02-2011 13:56
Afgørelse omkring lejringspuder jsn Hjælpemidler til handicappede 1 11-12-2010 17:06




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:11.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension