K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-02-2013, 16:53   #11
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Kommunetaktik og hjernevask, benægt, ignorer og spil dum, så ryster du borgeren.....

Tror vi er mange der engang i mellem har måtte knibe os selv i armen og spørge, SKER det her virkeligt? Specielt under et møde hvor man har fuld aktindsigt i sagen og VED lige præcis hvad der står, og sagsbehandleren så spørger....hvad er dine planer så for fremtiden på arbejdsmarked? ''ØØØH....jeg er ved at søge førtidspension!???

De kan simpelthen spille så dumme, at man tror det er løgn - og jeg skriver SPILLE, da jeg går udfra de ikke ER dumme, men blot sidder på en taburet der gør dem mere eller mindre handlingslammede, så de ej heller formår at læse bare de 2 første sider i sagen......(hvor svaret står!).

Selv har jeg haft det omvendt, for jeg gik OFTE og spekulerede på om de måske fejlede noget som gjorde de bare ikke helt var med, men kom til den samme konklusion hver gang, at det MÅTTE være skuespil fra deres side, en rolle de bare havde påtaget sig - at spille belejligt dumme overfor borgeren....

Og når jeg så endelig mødte en der IKKE spillede dum og som var reel, og som havde læst ordenlig op på sagen, så blev jeg sgu nervøs over at der både var intelligens og dialog bag brillen - det var jo en eftertragtet sjældenhed. Og så gjaldt det bare om at få samlet trådene og nedfældet aftalerne med hjertet hamrende af begejstring over hvor heldig man lige havde været.....uhauha. Et venligt menneske på kommunen. Og hjem med raske skridt og smil på læben, og måske en flødekage med til kaffen for at fejrer.

Der var kun to slag møder. Et godt møde eller et dårligt møde. Når de var gode kunne man flyve, når de var dårlige ville man dø fordi man gik endnu mere forvirret end da man kom.

Sidst redigeret af Ninja; 19-02-2013 kl. 16:56.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2013, 17:09   #12
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
jeg fatter dog ikke man kan lukke en sag, hvis man har alle lægepapir klar og ens arbejdsprøvning siger 50 procent nedsat arbejdsevne

det fatter jeg simpelthen ikke kan lade sig gøre og det er selvom jeg udmærket kender systemet på godt og ondt.

de må jo have en helt klar afgørelse hvorfor de har trukket denne beslutning
for hvis de ikke mener fleks er en mulighed, så er der stadig en masse andre muligheder
for syge med skånebehov.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-02-2013, 00:58   #13
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Syntes altid man får tudet ørene fulde af at Alle andre med din sygdom arbejder og de har det skønt og går rundt og ser regnbuer og enhjørninger mens de danser og siger tralalej...
Og de ved altid lige at Så slemt kan det jo ikke være for man er jo ung...
Har aldrig mødt nogen der fejler alle de ting jeg gør og som arbejder...
Og Hvor tit har jeg ikke mødt på et jc til en samtale med en sagsbehandler som var overrasket over at høre at jeg var syg?? Øhh match 3 hvad dælen skulle jeg ellers lave der?? surfe?? Nu har jeg heldigvis fået diagnoser på stort set alt.. (stort set mine migræner kan de ikke bevise er der jeg kaster bare op ud over alt men ifølge kommunen kan jeg jo bare proppe mig med noget der får mig til at kaste op) Men især hvis du har en ikke så anerkendt sygdom eller du mangler din diagnose fordi du er under udredning så er de vældig gode til at få dig til at tænke at måske er du bare bims..
Har mange gange fået svaret at de syntes jeg bare skulle til Psykologen, Fint har jeg så sagt kan han fortælle mig at jeg er komplet bims og kurerer mig eller indstille mig til ftp lettere end her hos jer er jeg da frisk..!! Også har jeg egentlig ikke hørt mere til det.. Så det er vist en test de bruger for at se om de nu har overbevist folk om at de ikke fejler noget...
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-02-2013, 09:16   #14
Jasmina
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 28-06 2011
Indlæg: 149
Styrke: 13
Jasmina er ny på vejen
Mumrik du er ikke alene men jobcentret er eksperter i at få borgeren til at tvivle på sig selv. Jeg bliver fysisk og psykisk dårlig når jeg finder et brev i postkassen fra jobcentret - bare det at gå forbi bygningen sætter hele mit alarmberedskab i gang - de har sgu gjort det godt.
Jeg kæmper som mange andre med en alder der ikke matcher diagnoser og symptomer og det er lidt af en kamp ikke at miste fodfæstet når jobcentret er på banen.
Der er ikke noget jeg hellere ville end være rask, arbejde 50 timer om ugen og have et liv....
Jasmina er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Må de virkelig det??? Cocio Alt det andet 0 13-04-2011 09:37
Kan min sagsbehandler virkelig...! MEH Alt det andet 17 18-10-2010 12:29
kan det virkelig passe !! Garfield Dit og Dat 17 06-10-2010 18:22
Kan det virkelig passe? Bambi Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 15 01-12-2009 15:46
Kan hun virkelig det? mumle_mund Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 06-03-2008 23:22




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:52.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension