K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-02-2009, 00:14   #11
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Det var nu også dem jeg tænkte på Trold *s*
Jeg er såmen ligeglad med hvad de skriver, bare de i det mindste lige skriver hvad det var jeg startede på at jeg er ADHD´er og så de der vigtigtie detaljer med angst og at jeg derfor ikke kan møde personligt og ikke kan tale i tlf med dem.
Hvad pokker de så skriver der ud over er jeg ligeglad med, jeg skal nok holde skindet på næsen og finde en § jeg kan vende til min gevinst, der hvor jeg mener at det er nødvendigt, pga uretfærdig behandling fra deres side.... men igen undrer det mig at der ikke står at jeg er en §-rytter, for det er jeg godt nok blevet kaldt mange gange af tidligere sagsbehandler... men dem om det.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-02-2009, 01:17   #12
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af LUM Se meddelelser
men igen undrer det mig at der ikke står at jeg er en §-rytter, for det er jeg godt nok blevet kaldt mange gange af tidligere sagsbehandler... men dem om det.
Det gør der måske også, i deres interne notater, som du ikke får at se, og ikke har ret til at se.
Det jeg mente med mit indlæg var, at det er ikke altid de skriver det som du mener, at de bør skrive til den næste sagsbeh., alt det der om hvor du er nået til, og hvad der evt. skal sættes i gang derefter, og lidt om dine problemer.
Næh, der er større sandsynlighed for (iflg. min erfaring), at der står noget om, at du f.eks. er §-rytter, p..... besværlig o.s.v.
Sådan at når den nye sagsbehandler møder dig første gang, så er hun meget forudindfattet, fordi at hun er blevet advaret af tidligere kolleger.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-02-2009, 02:27   #13
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Tja min sagsbehandler har da skrevet at jeg kender loven godt sætter mig ind i tingene følger op når de glemmer det og hænger mig i § ... Så skriver hun videre , Kan virke som en påstålig og obsternasig person , men ved nærmere bekendtskab finder man ud af at hun har en veludviklet retfærdighedsans og er mere end samarbejdsvillig hvis man bare behandler hende ordentligt, så det kan jo også være positivt...

Men Lum selvfølgelig skal du ikke finde dig i at du skal tage derop den er da lidt for smart ...
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Aktindsigt - klage? - til hvem? saksen Spørgsmål ang fleksjob 2 29-04-2013 18:57
opfølgning af FTP nille60 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 20-07-2011 08:55
Kan man klage over overskredet frist for udlevering af aktindsigt? Jupiter Alt det andet 17 20-07-2011 07:22
Klage vedr. aktindsigt Frøken_J Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 02-10-2008 10:59
Opfølgning Skovgård Er det overhovdet til at få fleksjob? 48 11-03-2008 13:45




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:46.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension