K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-04-2011, 13:10   #51
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sanne mor Se meddelelser
hejsa
hmm den er så ikke lige overholdt her. vil ringe til dem for at være sikke på det ikke er gået tabt i posten. for jeg mente nok også det var 10 dage med var ikke haely sikker..
hilsen sanne
God idé lige at tjekke, om noget er galt med postgangen, sanne :-)
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2011, 10:21   #52
sanne mor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2010
Indlæg: 272
Styrke: 14
sanne mor er ny på vejen
hejsa så kom alle mine papir og alt var med så nu er det bare at vente har fået en behanlingstid på 13 uger og de første par uger er omme. har så også bedt om en sammentale med den sagsbehanler der sidder med min sag. vil lige høre jer af igen den sagsbehanler fra ban skal hun som "kommunen" gøre sagen klar og er der så et tema der afgøre sagen lige som hos kommunen eller hvordan træffer de afgørelse
solskinds fra sanne
sanne mor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2011, 12:49   #53
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Sannemor,

BAN vil gå din sag igennem og se på sagsbehandlingen af denne, de papirer der er indhentet, de vurderinger der er foretaget osv. De vil højst sandsynligt lægge vægt på at vurdere om hvorvidt dine klagepunkter i din sag omkring afslag på ftp. er retmæssige eller ej.

Jeg husker ikke dine klage pkt. ?? Da jeg havde min sdp. sag ved BAN foretog de i al fald en tilsvarende vurdering i min sag.

Det er dog klart at BAN formodentlig også vil hjemvise sagen til kommunen hvis de finder at din sag ikke er behandlet og vurderet i ht. reglerne herfor, det kunne man jo håbe på, men så skal der også være noget at komme efter i din sag.

Om hvorvidt du kan få et møde med din sagsbehandler i BAN, skal jeg ikke kunne svare på, det har jeg ikke hørt om før, men hvorfor ikke, det er da bare med at prøve.

Held og lykke.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-04-2011, 18:15   #54
sanne mor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2010
Indlæg: 272
Styrke: 14
sanne mor er ny på vejen
hejsa
ja jeg sidder lige og er lidt nede i dag for jeg er så bange for min fremtid.
fryget systemet så meget at jeg også får afslag i min klage sag fra ban og jeg ikke mere ville vide hvordan jeg skal holde det ud i mit liv for jeg hvordan jeg end vender og drejer den ikke kan holde til et fleksjob. jeg er bare så ked af at følge mig jagtet hele tiden og at jeg bliver mødet med den mistillid af pensions neven synes det er sværet at være inden i mig selv. bare man havde råd til at melle sig ud og ikke var afhængi af kommunens hjælp økonomisk
hilsen sanne mor
sanne mor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-04-2011, 18:18   #55
tigerbia
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 23-12 2010
Indlæg: 225
Styrke: 14
tigerbia er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sanne mor Se meddelelser
hejsa
ja jeg sidder lige og er lidt nede i dag for jeg er så bange for min fremtid.
fryget systemet så meget at jeg også får afslag i min klage sag fra ban og jeg ikke mere ville vide hvordan jeg skal holde det ud i mit liv for jeg hvordan jeg end vender og drejer den ikke kan holde til et fleksjob. jeg er bare så ked af at følge mig jagtet hele tiden og at jeg bliver mødet med den mistillid af pensions neven synes det er sværet at være inden i mig selv. bare man havde råd til at melle sig ud og ikke var afhængi af kommunens hjælp økonomisk
hilsen sanne mor
Føler med dig kære sanne mor - vi er nok mange som har det som dig. Jeg krydser alt hvad der krydses kan for dig, og nu har du klaret den så langt og klarer den også det sidste stykke selvom det er svært.

Knuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuz
tigerbia er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-04-2011, 18:21   #56
sanne mor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2010
Indlæg: 272
Styrke: 14
sanne mor er ny på vejen
hejsa
du er altså bare guldvær med dine dejliger ord tak
sanne mor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-04-2011, 18:28   #57
doggerbanke66
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 31-08 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 49
Indlæg: 145
Styrke: 14
doggerbanke66 er ny på vejen
Keep on fighting
doggerbanke66 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-04-2011, 07:57   #58
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Forstår også din bekymring Sannemor sådan har vi det alle, som Mtv skrev i en anden tråd, man bliver mere syg af at være i systemet desværre.

Man bliver dog nødt til at se på den lyse side, du er på ledigheds ydelse og vil jo fortsat være det indtil du tilkendes pension. Det er herre svært med den vente tid, man overvældes af tanker om hvad de nu kan beslutte og hvad der så skal ske.

Vi føler med dig, så skriv dine bekymringer, det er rart at komme af med når de er der.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-04-2011, 09:39   #59
AnjaW
På vej til at lære K10
 
AnjaWs avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-12 2010
Lokation: Tønder
Indlæg: 11
Styrke: 14
AnjaW er ny på vejen
Man bliver oplyst ved at læse de her tråde.

Efter at have læst hele din tråd igennem, må jeg sige at jeg synes det er rigtig flot, du kæmper videre. Giv dig selv et skulderklap.

Og som mange af os andre, vil de skygger/sorte skyer komme op og vende omkring ens fremtid. Også her, hos mig. Men heldigvis har jeg en god familie som står bag mig hele vejen.

Efter at have læst nogle af svarene til dig, kom jeg i tanke om- At jeg ALDRIG nogensinde har fået en bekræftelse fra BAN om at de havde modtaget min klage. Min klage blev sendt ind til dem, d. 12.januar 2011, og har absolut intet hørt. Jeg Ringer så derind, og får af vide at de har sendt en bekræftelse d. 20.januar 2011- til min fagforening, men min fagforening har så ikke sendt noget videre til mig. Ligeledes fortalte sekretæren ved BAN, at de også har sendt en afgørelse om min sag d. 13. april direkte til mig, som jeg så får med posten i dag. Er meget spændt, men på en måde meget meget harm på fagforening, for jeg vidste ikke man også kunne søge aktindsigt i ens sag, ved BAN. Troede det kun var ved kommunen.

Nå men jeg håber det aller bedste for dig, og synes det flot du vil tage kampen op. Nyd livet og den kommende sommer.

De bedste tanker fra

Anja
AnjaW er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-04-2011, 11:50   #60
MarianneNM
Klart Afhængig af K10
 
MarianneNMs avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2011
Lokation: Vrå, Nordjylland.
Alder: 60
Indlæg: 432
Styrke: 14
MarianneNM er ny på vejen
Om hvorvidt du kan få et møde med din sagsbehandler i BAN, skal jeg ikke kunne svare på, det har jeg ikke hørt om før, men hvorfor ikke, det er da bare med at prøve.

Da jeg talte med BAN i forbindelse med at vores sag blev sendt dertil blev det noteret i sagen at vi gerne ville kontaktes af den sagsbehandler som fik sagen.
Dette notat har jeg ovenikøbet fået tilsendt sammen med kopi af sagen (aktindsigten) - så jeg forventer at høre fra dem.
Har lige sendt et langt brev til dem - vores klage til BAN over Hjørring Kommune.
Marianne
MarianneNM er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Når en sag ender hos ankestyrelsen? sandie86 Alt det andet 10 24-06-2011 21:55
Hvad ender det...... Frk. Horsens Spørgsmål ang fleksjob 8 11-04-2011 23:04
Når sagen ender ved BAN Håber Alt det andet 9 01-04-2011 15:40
Krigsflygtninge ender på førtidspension Webmaster K10 Nyheder 0 17-02-2010 09:40
Hvor ender man når............ Nusli Alt det andet 8 01-05-2008 20:26




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension