K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-09-2010, 21:38   #31
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Div. børnepengene regnes ikke med, når man søger om hjælp til enkeltydelser.
Da jeg skulle søge om hjælp til tandlæge skulle jeg også skrive børnepengene på

Forrige år da jeg fik en ekstra varme opgørelse, så skulle jeg også skrive børnepengene på

Og da jeg spurgte hvorfor, så sagde hun det var fordi, at de penge også indgik i mit samlede budget!

Derfor beder jeg ikke om kommunen noget mere, de svindler så vandet driver
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-09-2010, 21:44   #32
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Da jeg skulle søge om hjælp til tandlæge skulle jeg også skrive børnepengene på

Forrige år da jeg fik en ekstra varme opgørelse, så skulle jeg også skrive børnepengene på

Og da jeg spurgte hvorfor, så sagde hun det var fordi, at de penge også indgik i mit samlede budget!

Derfor beder jeg ikke om kommunen noget mere, de svindler så vandet driver
De ydelser som vedrører børnene må ikke medregnes, når der søges om hjælp til enkeltydelse.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-09-2010, 21:49   #33
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jamen så sparede de da lige nogle penge på at jeg ikke gad søge så

Er det så også 'ulovligt' i tilfælde af at man skal søge hjælp til tandlæge, at de spørger om hvor mange børnepenge/bidrag man får???
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-09-2010, 21:58   #34
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser

Er det så også 'ulovligt' i tilfælde af at man skal søge hjælp til tandlæge, at de spørger om hvor mange børnepenge/bidrag man får???
Om det er ulovligt at spørge ved jeg ikke.

Jeg tror faktisk, at der er en rubrik til det på det ansøgningsskema, der bruges til formålet.

I de afgørelser jeg har modtaget har det altid stået, at de ikke har medregnet div. ydelser til børnene, men jeg mener faktisk, at jeg har skullet skrive dem på ansøgningsskemaet.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-09-2010, 22:02   #35
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Jamen så sparede de da lige nogle penge på at jeg ikke gad søge så
Du ankede vel afslagene.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-09-2010, 22:03   #36
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Nå ok, ja for den der rubrik sprang mig kraftigt i øjnene og jeg blev totalt modløs da de også skulle vide det med børnepengene.

Samtidig var der kun meget lidt jeg kunne påføre som værende udgifter. Synes regnestykket blev fuldstændig urealistisk, jeg var jo helt velhavende uden både lån, mobiler, computer/internet, gæld mm
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-09-2010, 06:43   #37
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
jeg var jo helt velhavende uden både lån, mobiler, computer/internet, gæld mm
Ja, sådan er det vist for de fleste af os.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Jer der har fået afslag på flex supersus Spørgsmål ang fleksjob 27 11-02-2012 21:05
når man har fået afslag linea Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 13 12-04-2011 12:39
Lige fået afslag på fleksjob ;( Sivtop Spørgsmål ang fleksjob 14 31-10-2010 14:24
stadig ikke fået mit skriftelige afslag på paragraf 34 sndnkm67 Alt det andet 3 29-09-2010 19:26
Nogle der har fået afslag på FTP??? sara Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 31 16-06-2008 22:29




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:48.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension