K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-11-2012, 10:56   #71
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej Søsser98

Forstår udmærket din følelse af håbløshed.

Skal jeg læses denne sætning således:

Citat:
lægepapir blir ikke færdig før midt slut nov da jeg skal udredes yderligere
At der ikke kommer noget endeligt lægefagligt i nov.? Og hvem vil udrede dig yderligere (lægerne el. SB/JC)?

Hvis lægerne mener du er færdigtudredt og behandlingsmulighederne udtømte og varig nedsat funktionsevne til det ubetydelige ect., så kan du overveje at søge efter § 17 på det foreliggende grudlag, når lægepapirer er i hus pr. nov.

Men læs i pensionslovgivningen, hvad der skal være af opfyldte prametre og tjek det ud med din lægefaglige papirer til nov.

mange hilsner

Gunvor
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-11-2012, 11:47   #72
søsser98
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-02 2012
Lokation: jylland
Indlæg: 542
Styrke: 13
søsser98 er ny på vejen
Der kommer lægefaglige papire samt speciallægeerklæring i nov måned håber jeg

det kommer jo an på om de er færdige med at behandle mig om jeg skal operation eller have stråler så er ikke sikker på papir når at komme frem

har lige i dette sekund igen igen fået afslag på medicin tilskud -snerydning- og taxa kørsel til læge

taxa til læge kan kun fåes af pensionister
snerydning /have kunne jeg have forudset og bør finde en bedre bolig problemmet er blot at jeg skal have en bolig tæt på centrum uden trapper og den vil koste mindst 1000 kr mere pr md det kan jeg ikke betale og jeg må ikke øge min husleje da jeg får § 34 tilskud i forvejen
medicin tilskud kan jeg ikke få da de mener jeg selv kan betale idet de nægter at medtage regninger til taxakørsel /havehjælp snehjælp / vinduer og så mener de ikke tv og internet er nødvendige


Obs kan se at flere af jer skriver at i har både jobkonsulent og sagsbehandler hvordan kan det være og hvornår blir man tilkendt jobkonsulent ???
så det er totalt håbløst

Sidst redigeret af søsser98; 01-11-2012 kl. 13:29.
søsser98 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-11-2012, 13:32   #73
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Man har oftest en job konsulent når man er i arbejdsprøvning, det havde jeg da jeg var på en arbejdsplads i 2008, men dog ikke på et reva center primo i år.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Lige et par spørgsmål.... Susanne2412 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 29-05-2011 23:39
Har lige et par spørgsmål KatrineB Spørgsmål ang fleksjob 1 27-02-2011 09:45
er der en advokat herinde man må stille et spørgsmål lige nu og få svar lige nu ? pjuske Alt det andet 2 08-04-2009 01:28
jeg har lige et par spørgsmål lillesine Alt det andet 3 06-12-2008 02:33
Et hurtigt spørgsmål!!! cl8 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 11-11-2007 21:14




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension