K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-02-2014, 23:42   #5
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Heidik er det serviceloven??

Min plan er at få fundet det der noget jeg har læst omkring at de ikke må forlange at partneren står for den personlige hygiejne, og give det til søsteren (hende jeg spiller med) og sammen med give dem en punkt for punkt, sådan gør du liste, og mit nr med besked om at de alt tid kan ringe... den del med at holde tungen lige i munden, har jeg styr på *ss*

Det med hygiejnen der er formålet både at give dem det ekstra skub til at ture søge (ordentligt) sikre at kommunen hiver fingeren ud (den slipper vi ikke for den her) og et håb om at de med mit skub tør anke evt afslag.

Og så ser jeg på om jeg kan overkomme at sætte mig mere ind i hjemmehjælps delen når vi kommer til april, ind til da har jeg andet om ørerne, foreløbig gælder det bare om at få dem i gang med at få søgt.

Jeg ved godt jeg ikke kan rede dem alle sammen, men jeg bliver så RASENDE GAL, det er 6 måneder siden min mor døde, og damen er omtrændt lige så handicappet som min mor var de sidste måneder, jeg ved nøjagtigt hvad de står i... det er en ekstrem ØM storetå der bliver jokket på, og det der skal de bare ikke finde sig i, punktum.

Forskellen er så bare at min mor fil ALT serveret på et sølvfad, de fik gjort rent vasket tøj, mad ude fra, osv osv og min far er ganske frisk og rørig han er en ældre herre jo, men han driver stadig hans landbrug på fuld tid, kan sagtens selv lave mad svinge en støvsuger og klare vasketøjet... men det fik de.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:36.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension