K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-11-2015, 17:50   #1
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Kreative ideer

Nu bliver jeg også interesseret. HVIS jeg er heldig og bliver tilkendt flex, skal jeg jo finde et job.

Jeg har et udpræget designer-gen, kan arbejde med seriefremstilling og har flere gange drømt om at slå mig sammen med en veninde, - som er helt udenfor "systemet".
Men hun kan jo ikke ansætte mig og betale mig en løn osv.

Er der nogen, der har en lys ide´om, hvordan man gør sådan noget lovligt i den situation? Altså slår sig sammen om noget produktivt.

Jeg ved, at kommunen synes, det ville være fælt, hvis jeg kom til at lave noget kreativt, men det er der, mine styrker ligger.

Sidst redigeret af mukke; 07-11-2015 kl. 17:53.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-11-2015, 18:47   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
@Mukke....Dit indlæg er flyttet til sin egen tråd....stil venligst dine spørgsmål i egne tråde og ikke i andres...

Det skaber hurtig stor forvirring hvis alle bare stille sine egne spørgsmål i andres tråde..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-11-2015, 19:12   #3
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
tror ikke du kommer til at være selvstændig men burde kunne sælge din virke til en virksomhed.titer det kreative jo noget som ikke er så mange timer og derfor ikke let at finde fast personale til
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-11-2015, 19:27   #4
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Undskyld, admin. Det var kun ment som sidespørgsmål.

Hmm. Er salg til virksomhed foreneligt med reglerne omkring fleks? Jeg har fået det indtryk, at det kræver ANSÆTTELSE.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-11-2015, 10:13   #5
mik16
Talknuseren
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2011
Lokation: Lolland
Alder: 67
Indlæg: 1.272
Styrke: 15
mik16 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af mukke Se meddelelser
Undskyld, admin. Det var kun ment som sidespørgsmål.

Hmm. Er salg til virksomhed foreneligt med reglerne omkring fleks? Jeg har fået det indtryk, at det kræver ANSÆTTELSE.
Ja et rigtigt fleksjob KRÆVER en ansættelse i en virksomhed med et CVR..

Men salg kan lade sig gøre.. Sker det under ledighed, så vil indtægten blive modregnet i ledighedsydelsen.. Men ikke 100 %..
Bemærk at du stadig er omfattet af alle regler en ledig skal følge.. Altså jobsøgning m.m..

Det kan også lade sig gøre sideløbende med et godkendt fleksjob.. Indtægten vil så blive modregnet SAMMEN med indtægten i fleksjobbet.
I dette tilfælde vil man ret sikkert også se på dit samlet tidsforbrug. (Altså fleksjobbet + fritidsjobbet samlet)
Hvad du tjener som bijobber er uden betydning, men modregnes som nævnt
mik16 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-11-2015, 11:18   #6
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
å jeg mente du skulle sælge dig selv som en antsættelse, ikke din arrbejdes kraft, mange virksomheder mangler de kreative til en meget billig penge, det var det jeg mente
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-11-2015, 14:32   #7
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
OK, tak. Det var fornuftig oplysning
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension