K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema Her kan man stille spørgsmål om rehabiliteringsteams og rehabiliteringsskemaer dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-03-2015, 10:25   #21
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Det er selvsagt ulovligt at optage, når du ikke selv er til stede. Og du KAN straffes, pga af dette, hvis du offentliggøre det.

Men nu har du disse oplysninger, og forstår, hvorfor de således gør som de gør, men brug dem til egen fordel.

Jeg ville dele den med egen læge/speciallæge, og således måske få bekræftiget din diagnose, de forsøger at afvise.

Men brug som sagt disse oplysning til egen fordel, men pas på, hvor du offentliggør optagelsen!

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2015, 10:38   #22
Bipolar
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2013
Alder: 46
Indlæg: 32
Styrke: 11
Bipolar er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af popiae Se meddelelser
Det er selvsagt ulovligt at optage, når du ikke selv er til stede. Og du KAN straffes, pga af dette, hvis du offentliggøre det.

Men nu har du disse oplysninger, og forstår, hvorfor de således gør som de gør, men brug dem til egen fordel.

Jeg ville dele den med egen læge/speciallæge, og således måske få bekræftiget din diagnose, de forsøger at afvise.

Men brug som sagt disse oplysning til egen fordel, men pas på, hvor du offentliggør optagelsen!

VH Popiae
Jeg offentligører den også kun som sidste udvej. Så må de straffe mig alt det de vil.. Har heldigvis en ren straffeattest så at få en enkelt plet på den kan jeg sagtens leve med.. Hellere det end at rådne op pga kommunens inkompetence og korrupte tilgang til tingene.
Bipolar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2015, 10:39   #23
sortepigen
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Lokation: Guldborgsund
Indlæg: 945
Styrke: 11
sortepigen er rigtig godt på vej
Nu har du optaget dem, lovligt og ulovligt..........................men hvis du beslutter at bruge det overfor dem, så behøver du jo ikke reklamere med at optagelsen hvor du blev sendt uden for døren var en bevidst handling. ...........det er jo en forglemmelse at du ikke fik taget telefonen med dig , ku du jo sige

du ku jo sige at da du ville lytte optagelsen igennem da du kom hjem , opdagede du at der var mere på optagelsen end du havde regnet med , fordi du havde glemt at tage din telefon med dig i pausen hvor du du blev sendt uden for døren .

det ville da være en snedig måde at få skovlen under dem, eller en klemme på dem, ikk?

vh sortepigen
sortepigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2015, 10:41   #24
Bipolar
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2013
Alder: 46
Indlæg: 32
Styrke: 11
Bipolar er ny på vejen
Hvis jeg kender dem ret læser de sgu sikkert med herinde
Bipolar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2015, 10:46   #25
sortepigen
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Lokation: Guldborgsund
Indlæg: 945
Styrke: 11
sortepigen er rigtig godt på vej
men ingen herinde kan jo se om du hedder karl viggo eller else maralda, vel??? eller om du bor i Skagen eller Gedser, så det kan kommunen jo heller ikke bruge til noget , intet afslører din identitet, og så kan de jo læse med alt det de gider. måske de ku lærer noget

vh sortepigen
sortepigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2015, 11:11   #26
østerbro
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-06 2010
Lokation: københavn
Indlæg: 1.113
Styrke: 15
østerbro er rigtig godt på vej
[PDF]Praksisnyt nr. 32 - DUKH
http://www.dukh.dk/viden-selvhjaelp/...ingsgrundlaget...
given sag er enige om, hvilke oplysninger der er tilstrækkelige til at belyse sagens problemer fuldt ud. I DUKH får vi med jævne mellemrum henven- delser fra ...

Sidst redigeret af Webmaster; 10-03-2015 kl. 14:03. Årsag: Link rettet
østerbro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2015, 17:08   #27
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af pif Se meddelelser
Den har ingen retsgyldighed, da den er optaget ulovligt.
Vrøvl, du har vist set for mange film

http://www.juf.dk/kriminaladvokat/

Citat:
i Danmark har man fri bevisførelse, hvilket blandt andet betyder, at f.eks. en ulovlig videoovervågning sagtens kan være et gyldigt bevis i en retssag. Den som har foretaget den ulovlige overvågning kan ganske vist straffes for dette i en sag for sig, men det påvirker ikke bevisets gyldighed.
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2015, 08:12   #28
Bipolar
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2013
Alder: 46
Indlæg: 32
Styrke: 11
Bipolar er ny på vejen
Så er der aftalt møde med Jobcenterchefen i starten af næste uge og har krævet at min sag går direkte igennem ham. Det vil sige ingen fremtidige møder uden han er til stede, da jeg ikke vil have min sag liggende ude i krogene længere.

Samtidigt glæder jeg mig til at se hans reaktion på de optagelser jeg har. Især denne her mellem 3 fra teamet:

(1) Man skulle bare ha' lukket munden på ham for længe siden

(2) Ja det skulle man ha' gjort for længe siden

(3) Han skal ha' lov til at mærke konsekvensen

(1) Husk han er jo syg HAHA

(2) Det er jeg ligeglad med!

Sidst redigeret af Bipolar; 11-03-2015 kl. 08:38.
Bipolar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2015, 09:38   #29
sortepigen
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Lokation: Guldborgsund
Indlæg: 945
Styrke: 11
sortepigen er rigtig godt på vej
spændende med mødet med jobcenterchefenl, og hold da op en samtale du har optaget. det er ikke lige til at få øje på noget som helst sagligt i den, lyder som om rehab.teamet trænger til et oprids af hvordan man arbejder og behandler sine borgere. de sku skamme sig.

ha et godt møde, spændt på at høre hvad der kommer ud af det.

vh sortepigen
sortepigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2015, 09:47   #30
Bipolar
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2013
Alder: 46
Indlæg: 32
Styrke: 11
Bipolar er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sortepigen Se meddelelser
spændende med mødet med jobcenterchefenl, og hold da op en samtale du har optaget. det er ikke lige til at få øje på noget som helst sagligt i den, lyder som om rehab.teamet trænger til et oprids af hvordan man arbejder og behandler sine borgere. de sku skamme sig.

ha et godt møde, spændt på at høre hvad der kommer ud af det.

vh sortepigen
Ja jeg skal nok smide det her ind

Og så har jeg forresten fundet ud af at min sagsbehandler er en del af kommunens reb. team hvilket jeg ikke vidste.. Nu skal jeg finde ud af om hun har haft min ryg eller om hun har spillet en dobbeltrolle hele tiden
Bipolar er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension