K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema Her kan man stille spørgsmål om rehabiliteringsteams og rehabiliteringsskemaer dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-01-2014, 19:56   #21
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.743
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Til information og eftertanke

Kære Heidi.

Du nævner tidligere:

"Ask er inde over fordi, min forsikring ikke mener der er årsagssammenhæng mellem min totalt smadrede ryg, nakkegener og trafikuheldet. De vil have ask til at vurdere, hvad de mener. Jeg har der advokat på den del, men det trækker i langdrag, da de venter kommunens afgørelse."

Her ville jeg skaffe, fra din tidligere arbejdsgiver, til din advokat, en fuldstændig sygestatistik over det sidste år du arbejde normalt.

I min egen gamle sag, var det et særdeles stærkt juridisk argument, til belysning at min argumentation for korrektheden i min argumentation.

Denne dom skal du også have kendskab til:

http://www.elmer-adv.dk/ankestyrelse...en-kan-medfor/

som er at finde her:

http://www.k10.dk/showthread.php?t=26515&page=2

Lad os hører nærmere når du ved mere.

Bedste hilsner

Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 21-01-2014, 20:35   #22
HolmDamgaard
Føler sig hjemme på K10
 
HolmDamgaards avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-06 2012
Alder: 42
Indlæg: 36
Styrke: 12
HolmDamgaard er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser
Kære Heidi.

Du nævner tidligere:

"Ask er inde over fordi, min forsikring ikke mener der er årsagssammenhæng mellem min totalt smadrede ryg, nakkegener og trafikuheldet. De vil have ask til at vurdere, hvad de mener. Jeg har der advokat på den del, men det trækker i langdrag, da de venter kommunens afgørelse."

Her ville jeg skaffe, fra din tidligere arbejdsgiver, til din advokat, en fuldstændig sygestatistik over det sidste år du arbejde normalt.

I min egen gamle sag, var det et særdeles stærkt juridisk argument, til belysning at min argumentation for korrektheden i min argumentation.

Denne dom skal du også have kendskab til:

http://www.elmer-adv.dk/ankestyrelse...en-kan-medfor/

som er at finde her:

http://www.k10.dk/showthread.php?t=26515&page=2

Lad os hører nærmere når du ved mere.

Bedste hilsner

Peter
De har oversigt over sygedage på arbejdet inden min fyring i dec12

Vil da lige læse dine vedhæftelser. Tak
__________________
2.11.16 flexjobber

Sidst redigeret af HolmDamgaard; 21-01-2014 kl. 23:55.
HolmDamgaard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-01-2014, 20:57   #23
lgkh62
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2013
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 602
Styrke: 12
lgkh62 er rigtig godt på vej
M.h.t. årsagssammenhæng kan jeg læse ud af alle dine tråde, at du ved ulykke 02.2010 og indtil operation 07-2010 blev fulgt af din overlæge.

Hvis der af forsikringen er indhentet en speciallægeerklæring hos en anden læge end din undersøgende læge (din overlæge ) kan det være til din fordel at få aktindsigt af interne lægenotater fra perioden 02.2010 til 07-2010 samt det senere forløb, samt evt. få en udtalelse fra din overlæge over hans vurdering af forløbet, hvis ikke dette er indhentet !

I mit gamle færdselsuheld blev det sygehusets journaler, journaler fra genoptræningen, som var udslagsgivende for årsagssammenhæng og ikke forsikringens 1. speciallægeerklæring.
lgkh62 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-01-2014, 23:54   #24
HolmDamgaard
Føler sig hjemme på K10
 
HolmDamgaards avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-06 2012
Alder: 42
Indlæg: 36
Styrke: 12
HolmDamgaard er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af lgkh62 Se meddelelser
M.h.t. årsagssammenhæng kan jeg læse ud af alle dine tråde, at du ved ulykke 02.2010 og indtil operation 07-2010 blev fulgt af din overlæge.

Hvis der af forsikringen er indhentet en speciallægeerklæring hos en anden læge end din undersøgende læge (din overlæge ) kan det være til din fordel at få aktindsigt af interne lægenotater fra perioden 02.2010 til 07-2010 samt det senere forløb, samt evt. få en udtalelse fra din overlæge over hans vurdering af forløbet, hvis ikke dette er indhentet !

I mit gamle færdselsuheld blev det sygehusets journaler, journaler fra genoptræningen, som var udslagsgivende for årsagssammenhæng og ikke forsikringens 1. speciallægeerklæring.
Hej
Der er selvflg indhentet beskrivelse, vurdering og bekræftigelse fra min gamle overlæge

Kram
__________________
2.11.16 flexjobber
HolmDamgaard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2014, 01:12   #25
lgkh62
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2013
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 602
Styrke: 12
lgkh62 er rigtig godt på vej
Hej. Det er godt at se ud fra dine indlæg, at du har styr på dine dokumenter vedr. din forsikringssag fortsæt med det
og husk forsikringen er en forretning, der ønsker at slippe billigst muligt indtil andet er sandsynliggjort og bevist.
Forsikringen tilkendte 0% og ASK gav en vejledende men grad på 35%, som forsikringen fulgte. Hvis dette skulle ændres hørte det under domstolene.

Sidst redigeret af lgkh62; 22-01-2014 kl. 01:17.
lgkh62 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2014, 13:42   #26
HolmDamgaard
Føler sig hjemme på K10
 
HolmDamgaards avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-06 2012
Alder: 42
Indlæg: 36
Styrke: 12
HolmDamgaard er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af lgkh62 Se meddelelser
Hej. Det er godt at se ud fra dine indlæg, at du har styr på dine dokumenter vedr. din forsikringssag fortsæt med det
og husk forsikringen er en forretning, der ønsker at slippe billigst muligt indtil andet er sandsynliggjort og bevist.
Forsikringen tilkendte 0% og ASK gav en vejledende men grad på 35%, som forsikringen fulgte. Hvis dette skulle ændres hørte det under domstolene.
Ville gerne have været omskolet til socialrådgiver min krop kan bare ikke.... Så det er naturligt for mig at have styr på papirerne

Ja jeg ved de er stride bananer, og min advokat har advaret mig, men hun er 100% sikker på vores sag.
__________________
2.11.16 flexjobber
HolmDamgaard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-01-2014, 15:22   #27
HolmDamgaard
Føler sig hjemme på K10
 
HolmDamgaards avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-06 2012
Alder: 42
Indlæg: 36
Styrke: 12
HolmDamgaard er ny på vejen
Angry

ARMEN for H.... hvorfor F kan jeg ik bare få lov at leve mit liv, med de skide skavanker tilværelsen nu engang har skænket mig, i stedet for hele tiden at leve i pres,pres,pres og frygt? Gud hvor jeg hader den regering mere og mere, og kommunen F også.

men heldigvis er jeg da ude over gensidig forsørgelsespligt og regulering i mine almisser... ja man skal vel se en smule lyspunkter i alt ik?

Fjerne presset mig her og der....

Det var det de sagde da de gav mig et ressourceforløb på 3 år. De ville fjerne presset og lade mig få ro. behandlinger der kunne øge livskvaliteten, men afprøves skulle jeg ikke frygte mere...

En af de første ting der står i indstillingen jeg fik idag, og tre-fire gange der ned af: "efter de tre år er du nok klar til afprøvning", "vi ser dig ikke nu som klar til afprøvning igen, men forventer der arbejdes hen imod det"....


__________________
2.11.16 flexjobber
HolmDamgaard er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:51.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension