K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema Her kan man stille spørgsmål om rehabiliteringsteams og rehabiliteringsskemaer dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-01-2014, 23:42   #11
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af lgkh62 Se meddelelser
Jeg kan se at afkrydsningsfelter fremgår af Rehabiliteringsteamets indstilling efter mødet, mon ikke det er det du refererer til?
Nej, det jeg henviser til er på første side af rehabiliteringsplanens indledende del... den man har udfyldt sammen med sin sagsbehandler.
Rehabiliteringsplanens indledende del ligger formodentlig forrest i den bunke man har fået tilsendt inden mødet.
Det du henviser til lyder til at være noget rehabiliteringsteamet udfylder efter mødet.
Citat:
I rehabiliteringsplanens forberedende del udleveret til underskrift af ut er der ikke et sådant felt så kan det evt. være en forskel af skemaer ?
Der kan selvfølgelig være sket ændringer i skemaet siden, min sag var for.
Det var første gang i September og igen i Oktober... NETOP fordi det viste sig at krydset var sat et forkert sted, og så gik "maskineriet" ligesom bare helt i stå, eller måske rettere i selvsving.

Man har da kun lov at håbe, men vi ved jo alle at det offentlige ikke rider den dag de sadler, så jeg har svært ved at forestille mig at vi er kommet længere end til skema #"1,0" på nuværende tidspunkt
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-01-2014, 23:58   #12
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
De skemaer er kun vejledende og kommunerne kan lave deres egne..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-01-2014, 00:49   #13
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
De skemaer er kun vejledende og kommunerne kan lave deres egne..
Hmm... det lyder underligt, jeg mener det er en del af det offentlige blanketsystem, eller integreret i "OPERA" men sidder ikke med min tilgængelig
lige nu, så kan ikke se dens nummer.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-01-2014, 01:37   #14
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Der står at de KAN bruge dem og lige da de kom frem stod der at de kun var vejledende og at kommunerne selv kunne udvikle deres egne...

Men måske det er lavet om selvom der står at de KAN bruge dem og ikke SKAL bruge dem...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-01-2014, 07:40   #15
gisne
Har ikke tid til andet end K10
 
gisnes avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2012
Lokation: Horsens Komune
Indlæg: 2.113
Styrke: 15
gisne er ved at flytte ind på K10gisne er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Nøgne tær Se meddelelser
Når i skal til rehabiliteringsmøde har i selv været med til at udfylde "rehabiliteringsplanens forberedende del" det er det skema jeg taler om.

I forbindelse med at sagens akter oversendes til rehabiliteringsteamet, får i sagens akter og skemaet tilsendt... det er jeres partshøring, og jeres indsigelser kan i så fremføre på mødet.

På første side i rehabiliteringsskemaet kan der afkrydses om hvorvidt det drejer sig om
-Ressourceforløb
-Fleksjob eller
-Pension

Det er denne afkrydsning rehabiliteringsteamet vil gå efter.
Det er da vist et lidt alternativt skema din kommune bruger. I det officelle skemaer der ingen afkrydsningsmuligheder, nemlig fordi alle muligheder skal være åbne: http://ams.dk/~/media/AMS/Dokumenter...170113doc.ashx

Først i teamets indstilling efter mødet er der mulighed for afkrydsning: http://ams.dk/~/media/AMS/Dokumenter...181212doc.ashx


Og det er ikke fordi skemaet er ændret, for sådan har det set ud siden januar 2013, hvor sagsbehandleren og jeg begyndte at udfylde skemaet

Sidst redigeret af gisne; 21-01-2014 kl. 07:57.
gisne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-01-2014, 13:54   #16
HolmDamgaard
Føler sig hjemme på K10
 
HolmDamgaards avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-06 2012
Alder: 42
Indlæg: 36
Styrke: 12
HolmDamgaard er ny på vejen
RESULTATET BLEV: 3 års ressourcefoløb
__________________
2.11.16 flexjobber
HolmDamgaard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-01-2014, 14:29   #17
gisne
Har ikke tid til andet end K10
 
gisnes avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2012
Lokation: Horsens Komune
Indlæg: 2.113
Styrke: 15
gisne er ved at flytte ind på K10gisne er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af HolmDamgaard Se meddelelser
RESULTATET BLEV: 3 års ressourcefoløb
Hvordan har du det med det? Og hvad skal indholdet være?

Skal selv møde rehab. Team på torsdag, men skal have en jurist med speciale i social rettigheder med til mødet.
gisne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-01-2014, 14:30   #18
lgkh62
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2013
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 602
Styrke: 12
lgkh62 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af HolmDamgaard Se meddelelser
RESULTATET BLEV: 3 års ressourcefoløb
Hej. Så blev din 5 år gamle ulykke forlænget med 3 år mere - øv.
Blev du informeret om hvad ressourceforløbet består af eller kommer det bagefter ?

M.h.t. din ulykkessag, som er indbragt for ASK for en vejledende udtalelse, er det vigtigt at få en kopi af din lægejournal.
Hvis der fremgår af denne at du ikke har haft symptomer og heller ikke har søgt fysioterapi og kiropraktor på grund af ryggen før ulykken, bør du få vedlagt kopi af lægejournal til din sag som dokumentation for generne ikke har været tilstede før ulykken.

Hilsen lgkh62

Sidst redigeret af lgkh62; 21-01-2014 kl. 17:09.
lgkh62 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-01-2014, 14:38   #19
HolmDamgaard
Føler sig hjemme på K10
 
HolmDamgaards avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-06 2012
Alder: 42
Indlæg: 36
Styrke: 12
HolmDamgaard er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af lgkh62 Se meddelelser
Hej. Så blev din 5 år gamle ulykke forlænget med 3 år mere - øv.
Blev du informeret om hvad ressourceforløbet består af eller kommer det bagefter ?

M.h.t. din ulykkessag, som er indbragt for ASK for en vejledende udtalelse, er det vigtigt at få en kopi af din lægejournal.
Hvis der fremgår af denne at du ikke har haft symptomer og heller ikke har søgt fysioterapi og kiropraktor på grund af ryggen, bør du få vedlagt kopi af lægejournal til din sag som dokumentation for generne ikke har været til stede før ulykken.

Hilsen lgkh62
Alt dette har ASK allerede. De afventede blot kommunens afgørelse!

Begrundet i, at fjernes presset jeg er udsat for, og styrkes de gode behandlingsting, så som varmvandsbassin, genoptræning, fysioterapi, smertecenter i disse tre år, mener de jeg vil kunne blive bedre. Vi taler flexjob der efter.

Skal til møde om 3 uger ca hvor hele den tre årige plan laves.

Citat:
Oprindeligt indsendt af gisne Se meddelelser
Hvordan har du det med det? Og hvad skal indholdet være?

Skal selv møde rehab. Team på torsdag, men skal have en jurist med speciale i social rettigheder med til mødet.
Ingen arbejdsprøvninger osv sagde lægen! Begrundet i, at fjernes presset jeg er udsat for, og styrkes de gode behandlingsting, så som varmvandsbassin, genoptræning, fysioterapi, smertecenter i disse tre år, mener de jeg vil kunne blive bedre. Vi taler flexjob der efter.

Skal til møde om 3 uger ca hvor hele den tre årige plan laves.

Det er hvad jeg ved pt! Og så ved jeg at min økonomi ser anderledes ud.
__________________
2.11.16 flexjobber
HolmDamgaard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-01-2014, 15:00   #20
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Husk at det er frivilligt om man vil deltage i ressourceforløb.

Jeg blev også tilbudt et ressourceforløb, det var dog "hat og blå briller", så jeg søgte 2 dage senere på §17, som strøg lige igennem en måned senere.

Selvom det var i Oktober det gik i orden kan jeg slet ikke forstå det endnu.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension