K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-01-2013, 01:34   #11
Buddha
Banned
 
Tilmeldingsdato: 25-09 2011
Lokation: Jylland
Indlæg: 195
Styrke: 0
Buddha er ny på vejen
Det har beviselig gavnlig effekt på over 200 forskellige lidelser alt fra grå stær,smerter,depression..det er anti-inflammatorisk,appetit-stimulerende,beroligende...allernyeste forskning påviser at det også hæmmer spredning af cancer.
Det er en vidunder-plante uden lige...og den er forbudt..mennesket er bare for dumt nogle gange.
Buddha er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-01-2013, 01:34   #12
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
http://www.sum.dk/Aktuelt/Nyheder/Me...e_medicin.aspx

"Indenrigs- og sundhedsminister Bertel Haarder ændrer bekendtgørelsen om euforisende stoffer, så det bliver lovligt at sælge lægemidlet Sativex, selv om det indeholder ekstrakt af cannabis. Det nye lægemiddel kan hjælpe sclerose-patienter, ”og så skal vi ikke lade stive bureaukratiske regler stå i vejen,” siger ministeren."

http://min.medicin.dk/Medicin/Praeparater/6456
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-01-2013, 01:44   #13
Buddha
Banned
 
Tilmeldingsdato: 25-09 2011
Lokation: Jylland
Indlæg: 195
Styrke: 0
Buddha er ny på vejen
Her er en dokumentarfilm der skitserer potentialet Medicinal cannabis and its impact on human health

Enjoy
Buddha er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-01-2013, 01:44   #14
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Abraxus Se meddelelser
Tjo, men er det ikke bare samme problematik man står overfor ved sygdom i sig selv? Medicin/stoffer(canabis, osv) kan måske afhjælpe symptomer eller sygdommen i sig selv, men have bivirkninger og risiko.

Jeg er for mit eget vedkommende glad for at have fundet en medicinsk løsning, som endda tilsyneladene ikke skader. Men når jeg snakker om det, får folks reaktion nærmest til at føle mig som den største narkovrag og at det er et totalt no-no tabu område at snakke om.
En af mine nærmeste hyggede sig med canabis bare engang i mellem desværre blev tiden i mellen korter og korter og endte i et blanings misbrug ja nogle kan styre det andre kan ikke ,det farlige ligger i at man ikke ved hvem der kan og hvem der ikke kan .

Ham jeg taler om kunne i mange år men i dag sidder han knapt 40 år og hjerneskadet af åre langt misbrug,det en mands ulykke men også hans nærmeste ,det gør helves ondt at se en man holder af ødelægge sit liv.

Så jeg vil ikke sige pas på men heler sige stop og find en andel løsning,der kan virke for dig.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Buddha Se meddelelser
Den nyeste forskning viser at cannabis og ecstacy er blandt de allermindst harmløse substanser..både tobak og alkohol er blandt de allerfarligste.

Ny forskning
det lige færste 1½ linge jeg studser over - Ecstacy er bestemt ikke ufarligt.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-01-2013, 02:04   #15
Buddha
Banned
 
Tilmeldingsdato: 25-09 2011
Lokation: Jylland
Indlæg: 195
Styrke: 0
Buddha er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af c.l.e.o. Se meddelelser
det lige færste 1½ linge jeg studser over - Ecstacy er bestemt ikke ufarligt.
Alt skal bruges med måde..misbruger man det er vitaminpiller,motion og kartofler også skadelige.
Men det er en lang diskussion med mange aspekter som jeg efterhånden har taget mange gange,i mange fora..så skal nok spare jer.
Buddha er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-01-2013, 18:43   #16
sannemus
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2009
Lokation: Odense
Alder: 61
Indlæg: 382
Styrke: 15
sannemus er ny på vejen
Tjah..jeg har også uofficielt et afslappet forhold til hash

MEN det blev rykket lidt da min søn fik en psykose..åbenbart udløst af for meget hash..og nu måske er blevet skizofren..så jeg ser helst at han holder sig helt fra hashen fremover, da han er en af de sårbare..
sannemus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-01-2013, 19:08   #17
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Alt kan misbruges og nogle vil altid gøre det....men det virker helt ude i hampen<--- at vi tillader folk at drikke sig ihjel alt imens vi forbyder hash som faktisk er mindre skadeligt for ens krop...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-01-2013, 02:58   #18
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Alt kan misbruges og nogle vil altid gøre det....men det virker helt ude i hampen<--- at vi tillader folk at drikke sig ihjel alt imens vi forbyder hash som faktisk er mindre skadeligt for ens krop...
+1






systemrekvireret fyld anslag

Citat:
Oprindeligt indsendt af Pip Se meddelelser
http://www.sum.dk/Aktuelt/Nyheder/Me...e_medicin.aspx

"Indenrigs- og sundhedsminister Bertel Haarder ændrer bekendtgørelsen om euforisende stoffer, så det bliver lovligt at sælge lægemidlet Sativex, selv om det indeholder ekstrakt af cannabis. Det nye lægemiddel kan hjælpe sclerose-patienter, ”og så skal vi ikke lade stive bureaukratiske regler stå i vejen,” siger ministeren."

http://min.medicin.dk/Medicin/Praeparater/6456

Se lige prisen - stakkels patienter med Sclerose!!!!!


Anvendelse

Sativex anvendes som supplement til anden behandling til patienter med moderat til svær muskelstivhed på grund af multipel sklerose (MS).


Tilskud, udlevering, pakninger og priser
Tilskud Udlevering Dispenseringsform og styrke Pakning Pris i kr.
Recept mundhulespray 27+25 mg/ml 3 x 10 ml 5.535,30

Priserne er dog gældende pr. mandag den 21. januar 2013
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-01-2013, 03:09   #19
Abraxus
Administrator
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2012
Indlæg: 915
Styrke: 30
Abraxus er ny på vejen
Tja, min medicin er virkelig billig...det er bare så kontrolleret at det har været en kamp i nu 10 år om at få det. På trods af at for mig er det nærmest et vidundermiddel.
Abraxus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-01-2013, 06:48   #20
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Guuud hvor er det egentlig længe siden jeg har røget en joint, jeg er da også blevet så kedelig efterhånden

Men okay, den sidste jeg røg var også så voldsom at jeg ikke kunne rejse mig fra sengen og skrue ned for musikken.....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Forkert beregning af FTP Trine Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 01-04-2013 20:21
Forkert diagnose Risa Alt det andet 9 16-05-2012 23:42
Jobcentre -målt forkert? buster Politik og Samfund 3 02-10-2011 10:34
Fik forkert medicin! Supercarla Dit og Dat 18 31-12-2009 10:23
forkert information ann Spørgsmål ang fleksjob 2 22-03-2006 09:50




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:42.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension