K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-11-2011, 16:56   #11
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Hmmmm er der nogen der ved om det er hans søn... og ikke en and som andersmadsen sendte ud

Jeg bryder mig slet ikke om ham Anders Samuelsen... men som forælder går man gerne MEGET langt for sine børn ... og så er det bedøvende ligemeget om det er narko eller sprut .. eller ...

Så jeg tror sgi ikke at der kan koges ret meget suppe på den pølsepind...

Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-11-2011, 17:02   #12
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Han skriver selv på sin Facebook det er hans 19-årige søn.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-11-2011, 17:05   #13
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Han skriver selv på sin Facebook det er hans 19-årige søn.
Nå ok..... jamen.. så har han da kun gjort som alle forældre ville gøre....

Men han bliver sg ikke mere sympatisk i mine øjne fordi han er far osv ...

Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-11-2011, 17:10   #14
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lunasdatter Se meddelelser
Nå ok..... jamen.. så har han da kun gjort som alle forældre ville gøre....

Men han bliver sg ikke mere sympatisk i mine øjne fordi han er far osv ...

Knus Lone
Og jeg synes heller ikke han hele tiden behøver at ytre at han er så stolt af det han har gjort. Synes ikke der er meget at være stolt af.

Jeg er i hvert fald selv stolt over at ingen af mine unger er blevet misbrugere, og aldrig ville indlade sig med Hells Angels.

Synes han lyder ekstrem selvfed. Han har trods alt ikke gjort noget vi andre ikke ville gøre, såfremt vi have pengene og modet til at opsøge de kriminelle.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-11-2011, 17:23   #15
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Hmm..næh, jeg er ej heller den store fan af ham Samuelsen.

Syns i den grad at han er barn af Yuppie generationen, og det sir ikke så lidt..

...men må blankt erkende at havde jeg mulighed for at hjælpe mit barn, jamen, så er jeg da ikke i tvivl om at jeg ville gøre det -jeg er KUN forælder

MEN jeg ville bestemt ikke være stolt af noget som helst ...for i min verden er der jo ikke den store forskel på: hæler eller stjæler!!!!

Det er dybt ulovligt hvad sønnen har foretaget sig og mig bekendt melder historien ikke noget om at sønnen er blevet TVUNGET udi dette misbrug?

Og nej, jeg får bestemt ikke større sympati for HR Samuelsen fordi han er forælder, den slags "tricks" køber jeg altså ikke og helt sikkert ville han jo omvendt rundt sige til sådan en fattigr.. som mig:
"ja, det er jo typisk at den type af unge mennesker kommer galt afsted" (nåå nej, for iflg Joachim Olesen så findes der jo ingen fattige i DK...sååå...weee, tænk engang hvor heldig har jeg lov at være )
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-11-2011, 17:25   #16
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Og jeg synes heller ikke han hele tiden behøver at ytre at han er så stolt af det han har gjort. Synes ikke der er meget at være stolt af.

Jeg er i hvert fald selv stolt over at ingen af mine unger er blevet misbrugere, og aldrig ville indlade sig med Hells Angels.

Synes han lyder ekstrem selvfed. Han har trods alt ikke gjort noget vi andre ikke ville gøre, såfremt vi have pengene og modet til at opsøge de kriminelle.
Du har så ret Helene...

Havde han været der i sønnens opvækst.. så var det jo ikke sikkert at det nåede at komme så langt ud..

Så han skilter jo bare med sin egen dumhed... og det gør han sg hver gang han lukker munden op...

Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-11-2011, 17:35   #17
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Og i morgen vælter det ind med forældre på HA's adresser landet over der vil betale ungernes gæld af i små brune kuverter. Måske får de ligefrem Dankortautomat foran klubhuset? Og kommer på finansloven
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-11-2011, 17:48   #18
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Og i morgen vælter det ind med forældre på HA's adresser landet over der vil betale ungernes gæld af i små brune kuverter. Måske får de ligefrem Dankortautomat foran klubhuset? Og kommer på finansloven
Skraldgriner ..... dagens 12 er......

Jeg er nu mere bange for at Anders S er den næste som skal ha bodyguard på... for tænk nu hvis HA er sure i skralden over at han indrømmer at han har betalt de penge til dem .....
Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-11-2011, 18:01   #19
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lunasdatter Se meddelelser
Du har så ret Helene...

Havde han været der i sønnens opvækst.. så var det jo ikke sikkert at det nåede at komme så langt ud..

Så han skilter jo bare med sin egen dumhed... og det gør han sg hver gang han lukker munden op...

Knus Lone
Man må da håbe at du aldrig bliver forældre til et barn med adhd eller anden personligheds for styerelser-for disse unge har meget støre chansre for at ende i kriminalitet og misbrug.

Det er langt fra altid forældrenes skyld.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-11-2011, 18:15   #20
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af c.l.e.o. Se meddelelser
Man må da håbe at du aldrig bliver forældre til et barn med adhd eller anden personligheds for styerelser-for disse unge har meget støre chansre for at ende i kriminalitet og misbrug.

Det er langt fra altid forældrenes skyld.
Nej.. da... men hvis jeg gjorde det, så ville jeg sgi nok komme både på finansloven og forsiden af samtlige aviser..

Nå spøg tilside...

Som en ansvarlig forælder kan man altså se om ens unger forandrer sig.. og så er det lige meget om der er det ene eller det andet galt med dem ... og du kan måske nå at gribe ind i tide..

Da mine tøser var teenagere .... da talte vi om de forskellige ting som unge mennesker kunne komme ud for...
Og deres skole gjorde det samme .. det blev inviteret til aftenhygge både børn og forældre...

Dem der stod for "hyggen" var skolen - nærpoliti - narkopoliti - sygepl - sundhedspl osv

Både ungerne og vi forældre blev ført igennem hvordan de forskellige ting så ud.. hvilken virkning de havde.. og hvordan forældrene kunne se på deres børn at de havde indtaget noget som de ikke burde...

Og det gjalt narko - øl og sprut .. hehe dengang hed det øl og martini ... abort - udpumpning...

Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Betalt psykolog??? Heidixxx Alt det andet 2 14-01-2010 20:31
Betalt højskoleophold? Salsamaniac Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 11-02-2009 15:07
Skriv til Anders Fogh ? Stella Dit og Dat 4 21-06-2007 13:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:43.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension