K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-04-2011, 10:42   #21
Vibbe
Afhængigheds tegn af K10
 
Vibbes avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-04 2011
Lokation: Sønderjylland
Alder: 58
Indlæg: 375
Styrke: 14
Vibbe er ny på vejen
Kære gunvor !
Tak for dit bidrag - jeg sender det fluks til min bisidder - der allerede er igang med sin "eksplosion".
Min mor kan ikke klage - eftersom hun døde for 8 år siden ! - men der er da helt klart nogle ting som jeg og min bisidder skal have opklaret !
Tusind tak fordi du overkommer at give mig kompetente skub igennem dette her
Mange kærlige hilsener
Vibbe
Vibbe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-04-2011, 10:54   #22
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Vibbe:

Er fuldstændig enig med Gunvors betragtninger, og havde selv eksploret i 7 afdelinger, over dette.

Men du har temmelig meget om ørende lige nu, og skal derfor vælge dine kampe med omhu.

Jeg ville kommentere på dette, og nævne at det bør rettes/slettes.

Du kan derfor altid senere gøre indsigelser via Data tilsynet, hvis dette ikke indfries, eller rette henvendelse til div ansvarlige byrådsmedlemmer, Ombudsmand eller lig. for om dette er iorden(det er det ikke) og et udtryk for god udøvelse af deres sagsbehandling.

Men husk at du har ret til at blive partshørt en gang til, hvis dine bemærkninger IKKE er indføjet, korrekt, eller hvis de har skrevet nyt, du altså ikke har kunnet kemmentere på, tidligere.

VH POpiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-04-2011, 11:01   #23
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej Vibbe.

Så meget desto mere groteks og krænkende, for ikke at sige ufølsomt, at de skriver om din mor i din RP.

Beklager at jeg også kommer til at jokke i det.

Når der ikke kan klages på denne led, kan man anmode Datatilsynet om selv at tage undersøge sagen via brev og vedlægge dokumenter for sagen via deres tilsyn. Dvs. opfordre dem til et tilsyn, hvor der reelt foregår noget i modstrid af den lov de skal tilse overholdes. På denne måde ligger kommer du nemmere om ved dette. Samt selvfølgelig som Popiae skriver, bede dem slette disse opslyninger i din RP.

Som andre har skrevet herinde, kæmper du flot, bare noget møg, at du er nødt til det. Men pas nu på dig selv, slip damp ud, og hold pauser. Og ikke mindst få nydt vejret denne weekend.

Mange hilsner Gunvor.
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake

Sidst redigeret af gunvor; 30-04-2011 kl. 11:04. Årsag: sætning
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-04-2011, 11:02   #24
Vibbe
Afhængigheds tegn af K10
 
Vibbes avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-04 2011
Lokation: Sønderjylland
Alder: 58
Indlæg: 375
Styrke: 14
Vibbe er ny på vejen
Tak POPIAE

Min bisidder er i gang nu - og hun har faktisk ringet til både borgmesteren ( af underlige årsager har jeg hans private mobil.nr !!!) - og til en journalist ! - og nået at rette RP til efter vores anvisninger - og allerede sendt den retur pr. mail. Den oprindelige er sendt til flere i den kommunale forvaltning - herunder bl.a. kommunaldirektøren - men fede streger i det uanstændige og ulovlige !

Så der knokles i kulissen - mens jeg må ty til mokka og forsøge at finde lidt ro da min trigeminus bare ikke tåler ret meget storm omkring mig !
KH
Vibbe
Vibbe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-05-2011, 10:52   #25
Vibbe
Afhængigheds tegn af K10
 
Vibbes avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-04 2011
Lokation: Sønderjylland
Alder: 58
Indlæg: 375
Styrke: 14
Vibbe er ny på vejen
Tusind tak for hjælpen Gunvor ! - det fik jeg vist slet ikke skrevet !

Ja det er lidt tid siden jeg har været på "min tråd" .....

At man har overtrådt diverse love i forbindelse med min sag er vist ved at være kendt for de fleste ! - men at jeg derudover skal udsættes for den ene ydmygelse efter den anden ..... Det er så umenneskeligt !

Jeg har deltaget i to møder ang. min klage over overtrædelse af persondataloven samt flere andre ulovligheder - og jeg må sige : er RYSTET over hvordan man vender og drejer tingene - hvordan man med store falske hundeøjne pludselig går efter budbringeren i stedet for budskabet ! Jeg troede jeg skulle til møde for at få den allerstørste undskyldning og beklagelse - men ak : jeg skulle bare hænges yderligere ud - blev truet med injurier og fik mundkurv på !

Hvor pokker er retssikkerheden i et såkaldt civiliseret land ?????? Min sag ligger nu i pensionsudvalget - der skal bestemme om jeg nu kan få min ftp !!!!

At den ansøgning bliver brugt "imod mig" ved at man antyder at der kunne være en sammenhæng mellem "velvilligheden" og "min adfærd" .... DET ER BARE FOR MEGET !

Er der noget at sige til at man kan knække nakken i det her system når det ene skuespil efter det andet udfolder sig lige foran øjnene på én ? Hvor meget kan et menneske tåle at udsættes for af uanstændighed ? Hvordan får man igen tilliden og respekten til andre mennesker efter at have været denne mølle af falskhed - fordrejninger og ****-hoveder igennem ???? At der sidder nøle-hoveder der skal bestemme hvordan jeg bruger min ytringsfrihed fordi de tilfældigvis har det afgørende nik i forhold til min økonomiske fremtid ???? De samme nølehoveder var 4 år om at bevillige en behandling der kunne forhindre jeg døde af mine lidelser !!!!

Jeg har købt en jordbærkage med flødeskum - den ryger i blenderen nu - og så skal der dampes en espresso - ..... Jeg kan godt holde kæft de 3 måneder de har til at behandle min sag .... men så vil jeg i den grad også gi´den gas !!!!! TILLID - RESPEKT og ANSTÆNDIGHED skal tilbage i mit liv !

Tak fordi du læste med....
KH
Vibbe

Sidst redigeret af Vibbe; 16-05-2011 kl. 11:27.
Vibbe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-05-2011, 11:57   #26
Bella67
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2010
Lokation: Nordsjælland
Indlæg: 97
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
Bella67 er ny på vejen
Kære kære Vibbe

Tænk at vi brugere af K10 stadig kan blive overrasket, forundret og forarver over systemets magtmisbrug og forulempelser af syge borgere.
Du og din sag er jo desværre et klart eksempel på at de vil gøre alt for at redde deres egen r..

Jeg har tidligere lovet dig; at gi dig et kærligt spark hvis du tabte gejsten og kampånden.

Med al tydelighed er det ikke nu du skal ha, selv det mindste puf... du er for sej

Vælg dine kampe...og ta' en af gangen.

Som du selv skriver, først skal din ftp i hus, og så giver du dem tørt på.. (med fornyet energi og frihed)....en tur i blenderen med dem

Du får lige en omgang og pøj pøj med ftp.


Håber din massakreret jordbærtærte og kaffen gjorde godt.

Knus og tanker
Bella
Bella67 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-05-2011, 12:15   #27
Vibbe
Afhængigheds tegn af K10
 
Vibbes avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-04 2011
Lokation: Sønderjylland
Alder: 58
Indlæg: 375
Styrke: 14
Vibbe er ny på vejen
Du er bare dejlig Bella - herligt at vide at du holder øje med mig

Tænk at jeg kan blive så frygteligt behandlet at jeg bare ikke kan andet end at ryste på hovedet mens jeg forsøger at suge en jordbærkage igennem et sugerør .... Det må blive en scene til en film !
KH
Vibbe
Vibbe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-05-2011, 12:38   #28
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Vibbe, jeg er soooooo glad for, at du er blevet til .
Hold kommunen i jerngreb

p.s. Til efteråret udkommer min e-bog om "dansk retssystem", på 4 sprog .
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-05-2011, 13:00   #29
Vibbe
Afhængigheds tegn af K10
 
Vibbes avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-04 2011
Lokation: Sønderjylland
Alder: 58
Indlæg: 375
Styrke: 14
Vibbe er ny på vejen
Hejsa Karo !
TUSIND TAK :knus:
Jeg er dælme også glad for at være i live - det er vel også først når man har oplevet at "blive dømt til døden" at man for alvor kan sige JEG OVERLEVEDE .....
Glæder mig til din bog ! - god vind med den !
Går selv og overvejer at udgive min historie - ( Mig og min blender ) - der skal bare lidt længere perioder uden smerter til at jeg kan tage den tyr ved hornene .....
KH
Vibbe
Vibbe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-05-2011, 00:28   #30
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Dejligt at du holder modet oppe, og bruger dine ressourcer fornuftigt.

For det er klart MAGTMISBRUG!

Glæder mig til den dag, mange kommuners sagsbehandling af svage grupper, bliver hængt til tørre.
Men der vil nok stå lige så mange sagsbehandler i den anden ende, altså ved vaskekummen!

Held og lykke!

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Min historie nille60 Din historie 1 30-09-2009 18:19
Min historie. troldepuzz39 Din historie 10 18-11-2008 12:23
Min historie Berit p Hvordan forløb det da du søgte fleks? 0 11-10-2007 11:34
Min Historie TNK Din historie 2 05-06-2007 10:53
Min historie Louise Spørgsmål ang fleksjob 5 20-04-2007 10:59




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension