K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-01-2012, 08:46   #1
Vej86
Afhængigheds tegn af K10
 
Vej86s avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-09 2010
Lokation: Verden
Indlæg: 384
Styrke: 14
Vej86 er ny på vejen
Unge skal arbejde for kontanthjælp

[Tekst slettet pga manglende link og artiklen var for lang]
__________________
Så er der tid til at tage en længere pause fra k10. Håber det går godt med jer der ude Der flere ting som kræver mig sø som mit eget handicap og min sygdom

Sidst redigeret af Webmaster; 12-01-2012 kl. 09:57. Årsag: Tekst slettet pga manglende link og artiklen var for lang
Vej86 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-01-2012, 09:37   #2
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Det er jo egentlig en lidt forældet nyhed? For langt langt de fleste bliver aktiveret fra dag ét de er på kontanthjælp. Sådan har det jo været i mange år

De 6000 de nævner i artiklen er med garanti dem som er dårligst stillet pg.a. sygdom og lignende, og er nok i match 3 gruppen hvor man IKKE MÅ aktivere dem. At det så er forkasteligt at de fastholdes der er jo åbenbart ikke noget de vil diskutere politisk, for fleksjob eller pension er ofte dyrere
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-01-2012, 10:41   #3
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ricky M. Se meddelelser
Det er jo egentlig en lidt forældet nyhed? For langt langt de fleste bliver aktiveret fra dag ét de er på kontanthjælp. Sådan har det jo været i mange år

De 6000 de nævner i artiklen er med garanti dem som er dårligst stillet pg.a. sygdom og lignende, og er nok i match 3 gruppen hvor man IKKE MÅ aktivere dem. At det så er forkasteligt at de fastholdes der er jo åbenbart ikke noget de vil diskutere politisk, for fleksjob eller pension er ofte dyrere
men efter reglerne om refusion er ændret, så kommer mange over i gruppe 3
fordi kommunen ikke får refusion ved at sende folk i aktivering
har ikke lige noget link, men rigtig mange var kommet over i gruppe 3
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Mindre i kontanthjælp skal hjælpe unge Webmaster K10 Nyheder 0 06-01-2013 02:00
halvering af kontanthjælp til unge under 30 nensypigen Politik og Samfund 2 18-04-2012 15:50
Succes med at få unge ud af kontanthjælp Vej86 Politik og Samfund 0 09-03-2012 07:40
Flertal: Ja til at tvinge unge i arbejde Vej86 Politik og Samfund 17 22-02-2012 19:10
Unge førtidspensionister tilbage på arbejde FlemmingLeer Midlertidig Førtidspension 90 05-08-2008 17:31




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:22.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension