K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-09-2010, 16:33   #1
Den ulykkelige
Banned
 
Tilmeldingsdato: 25-09 2009
Indlæg: 99
Styrke: 0
Den ulykkelige er ny på vejen
*** i muddergrøften

Nu har Karina Pedersen valgt at lukke sin blog på politiken

Hun kunne ikke klare mosten,og mente hendes person var blevet angrebet for hårdt.LOL!

Skal ikke ligge skjul på jeg har kørt hårdt på hende,og spammet hendes blog og tilsvinet hende.

Man ridder som man sadler,man får som fortjent.
Den ulykkelige er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-09-2010, 20:58   #2
Ingrid
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 04-03 2006
Indlæg: 565
Styrke: 20
Ingrid er ved at flytte ind på K10Ingrid er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Den ulykkelige Se meddelelser
Nu har Karina Pedersen valgt at lukke sin blog på politiken

Hun kunne ikke klare mosten,og mente hendes person var blevet angrebet for hårdt.LOL!

Skal ikke ligge skjul på jeg har kørt hårdt på hende,og spammet hendes blog og tilsvinet hende.

Man ridder som man sadler,man får som fortjent.
Tjah....selv folk med meget markante meninger og holdninger, har vel ret til at udtrykke dem frit, i ytringfrihedens hellige navn, UDEN personlig tilsvining og spam i en (offentlig) debat.

Alt andet lige, så har Karina Pedersen formået at sætte gang i en vigtig debat.

Uden selv at have deltaget i debatten, så har jeg nydt adskillige gode indlæg der på en sober måde, i dèn grad, har ydet Karina værdig modstand.

Tilsvining og spam gavner ingen.

Bare som en tanke.
Ingrid er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-09-2010, 21:07   #3
Agnes XXX
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2007
Indlæg: 453
Styrke: 17
Agnes XXX er ny på vejen
Sejr til sidst!

Ingrid, er enig. Det er vigtigt med debat, men at komme med tilsvining og usande oplysninger er ikke den rigtige vej at gå og det var det Karina og adskillige fra hendes følge kom med.
Agnes XXX er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-09-2010, 21:34   #4
Den ulykkelige
Banned
 
Tilmeldingsdato: 25-09 2009
Indlæg: 99
Styrke: 0
Den ulykkelige er ny på vejen
har ingen problemer med at svine hende til,når hun selv sviner og hetzer en hel befolkningsgruppe.

desuden er hun blevet politianmeldt pga ulovlig pengeindsamling.

hun bidrager ikke med noget positivt,men kommer med eks fra sin egen familie og omgangkreds og udlægger det som om det er generelt for alle førtidspensionister.

hun står for had og hetz og intet andet,dem som tier samtykker.
Den ulykkelige er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-09-2010, 00:34   #5
Ingrid
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 04-03 2006
Indlæg: 565
Styrke: 20
Ingrid er ved at flytte ind på K10Ingrid er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Den ulykkelige Se meddelelser
har ingen problemer med at svine hende til,når hun selv sviner og hetzer en hel befolkningsgruppe.

desuden er hun blevet politianmeldt pga ulovlig pengeindsamling.

hun bidrager ikke med noget positivt,men kommer med eks fra sin egen familie og omgangkreds og udlægger det som om det er generelt for alle førtidspensionister.

hun står for had og hetz og intet andet,dem som tier samtykker.
Nå, ok - og så skal det nok hjælpe at være nøjagtig som hende. Øje for øje o.s.v eller?

Hvem siger jeg tier, fordi jeg ikke deltager i en debat, eller dèn debat? Det kunne jo være, at jeg deltager andre steder i vigtige debatter og det kan også være at jeg vælger mine kampe med omhu, p.g.a sygdom f.x.

Ingen har vundet noget som helst, andet end at en vigtig debat dør.

Hvor uenige man end er, så må man respektere at meningerne kan være og er forskellige.

Det var der heldigvis andre debattører der kunne, deres indlæg stod lysende og klare. En del gode indlæg var netop skrevet af folk fra k10, et vigtig bidrag (efter min mening) i hele dèn førtidspensionsdebat.

En politianmeldelse er ikke det samme som en dom - forhåbentligt. Så dèr har jeg ingen mening. Jeg venter til en rigtig dommer har talt og dømt
Ingrid er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-09-2010, 01:06   #6
Den ulykkelige
Banned
 
Tilmeldingsdato: 25-09 2009
Indlæg: 99
Styrke: 0
Den ulykkelige er ny på vejen
@Ingrid

Jeg har det helt fint med at du er uenig med mig,det er du i din gode ret til.Jeg er også klar over at nogen herinde fra har skrevet nogle gode indlæg på nævnte blog,men de er også blevet svinet til på bloggen.

Den blog var ikke noget godt debat fora,det havde kun et formål,og det var at sætte førtidspensionister og andre "skæve" eksistenser i miskredit.

Jeg er glad for hun ikke skal sprede sit had på politiken længere.
Den ulykkelige er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:18.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension