K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-10-2010, 18:00   #1
Zeus33
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 29-12 2009
Lokation: København
Indlæg: 24
Styrke: 15
Zeus33 er ny på vejen
Unhappy Pyyha - det virker så tomt....

Hej.....

Troede virkelig jeg nok skulle holde ud i denne LANGE ventetid, men jeg kan godt mærke, at det nu gør ondt indeni, og alle tankerne er et stort kaos

Jeg ved godt, at vi er mange i samme båd, men det ændrer trods alt ikke på, hvordan det står til inde i mit hovedet - jeg er så frustreret og FYLDT!

Været syg (sikkert endnu længere) siden 2005 - det var ihvert fald der, det hele kulminerede for mig, og jeg bare sank sammen i gangen og ikke ku' hitte ud af noget som helst (diagnose: Paranoid Skizofreni).

Min fleks-sag har kørt siden juli 2009. Fik af vide sidst jeg ringede til Kommunen (sidste uge), at sagen vil være afgjort inden jul i år. MEN denne "søde" ventetid gør mig til et STORT tomt hylster..... Magter snart ikke mere......

Undskyld "gas"-udslippet, men føler mig SÅ brugt og ligegyldig....

Hilsen Zeus33 (en pige)
Zeus33 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2010, 18:04   #2
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Zeus,

Hmmm.... Hvad lavede du før 2005, siden du går efter fleks ? Har din sagsbehandler indstillet dig til fleks og er det den afgørelse du venter på ?

Jeg har tillige været syg siden 2005 og sikkert endnu længere uden at "erkende" det, jeg startede mod fleks i 2008 og er nu på vej mod ftp.

Held og lykke glæder mig til at høre fra dig.

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2010, 18:12   #3
Zeus33
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 29-12 2009
Lokation: København
Indlæg: 24
Styrke: 15
Zeus33 er ny på vejen
svar EE

Hej EE,

Jeg har arb. som adv.sek. - STRESS STRESS STRESS.....

Jeg er indstillet til fleks af min sagsbehandler, og min sag afventer nu det endelige svar fra Visitationsrådet - altså (forhåbentligt)sidste fase...

Må man spørge til din egen sygdom? Du skriver, at du selv har været syg siden 2005 og måske endnu længere før det, men at du ikke selv erkendte det.
Zeus33 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2010, 18:25   #4
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Zeus,

Måske har jeg været syg det meste af mit voksen liv!!!

Jeg lider at generaliseret angst, det meste er betændt af smerter, i gamle dage kaldte man det hypokondri. Jeg har aldrig være bleg for at kaste mig og stå igennem det meste og deraf kommer måske at jeg burde havde bakket ud forlængst. Det gjorde jeg så først i 2006, hvor jeg formoede at jeg skulle igennem en nyre operation, da jeg igennem 14 år og de seneste 4 år havde lidt af intensiv blærebetændelse.

Tilsidst blev jeg sendt til psykolog, men måtte stoppe mit arbejde som indkøber, som nok var mega stresset, men jeg så det "aldrig". Nu må det være som det er, jeg magter hvad jeg kan selvom det ikke er meget..

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ankestyrelsens telefoner virker Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 0 02-10-2013 21:10
Hvad virker mod nedtrykthed? logikeren Dit og Dat 11 17-06-2011 10:00
Linket virker ikke........... Bertha65 Alt det andet 2 25-04-2011 09:22




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:53.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension