K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Lægekonsulenternes Rolle

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Lægekonsulenternes Rolle Her vil vi sætte fokus på lægekonsulenters rolle i de kommunale sager.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-10-2009, 13:03   #1
ville
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2009
Lokation: norddjurs
Alder: 52
Indlæg: 119
Styrke: 16
ville er ny på vejen
lægekonsulenten.dk

Er der nogen der har erfaringer med lægekonsulenten.dk ?

I min sag ( læs "jeg mister retten til flexjob") har de været brugt som lægekonsulenter. Jeg har fået en ny sagsbehandler som - udover at være ansat af Norddjurs kommune til at lukke min sag - også er ansat hos Lægekonsulenten.dk

Jeg tænker : er hun inhabil ? eller er jeg bare blevet for mistroisk ? ( af 9 år i systemet )

Når kommunen bruge Lægekonsulenten.dk så betaler de for det.

Kan de ikke købe sig til de erklæringer som de gerne vil ha ?

Skal lige siges at Lægekonsulenten.dk KUN arbejder for kommunerne - ikke borgere.

Jeg har været til psykiatrisk vurdering hos en psykiater som min sagsbehanler fandt. Mon han også hører til hos LK.dk ? ( Ejvind Knutsen, Århus )

Er der nogen der kender til dem ?

Ps. har ikke brugt min gamle tråd, da jeg er bange for at mit spørgsmål vil drukne der - skal nok bruge den igen, når der er nyt i min sag.

Ville
ville er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-10-2009, 19:48   #2
puttenu
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2009
Alder: 57
Indlæg: 28
Styrke: 15
puttenu er ny på vejen
Hej Ville

Dit spørgsmål er osse høj aktuel for mig,da min "sag" lige er sendt til lægekonsulenten.dk,og da jeg osse høre under norddjurs. Jeg har ellers lige afleveret en spiciallægeerklæring, men som sædvanlig skal man trækkes rundt i manegen.
Kender desværre ikke E.Knutsen,men mener at have hørt at ham er god nok???
så desværre ikke meget hjælp her fra, men held og lykke
puttenu er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-10-2009, 21:30   #3
frupia1
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 03-05 2009
Indlæg: 270
Styrke: 16
frupia1 er ny på vejen
jeg er også fra norddjurs

og lægekonsulenten støttede mig 100 %. Han skrev det samme som special lægen ( psyk) og det var også norddjurs der havde bestilt en erklæring hos ham. Blev tilkendt førtidspension lige derefter
frupia1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-10-2009, 05:58   #4
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
Vidst

ikke at der var noget der hed Lægekonsulenten.dk

Men ved at jeg har skrevet til sagsbehandler,at jeg stiller spørgsmål ved lægekonsulent's kompentancer....og har bedt om udtalelse fra anden lægekonsulent.

Men har endnu ikk...her flere uger efter ikk hørt fra sagsbehandler....Men som lægen siger norddjurs rider ikke samme dag som de sadler.

Så syntes det er ganske interssante spørgsmål du stiller ville.....og spændt på hvilke svar der kommer...
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-10-2009, 16:44   #5
ville
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2009
Lokation: norddjurs
Alder: 52
Indlæg: 119
Styrke: 16
ville er ny på vejen
Frupia : den lægekonsulent du skriver om er det fra Lægekonsulenten.dk ? eller er det Thomas Holeman ?

Tak for jeres svar - har idag modtaget min ressourceprofil så nu går jeg over i min gamle tråd igen...

Ville
ville er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-10-2009, 05:44   #6
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
ville

har du også Thomas Holeman ??....

det er nemlig også ham der har været inde over min sag...og som min læge er tændt helt af over.
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-10-2009, 16:30   #7
ville
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2009
Lokation: norddjurs
Alder: 52
Indlæg: 119
Styrke: 16
ville er ny på vejen
Hej Jøsses.

Ja, Thomas Holeman har også lavet en erklæring på mig der er helt ude i skoven.
Har du fået noget ud af at klage over ham ?

Ville
ville er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-10-2009, 06:23   #8
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
Puha

ja den mand er sq ikk for voksne mennesker.

Min læge er stiktosset...både over ham og kommunen......så da kommune sendte ham brev ,at der var sårn ca 6-7 henvisninger på grund af Holeman's udtalelser og "foreslag"...så sendte han brev retur til kommune.

Hvor han bla skriver at hvis lægekonsulent mener jeg skal alt det igennem så syntes han kommune og lægekonsulent skulle sætte det i værk...da han mener Holeman har både udtalet sig ...om det han så ikk skulle....skrevet diaganoser...behandlings forslag/krav

Så han overgiver dermed ordinationsretten til lægekonsulenten.
Det en del måneder siden og vi har stadig ikk fået svar endnu.

I en senerer fastholdelse i endnu et afslag på fleks..er lægekonsulent's behandlingsmuligheder så lavet om til at være vejledende forslag.

Jeg har overfor kommune på peget at jeg sætter spørgsmål ved lægekonsulent's kompentancer...
idet han selv havde udbedt om en udredning af min venster arm...det får han...læser hvad egen læge skriver......hvor der på latin bliver brugt nogle ord for bevægelse....led...og knogler......kigger derefter på sagsbehandler og spørger så....Hvad er xx xxxxxx xxx........

Og der har jeg så heller ikk fået svar...det også ved at være nogle månder siden.....
Sidste "salgsdato" for opfølgningssamtale var 22/9....intet hørt fra sagsbehandler endnu.

Har så 3F inde i sagen...så der en endnu engang en klage i beskæftigelsesnævnet...Og en i ankestyrelsen

Min fys mener jeg skal vidrer i systemet..for hun kan ikk gøre noget for mine smerter....det blir kun værre der.....har enda fået bevilliget hjemmehjælp 1 gang hver 3 uge i 45 minutter...men der intet nyt sket i min sag...siges der.
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-06-2011, 23:02   #9
Tassi
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-08 2010
Indlæg: 1.063
Blog Indlæg: 7
Styrke: 16
Tassi er ved at flytte ind på K10Tassi er ved at flytte ind på K10
Hold da k....!
Finder lige denne gamle tråd
Må næsten ønske jer tillykke i norddjurs, da jeg kan konstatere, at I er sluppet af med den skrækkelige læsgekonsulent
Han sidder nemlig i Silkeborg nu...
Og jeg kan fortælle, at han IKKE har ændret praksis. I mit tilfælde har han - ubegrundet - givet mig en ny diagnose, samt lagt påstand om behandlingsmuligheder for en lidelse, der ikke kan behandles.
Min behandlende speciallæge har i harme skrevet og skarpt afvist TH's påstande, men TH "fandt ikke grund til at ændre på sit lægeskøn"
TH's 'forslag' er også ubegrundede og uden konkrete forslag. Man er derfor overladt til en teoretisk behandlingsmulighed, der ikke eksisterer, med en diagnose, man ikke har, og uden en plan for, hvad der konkret skal ske med det

Der kan man bare se.....
__________________
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Det vigtigste i livet er ikke om vi falder, men at vi rejser os hver gang, vi gør
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Tassi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-06-2011, 23:15   #10
Stonie
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 26-05 2010
Lokation: Værløse
Alder: 61
Indlæg: 167
Styrke: 14
Stonie er ny på vejen
Fandt lige et ældre indlæg fra mig selv (og tilføjede lidt):

Jeg fik fjernet min ene nyre pga en kæmpesvulst. Efterfølgende var der en del komplikationer.
Lægekonsulenten skrev: Man kan sagtens leve med 1 nyre. !!!
Jeg har dobbeltsidig Tinnitus og deraf følgende søvnløshed og Migræne
Lægekonsulenten skrev: Mange mennesker lære at leve med Tinnitus. !!!

Jeg kunne jo f.eks. så påstå at:
Trafikken ikke er et farligt sted, for mange mennesker kommer ikke ud for trafikulykker !!!
Rygning er ikke farligt, for mange mennesker overlever at ryge hele deres liv !!!
Alle kan blive oplympiske deltagere i 100m løb bare de har 2 ben !!!
Der sker intet ved at blive bokset i hovedet, mange boksere tager ikke skade af op til flere slag !!!

Jeg var dybt forundret over Lægekonsulentens udtalelser. Jeg har ALDRIG mødt vedkommende og han kender mig ikke.

Hva' fan rager det mig hvad andre kan ?...Det er MIG det drejer sig om.
Det er sgu da sin sag at leve med kun 1 nyre. Hvad hvis der også sker noget med den ? Hvad med komplikationerne efter operationen ?
Hvilken grad af Tinitus referere idioten til at andre kan leve med ? Og er vi alle sammen ens ?
Jeg er 100% sikker på at jeg kender mig selv bedre end sådan en kvaksalver...
Han mangler bare at skrive at, mange mennesker lever med dårlig behandling af systemet...(så det påvirker da selvfølgelig ikke mig. Jeg bliver ikke frustreret og vred og ked af det !)
__________________
"Du er ikke syg nok til at få Førtidspension"....
"Nej, men det bliver jeg inden jeg er færdig med jer"

Sidst redigeret af Stonie; 26-06-2011 kl. 23:36.
Stonie er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Lægekonsulenten viggo Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 28-02-2012 08:16
Lægekonsulenten skriver...... mortilm Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 2 12-01-2012 20:23
lægekonsulenten tjele88 Spørgsmål ang fleksjob 8 24-10-2011 21:34
Lægekonsulenten ??????? Færselsuheld Lægekonsulenternes Rolle 25 24-07-2009 18:15
Må lægekonsulenten det? Trylledyr Dit og Dat 5 24-02-2007 15:52




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension