K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-01-2023, 14:42   #11
Reno
Moderator
 
Renos avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2014
Lokation: København
Indlæg: 628
Styrke: 10
Reno er ny på vejen
Der godt at disse grupper for et lille plaster på en åbent sår, men men, tænk sig de lavest lønnede på det danske arbejdsmarked, nemlig fleksjobber visiteret efter 2013, ikke får, en stor del af dem har en mindre udbetaling end de grupper der har fået.

Pineligt, husk dog, det var Mette Frederikssen (MF) der indførte Fleks - førtidsreformen det år og nu som statsminister ikke har tanke for disse lavtlønnede borger, der har svært ved at få deres budget til de stigende priser.

De grupper der har fået og fleksjobber er bombet 10 år tilbage i deres købekraft, der er ikke, eller været, noget socialt over MF.
Reno er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-01-2023, 18:02   #12
Daysi
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-04 2013
Indlæg: 40
Styrke: 12
Daysi er ny på vejen
Rigtig fint med lidt ekstra penge ind imellem.
Kan bare ikke forstå der aldrig bliver snakket om flex jobber der ikke kan arbejde særlig meget. Jeg har 3 timer om ugen det ikke meget, men jeg er rigtig glad for der er nogen der gider at have mig. Jeg får mindre end førtidspension, ind imellem er det sgu frustrerende.
Daysi er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:12.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension