K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-01-2008, 17:11   #51
kitter
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-01 2008
Lokation: Assens
Indlæg: 95
Styrke: 17
kitter er ny på vejen
Exclamation kontant på dr

burde vi ikke samtidig sende vores sager til programmer på DR ??

dr kontant

http://www.dr.dk/dr1/kontant

dr nyhederne
http:// www.dr.dk/nyheder

dr fakta

DR Fakta
Olof Palmes Allé 10-12
8200 Århus N
Telefon: 8739 7080
Fax: 8739 7099

eller mener vi at vi er nok på ??

selv mener jeg ikke at det skader med flere medier...

Kitter
kitter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2008, 17:58   #52
Fussen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Fussens avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-10 2007
Lokation: odense
Indlæg: 176
Styrke: 17
Fussen er rigtig godt på vej
Hej

Jeg mener som skrevet tidligere i en anden blok at vi ikke skal ødelægge nyhedsværdien i historierne såfremt operation x går ind i sagen. Skulle det vise sig ikke at være tilfældet mener jeg at vi går videre til næste.
Mvh
Fussen
Fussen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2008, 19:42   #53
kitter
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-01 2008
Lokation: Assens
Indlæg: 95
Styrke: 17
kitter er ny på vejen
ok Fussen har set begge to

jeg er rimelig ny bruger på siden her...

havde fået at vide at man skulle lave en ny tråd til emner der var relevante,
men det virker vist ikke rigtig...

er det bedst at fortsætte i tråden med indlæg, eller starte en ny tråd

er blevet lidt forvirret nu nemlig..
kitter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2008, 20:02   #54
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Kitter....

Send en pb til Hejdien eller web, så kan de hjælpe dig.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2008, 22:04   #55
Fussen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Fussens avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-10 2007
Lokation: odense
Indlæg: 176
Styrke: 17
Fussen er rigtig godt på vej
Hej Kitter

Bare rolig - jeg kegler sg* også tit rundt i trådene - men mon ikke vi bliver tilgivet??
omend bliver vi jo nok bedre til det med tiden.
KH
Fussen
Fussen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2008, 22:25   #56
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Kitter ikke noget problem, det var mig der skrev at vi skulle holde os til den samme tråd (det gælder også mig, jeg dummer mig også )

Og rolig intet er så slemt som det ser ud til .... bare synd hvis relevante og gode indlæg går tabt fordi man spreder sig over for mange tråde....

det er helt rigtigt at nye emner skal skrives i nye tråde og nogle gange kan det godt være svært at vide hvad man skal skrive i hvilke tråde...

men emner der omhandler det samme som feks kontakt til div medier det er nok smart at holde dem til de samme tråde , ellers risikere vi feks at nogen af os tror det er basta vi skal kontakte , andre tror det er dr og andre at det er operation X og så bliver vi endnu mere spredt , det var såmænd bare derfor der kom en bemærkning om at man skulle prøve at holde trådene ....

Nu har jeg skrevet det her ,men det er altså ikke sådan at man bliver henrettet hvis man får rodet rundt i tråde... det sker for os alle sammen
  Besvar med citat
Gammel 31-01-2008, 16:17   #57
kitter
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-01 2008
Lokation: Assens
Indlæg: 95
Styrke: 17
kitter er ny på vejen
super godt at høre

man bliver jo helt ivrig, hver gang der er et indlæg, man kan nikke genkendende til.. Så kører det i fuld sving over tasterne...

Det er ikke altid at jeg når at tænke mig om

jeg har fået så meget livsmod tilbage efter jeg har fået kendskab til denne side, nogen gange har jeg følt mig som Palle alene i verden, når dem i vores omgangskreds ikke fatter en skid af det man er udsat for.....
Vi har ikke mange af de venner tilbage som vi havde før min ulykke.. Men de var sgu nok heller ikke rigtige venner alligevel

Her har jeg da endelig fundet nogen der også kæmper for retfærdighed

God dag til alle

ps pas på i blæsten

Kitter
kitter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-01-2008, 22:16   #58
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
jeg tør godt - og mere til....



tilgiv mig da jeg er temmelig ny på siden så jeg er endnu ikke helt klar over hvordan denne side fungerer - men øvelse gør mester

Jeg vil hellere end gerne fortælle min eller rettere vores historie og det skal ikke være nogen hemmelighed at vi desperat, kan man vel nærmest kalde det, har prøvet at få både diverse myndigheder incl. Borgen og medierne i tale, men desværre uden held endnu.
Hmm det er ikke helt sandt ang medierne. Jeg skrev et læserbrev til vores lokale avis og vil i tænke jer, de turde/ville ikke trykke det.
Hmmm, hvem spiller golf med hvem - spør jeg bare ? Tja, desværre ender man jo nok ofte med at blive paranoid eller hvordan

Jag kan ganske kort fortælle at vi nu har fået engageret en sagfører og tilsyneladende har det haft en effekt da min mands sag er nået hele vejen til ministeriet - hold da op siger jeg bare - det er for os et lille lyspunkt i hele dette mareridt.

Hvis der skulle være nogen som har interesse i at læse vores groteske historie gider jeg da godt lige én gang til fortælle den men hvor og hvordan gør jeg ?
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-01-2008, 23:04   #59
Fussen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Fussens avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-10 2007
Lokation: odense
Indlæg: 176
Styrke: 17
Fussen er rigtig godt på vej
Hej Buster

Du skal gå ind under "Forum" der finder du en tråd der hedder "min historie" der kan du fortælle dine oplevelser. Glæder mig til at se hvad du har skrevet. Og skriv endelig til operation x. Jeg skal nok tage løbende kontakt med redaktionen for at høre om det bliver til noget.

KH
Fussen
Fussen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-02-2008, 00:07   #60
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Buster velkommen til

Vil også meget gerne høre din historie og som Fussen skriver så kan du gå op i den der hedder forum og køre ned af til den del hvor du kan skrive din historie...


Jeg lægger lige linkene direkte dertil her så kan du springe et par led over indtil du har lært siden bedre at kende, og er der noget der går helt galt så smider du bare en pb til Web eller til mig


Her er linkene ...



http://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=16 hvis det er om at søge førtidspension

http://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=15 hvis det er kampen for fleskjob

og så trykker du bare på den der hedder nyt indlæg


Og som Fussen skriver så er det også en god ide at sende jeres historie til Operation X og du kan også sende den til Basta

MVH

Hejdien
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Den Sociale Udfordring DR P1 Ragdoll Politik og Samfund 2 25-01-2010 19:55




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension