K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-10-2006, 13:18   #1
annette
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-09 2006
Indlæg: 91
Styrke: 18
annette er ny på vejen
billigere medicin som førtidspensionist ?

Hej jeg har et spørgsmål .
Er der nogen som ved, om man kan få kroniker tilskud på medicin når man kommer på førtidspension ? Som det er nu, skal man betale op til de 500 kr selv, indtil man får større og større tilskud.

tilsidst vil jeg lige tilføje,at jeg søgte aktindsigt, og fik mine journaler i fredags.OG det kan nok være at jeg fik en øjen åbner
Den ene sagsbehandler siger én ting, og én anden ny siger at den første sagsbehandler lyver ! Alt dette og meget mere, har jeg måtte tro på, da jeg ikke vidste andet. Den sidste sagsbehandler jeg havde, hævdede at den første sagsbehandler, havde givet mig forkerte oplysninger, at jeg ikke var berettiget til flexjob. Men i mine papirer står der at "gruppen var enige om at klienten er berettiget til flexjob / arbejdsprøvning, for at se hvor meget jeg kan klare.
Det er da ikke så underligt, at man som borger, sidder med en følelse af at afmagt
Men det er godt ,at jeg nu har fået indblik i de sidste 3 år af mit liv i systemet . bla. skriver én lægekonsulent om mig : klienten lider af kronisk belastnings syndrom. Der står så mange ting om hvordan mine lidelser og sygdom er blevet forværret gennem årene, så på sin vis er jeg glad for at jeg endelig kan føle at jeg ikke nasser eller snylter på samfundet.
Jeg kan kun opfordre folk til at søge aktindsigt i forvaltningsloven § 9
gennem deres kommune som jeg har gjort.
annette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-10-2006, 02:55   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
RE: billigere medicin som førtidspensionist ?

Hej Anette...

Jeg har lige været inde på Landsforeningen For Førtidspensionister hjemmeside
og der tror jeg du finder et svar du kan bruge...
kig her http://hjem.get2net.dk/foertidspensionist/page9.html

Ang. aktindsigt...ja man kan blive noget overasket over hvad man kan finde i en sådan journal...
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-10-2006, 21:07   #3
Borroe
Hvor skulle jeg ellers være
 
Borroes avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2006
Lokation: Slagelse
Alder: 42
Indlæg: 174
Styrke: 19
Borroe er ny på vejen
RE: billigere medicin som førtidspensionist ?

Hejsa

jeg er lidt forvirret.... har du søgt om aktindsigt ????
Jeg ringede bare til min sagbehandler og sagde at jeg gerne ville have tilsendt hele min sag med alt hvad der skrevet og vurderet og 4 dage senere lå de i min postkasse.....

men ja aktsigt skal man have det skylder man sig selv - specielt hvis man gerne vil kunne forsvare sig selv !!!

Knus Borroe
__________________
Knus Borroe

Tænk over livet, Drøm det ej hen
Tiden der forsvandt, Kommer aldrig igen
Borroe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Det nye trafikforlig - billigere bus og tog Ninja Politik og Samfund 20 15-06-2012 10:33
Det bliver billigere at købe ind i EU. Debutanten Politik og Samfund 0 05-06-2012 21:16
Billigere øl og øget beskæftigelse i sigte! Ninja Politik og Samfund 8 28-03-2012 01:33
Myte: det er billigere at ansatte en i fleksjob. §ABC Spørgsmål ang fleksjob 11 05-02-2012 10:33
Regeringen har glemt løfte om billigere boliger Webmaster K10 Nyheder 0 02-01-2009 01:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:18.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension